Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00392481/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Tereszpol-Zaorenda.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tereszpol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 234
1.5.2.) Miejscowość: Tereszpol-Zaorenda
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-407
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846876631
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tereszpol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tereszpol.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ccff8a5-3486-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Tereszpol-Zaorenda.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ccff8a5-3486-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021151/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont wiaduktu drogowego w m-ści Tereszpol- zaorenda
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392481
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KNK.271.22.2024.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wiaduktu drogowego znajdującego się w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych wraz z budową drogi dojazdowej do obiektu po stronie północnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Tereszpol-Zaorenda”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności:
1) Faza projektowa:
a) sporządzenie szczegółowej koncepcji remontu wiaduktu wraz z budową drogi i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, a mianowicie:
- projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD,
- projekty wykonawcze (techniczne) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD.
b) wykonanie badań geologiczno–inżynierskich wraz z opracowaniem opinii geotechnicznej dla potrzeb budowy drogi,
c) sporządzenie projektu wykonawczego remontu wiaduktu zgodnie z prze-pisami szczególnymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454)
d) sporządzenie projektu wykonawczego budowy drogi zgodnie z przepisami szczególnymi,
e) sporządzenie opracowań projektowych niezbędnych do uzyskania opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji,
f) uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, sprawdzeń i zatwierdzeń niezbędnych do uzyskania strony prawnej inwestycji,
g) sporządzenie przedmiarów i kosztorysów robót, opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
h) opracowanie specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
i) sporządzenie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
j) dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi za łącznikami w postaci papierowej i na płycie CD wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
k) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
l) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
2) Faza Wykonawcza:
Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
a) oczyszczenie konstrukcji obiektu (belki, płyta pomostowa, podpory, belki gzymsowe) poprzez piaskowanie i wykonanie napraw powierzchniowych betonu wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego zbrojenia
b) wymiana nawierzchni jezdni wraz z izolacją w celu poprawy komfortu i bezpieczeństwa użytkowników
c) wymiana podbudowy wraz z wykonaniem płyt przejściowych na dojazdach wraz z nową nawierzchnią w obrębie skrzydeł
d) wykonanie szczelnych dylatacji
e) oczyszczenie i konserwacja łożysk wraz z ich regulacją
f) odtworzenie systemu odwodnienia
g) wymiana balustrad
h) oczyszczenie terenu z zalegających zanieczyszczeń w postaci odpadów komunalnych oraz wycinka krzewów
i) umocnienie skarp
j) wykonanie schodów skarpowych
k) na odcinku drogi objętej opracowaniem przewiduje się wykonanie jezdni o szerokości min. 3,5 m o nawierzchni bitumicznej i klasie technicznej drogi D. Wzdłuż drogi należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości minimum 0,5 m.
3) Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.
4) Nadzór autorski
5) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
6) Dokumentację powykonawczą
7) Uzyskanie zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w imieniu zamawiającego.
8) Wykonanie pozostałych dokumentów i opracowań, których obowiązek opracowania został określony w PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4430243,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6505470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4430243,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRB MOSTY Tomasz Gorzała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212495708
7.3.3) Ulica: 10 Lutego 4/6 lok. 7
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4430243,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych na potrzeby modernizacji II I IV piętra budynku A Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Budowa przepompowni ścieków w ul. W. Polskiego w Żarowie wraz z rurociągiem tłoczonym w dz. Nr 838 obręb Żarów.
- Budowa drogi p.poż nr 10 w leśnictwie Racibórz na docinku 0+000 do 2+345,00
- Wymiana kostki brukowej na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- Budowa drogi leśnej nr 189 o nazwie ZABRODY-PODRĄBIONA na terenie Leśnictwa Zabrody i Podrąbiona
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Świnoujściu przy ul. Woj. Polskiego 1/19
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.