eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tereszpol-Zaorenda"Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Tereszpol-Zaorenda."



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Tereszpol-Zaorenda.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tereszpol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 234

1.5.2.) Miejscowość: Tereszpol-Zaorenda

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-407

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846876631

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tereszpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tereszpol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ccff8a5-3486-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Tereszpol-Zaorenda.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ccff8a5-3486-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021151/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont wiaduktu drogowego w m-ści Tereszpol- zaorenda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392481

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KNK.271.22.2024.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wiaduktu drogowego znajdującego się w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych wraz z budową drogi dojazdowej do obiektu po stronie północnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Tereszpol-Zaorenda”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności:
1) Faza projektowa:
a) sporządzenie szczegółowej koncepcji remontu wiaduktu wraz z budową drogi i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, a mianowicie:
- projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD,
- projekty wykonawcze (techniczne) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD.
b) wykonanie badań geologiczno–inżynierskich wraz z opracowaniem opinii geotechnicznej dla potrzeb budowy drogi,
c) sporządzenie projektu wykonawczego remontu wiaduktu zgodnie z prze-pisami szczególnymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454)
d) sporządzenie projektu wykonawczego budowy drogi zgodnie z przepisami szczególnymi,
e) sporządzenie opracowań projektowych niezbędnych do uzyskania opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji,
f) uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, sprawdzeń i zatwierdzeń niezbędnych do uzyskania strony prawnej inwestycji,
g) sporządzenie przedmiarów i kosztorysów robót, opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
h) opracowanie specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
i) sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
j) dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi za łącznikami w postaci papierowej i na płycie CD wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
k) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
l) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
2) Faza Wykonawcza:
Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
a) oczyszczenie konstrukcji obiektu (belki, płyta pomostowa, podpory, belki gzymsowe) poprzez piaskowanie i wykonanie napraw powierzchniowych betonu wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego zbrojenia
b) wymiana nawierzchni jezdni wraz z izolacją w celu poprawy komfortu i bezpieczeństwa użytkowników
c) wymiana podbudowy wraz z wykonaniem płyt przejściowych na dojazdach wraz z nową nawierzchnią w obrębie skrzydeł
d) wykonanie szczelnych dylatacji
e) oczyszczenie i konserwacja łożysk wraz z ich regulacją
f) odtworzenie systemu odwodnienia
g) wymiana balustrad
h) oczyszczenie terenu z zalegających zanieczyszczeń w postaci odpadów komunalnych oraz wycinka krzewów
i) umocnienie skarp
j) wykonanie schodów skarpowych
k) na odcinku drogi objętej opracowaniem przewiduje się wykonanie jezdni o szerokości min. 3,5 m o nawierzchni bitumicznej i klasie technicznej drogi D. Wzdłuż drogi należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości minimum 0,5 m.
3) Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.
4) Nadzór autorski
5) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
6) Dokumentację powykonawczą
7) Uzyskanie zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w imieniu zamawiającego.
8) Wykonanie pozostałych dokumentów i opracowań, których obowiązek opracowania został określony w PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4430243,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6505470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4430243,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRB MOSTY Tomasz Gorzała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212495708

7.3.3) Ulica: 10 Lutego 4/6 lok. 7

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4430243,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.