eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiDostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Starogardzie Gdańskim



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Starogardzie Gdańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I STOPNIA IM. WITOLDA LUTOSŁAWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 28

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 56 222 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzyczna-starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/psmstarogardgdanski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09aab5b0-87a5-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Starogardzie Gdańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09aab5b0-87a5-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSM.26.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akordeonów z dedykowanym pokrowcem miękkim (typu - plecak).
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Postępowanie zostało podzielone na 3 części:

Część 1:
Akordeon SCANDALLI Studio C231 E (lub równoważny) wraz z pokrowcem miękkim (typu - plecak) – 3 sztuki.
4. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi Zamawiający określił w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37311200-3 - Akordeony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akordeonów z dedykowanym pokrowcem miękkim (typu - plecak).
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Postępowanie zostało podzielone na 3 części:
Część 2:
Akordeon SCANDALLI Studio C342 J (lub równoważny) wraz z pokrowcem miękkim (typu - plecak) – 2 sztuki.
4. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi Zamawiający określił w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37311200-3 - Akordeony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 63000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akordeonów z dedykowanym pokrowcem miękkim (typu - plecak).
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Postępowanie zostało podzielone na 3 części:
Część 3:
Akordeon SCANDALLI Concerto BJC342 (lub równoważny) wraz z pokrowcem miękkim (typu - plecak) – 2 sztuki.
4. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi Zamawiający określił w Załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37311200-3 - Akordeony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 86000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.