Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00498617/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze śmietniczek ulicznych na ulicach i placach stanowiących własność Miasta Łuków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/um.lukow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opróżnianie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze śmietniczek ulicznych na ulicach i placach stanowiących własność Miasta Łuków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ba6373a-7c4f-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498617
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opróżnianiu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych ze śmietniczek ulicznych ustawionych na ulicach i placach stanowiących własność Miasta Łuków
Ilość śmietniczek łącznie - 237
2. Zamawiający w ramach umowy zastrzega sobie prawo do dostawienia dodatkowych śmietniczek na terenie miasta Łuków jednak w ilości nie większej niż 20 sztuk o pojemności nie większej niż 70 litrów.
3. Zamawiający wymaga opróżniania śmietniczek 6 razy w tygodniu tj.: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek, sobota i niedziela. Prace opróżnienia śmietniczek obejmują:
4.opróżnienie (usunięcie) całej zawartości śmietniczki w tym również usunięcie zanieczyszczeń znajdujących się pod wkładem oraz w promieniu 2 metrów od śmietniczki, odpady należy umieścić bezpośrednio na pojeździe oraz zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
5.umieszczanie w śmietniczce wkładu metalowego w sposób niepowodujący jego wystawania 1,5 cm powyżej krawędzi kosza (kosze zawierają wkłady metalowe),
6.utrzymanie czystości w promieniu 2 metrów od śmietniczki,
7. w przypadku śmietniczek wyposażonych w zamki (dotyczy 7 śmietniczek ustawionych na placach zabaw i 10 śmietniczek usytuowanych na Placu Solidarności i Wolności oraz Placu przy fontannie), każdorazowo po ich opróżnieniu zamykanie śmietniczek na zamek w sposób uniemożliwiający ich otwarcie przez osoby trzecie.
8.W ramach zamówienia przewiduje się utrzymanie śmietniczek w należytym stanie technicznym i estetycznym.
9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego zlecania opróżniania śmietniczek w dni świąteczne lub w dni, w których przypadają uroczystości miejskie.
10.Zamawiający wymaga przekazywania karty przekazania odpadu o kodzie 20 03 03 do Urzędu Miasta Łuków Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w terminie do 15 dnia każdego miesiąca, następującego po zakończeniu miesiąca, w którym świadczona była usługa.
11.Szacunkowa ilość wytworzonych odpadów na terenie miasta Łuków w 2023 roku może wynieść 60 Mg. Ilość wytworzonych odpadów na terenie Miasta Łuków nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie.
12.Podaną wyżej ilość odpadów należy traktować orientacyjne. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości.
13.Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w trybie interwencyjnym. „Tryb interwencyjny” –to tryb, w którym Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia w przypadku, np. przepełnienia koszy ulicznych, uszkodzenia koszy ulicznych, montażu koszy ulicznych w innym czasie niż określony w Opisie przedmiotu zamówienia. Szacowana ilość takich zgłoszeń - 5 zgłoszeń miesięcznie.
14. Szczegółowy opis została zawarty w Tomie I SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517608,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Świderski Usługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061433266
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Radosław Świderski - Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Radosław Świderski - Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1332L Ciechomin - Grudź - Wandów
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Rozbudowa II etapu leśnego zespołu rekreacyjno - edukacyjnego w Klimkach
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1354L od KM 6+150 do KM 6+250 oraz 1355L od KM 4+405 do KM 5+200 w m. Sarnów
- Roboty budowlane w ramach projektu: "Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w SPZOZ w Łukowie"
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz stałych odpadów miejskich z koszy ulicznych
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w mieście Wisła w okresie od 1 marca 2025r. do 28 lutego 2026r
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.