eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Biskupi"Leasing na urządzenie hakowe wraz z zabudową do kompresji odpadów o pojemności 8,5 m3"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Leasing na urządzenie hakowe wraz z zabudową do kompresji odpadów o pojemności 8,5 m3”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Kazimierz Biskupi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362262277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 11

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Biskupi

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-530

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632411102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pgkim-kazimierzb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkim-kazimierzb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Leasing na urządzenie hakowe wraz z zabudową do kompresji odpadów o pojemności 8,5 m3”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dac9ec6b-7671-4dcb-80da-b18305031d8e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dac9ec6b-7671-4dcb-80da-b18305031d8e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W tym wszelkie oświadczenia, wnioski (inne niż oferta), zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w przy użyciu:
• Portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-dac9ec6b-7671-4dcb-80da-b18305031d8e

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e-zamówienia.
- Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w e-Zamówienia klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Kazimierzu Biskupim, ul. Warszawska 11, 62-530 Kazimierz Biskupi,
tel.: 695422207; kontakt@pgkim-kazimierzb.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Kazimierzu Biskupim jest Dariusz Wasiak;
c) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Leasing na urządzenie hakowe, zabudowę do kompresji odpadów o pojemności 8,5 m3 ”
d) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)
e) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
f) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
g) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) Wykonawca Posiada:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Wykonawcy:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGKiM/02/09/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia hakowego oraz fabrycznie nowej zabudowy do kompresji odpadów o pojemności 8,5 m3.
1. miejsce dostawy: dostawa nastąpi na terenie PGKiM Sp. z o.o. w Kazimierzu Biskupim, przy ulicy Warszawskiej 11, 62-530 Kazimierz Biskupi. Dostawa ma być zrealizowana na wskazane miejsce w zakresie i na koszt Wykonawcy.
2. minimalne warunki podwozia oraz urządzenia hakowego określone są formularzu specyfikacji technicznej, stanowiącym
ZAŁĄCZNIK NR 1A DO SWZ
3. minimalne warunki zabudowy określone są w formularzu specyfikacji technicznej, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1B DO SWZ
Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnych przeglądów w okresie trwania okresu gwarancji.

3.2. Szczegółowe wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
Umowa leasingu operacyjnego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanej przez
Wykonawcę z zastrzeżeniem projektowanych postanowień umownych z załącznika nr 7, w tym:
1. Okres leasingu: 60 miesiące,
2. Opłata inicjalna –wstępna w wysokości 10% wartości przedmiotu leasingu netto
3. Wartość końcowa wykupu przedmiotu leasingu przez Zamawiającego w wysokości
10 %wartości przedmiotu leasingu netto
4. Opłata manipulacyjna –0%
5. Liczba rat leasingowych: 59,
6. Oprocentowanie leasingu będzie zmienne w całym okresie leasingu oparte na stopie procentowej rynku międzybankowego WIBOR 3M.
7. Raty leasingowe uiszczane są w terminach co miesięcznych począwszy od miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej.
8. Własności przedmiotu leasingu przejdzie z mocy Umowy na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu okresu leasingu i uregulowaniu wszystkich rat leasingowych zgodnie z Umową oraz zapłacie przez Zamawiającego ceny wykupu o której mowa w pkt. 3) powyżej.


3.3. Zamawiający samodzielnie ubezpieczy samochód, dokonując wyboru ubezpieczyciela i poniesie koszty ubezpieczenia przez cały okres leasingu łącznie z kosztami dodatkowych ubezpieczeń pojazdu wymaganych przez ubezpieczyciela. Ubezpieczenie w pełnym pakiecie tzn. OC, AC, NNW. W przypadku braku dokonania ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez Zamawiającego – umowę ubezpieczenia będzie mógł zawrzeć Wykonawca obciążając Zamawiającego kosztem składki ubezpieczenia.
3.4. Podatek transportowy w całym okresie trwania umowy płatny będzie przez Zamawiającego.
3.5. Koszty za rejestrację samochodu ponosi Zamawiający.
3.6.W umowie leasingu winna zostać zawarta klauzula dopuszczająca doposażenie przedmiotu leasingu w urządzenie typu GPS.
3.7. Pozostałe warunki leasingu regulowane będą w oparciu o zapisy Umowy leasingu oraz Kodeksu
Cywilnego, z zastrzeżeniem, że nie mogą być one mniej korzystne niż określone w niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Numer kryterium 1 - (C) Cena (suma opłat leasingowych) - waga 60%
(Cmin/Cof) * 60 pkt, gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie (suma opłat leasingowych)
Na sumę opłat leasingowych składa się:
Wysokość opłaty wstępnej + Raty + Wartość wykupu= Suma opłat leasingowych
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium cena wynosi 60 punktów

Numer kryterium 2 - (G) Wydłużenie terminu gwarancji - waga 20%
Gwarancja na dostarczone przedmioty zamówienia powinna wynosić minimalnie 2 lata od dnia podpisania protokołu odbioru. Zamawiający, w ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji”, przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad:
- wydłużenie okresu gwarancji o min. 3 lata – 20 pkt.
- wydłużenie okresu gwarancji o min. 2 lata – 15 pkt.
- wydłużenie okresu gwarancji o min. 1 rok - 10 pkt
- wydłużenie okresu gwarancji o mniej niż 1 rok – 0 pkt.
Przy ocenie oferty, w której Wykonawca zaoferował wydłużenie okresu gwarancji o 3 lata, łączna długość gwarancji wynosić będzie 5 lat. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji nie będzie skutkować odrzuceniem oferty ani przyznaniem wyższej punktacji. W takim przypadku wykonawca otrzyma taką samą ilość punktów, jak za wydłużenie okresu gwarancji o 3 lata tj. Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalna liczbę punktów w obrębie tego kryterium (20 pkt.). Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji tj. 2 lat i jednoczesne wydłużenie okresu gwarancji na okres krótszy niż 1 rok Zamawiający przyzna 0 pkt. Oferta zawierająca krótszy niż minimalny okres gwarancji będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z SWZ. Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za poszczególne miesiące wydłużenia okresu gwarancji, lecz za pełne lata, np. w sytuacji, gdy wykonawca zaoferuje przedłużenie okresu gwarancji o 2 lata i 6 miesięcy otrzyma 10 pkt.
W trakcie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania bezpłatnych przeglądów.
Numer kryterium 3 - (S) Odległość od punktu serwisowego – waga 20%
W ramach kryterium Odległość od punktu serwisowego (S) punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- serwis dla zabudowy i podwozia poniżej lub równe 150 km – 20 pkt.
- serwis dla zabudowy i podwozia powyżej 150 km – 0 pkt.

Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.

Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie z wzorem:

R=C+G+S
R – łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów
C – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
G – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Wydłużenia terminu gwarancji”
S – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Odległość od punktu serwisowego”
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od punktu serwisowego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, a także art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają wynikające z art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy PZP dotyczące:

5.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy fabrycznie nowej zabudowy do kompresji odpadów o wartości co najmniej 300 000 złotych netto oraz co najmniej jednej dostawy fabrycznie nowego urządzenia hakowego wraz z podwoziem o wartości minimum 300 000 złotych netto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
• odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 Ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
• oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
• oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ

Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, wymienionych w niniejszym punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
 wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy- według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku:
1) siły wyższej, w wyniku, której nie jest możliwe zachowanie przez Wykonawcę określonego umową terminu realizacja
zamówienia publicznego; przez wystąpienie okoliczności siły wyższej, należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze
Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobiegania, które nastąpiło po dniu wejścia w życie Umowy, w szczególności: wojny,
akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu
zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej.
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową,
zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w
chwili zawarcia umowy -
zmianie może ulec termin realizacji umowy lub zakres zamówienia;
4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, lub
techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia -Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w
szczególności terminu realizacji zamówienia lub zakresu zamówienia.
5) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy;
6) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-09 16:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 16:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.