Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502095/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Starogardzie Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I STOPNIA IM. WITOLDA LUTOSŁAWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 28
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 56 222 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzyczna-starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/psmstarogardgdanski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09aab5b0-87a5-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Starogardzie Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09aab5b0-87a5-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSM.26.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akordeonów z dedykowanym pokrowcem miękkim (typu - plecak).2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Postępowanie zostało podzielone na 3 części:
Część 1:
Akordeon SCANDALLI Studio C231 E (lub równoważny) wraz z pokrowcem miękkim (typu - plecak) – 3 sztuki.
4. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi Zamawiający określił w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37311200-3 - Akordeony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akordeonów z dedykowanym pokrowcem miękkim (typu - plecak).2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Postępowanie zostało podzielone na 3 części:
Część 2:
Akordeon SCANDALLI Studio C342 J (lub równoważny) wraz z pokrowcem miękkim (typu - plecak) – 2 sztuki.
4. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi Zamawiający określił w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37311200-3 - Akordeony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 63000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akordeonów z dedykowanym pokrowcem miękkim (typu - plecak).2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Postępowanie zostało podzielone na 3 części:
Część 3:
Akordeon SCANDALLI Concerto BJC342 (lub równoważny) wraz z pokrowcem miękkim (typu - plecak) – 2 sztuki.
4. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi Zamawiający określił w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37311200-3 - Akordeony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 86000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2727G w m. Kamionka
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2707G w m. Linowiec"
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2710G w m. Kolincz.
- Renowacja parkietu w hali im. A. Grubby
- Dostawa pasków i płynów kontrolnych do glukometrów
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Koteżach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.