Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384714/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00406914/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00426635/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa Infrastruktury drogowej na terenie Gminy Maszewo w systemie zaprojektuj i zbuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MASZEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Maszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 71
1.5.2.) Miejscowość: Maszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-614
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 383 13 21
1.5.8.) Numer faksu: 68 383 13 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@maszewo.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: maszewo.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2ba841d-33c0-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa Infrastruktury drogowej na terenie Gminy Maszewo w systemie zaprojektuj i zbuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2ba841d-33c0-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.07.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa Infrastruktury drogowej na terenie Gminy Maszewo w systemie zaprojektuj i zbuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę 13 odcinków dróg gminnych położonej w 8 wsiach Gminy Maszewo, o łącznej długości szacunkowo: 6181m, w tym:
1. Przebudowa drogi we wsi Bytomiec - odc.1 o długości 232 m,
2. Remont drogi we wsi Bytomiec - odc.2 o długości 999 m,
3. Przebudowa drogi we wsi Korczyców o długości 297 m,
4. Przebudowa drogi we wsi Lubogoszcz o długości 1251 m,
5. Przebudowa drogi we wsi Maszewo - odc. 1 o długości 383 m,
6. Przebudowa drogi we wsi Maszewo - odc. 2 o długości 424 m,
7. Przebudowa drogi we wsi Maszewo - odc. 3 o długości 753 m,
8. Przebudowa drogi we wsi Połęcko o długości 193 m,
9. Przebudowa drogi we wsi Rybaki - odc. 1 o długości 374 m,
10. Przebudowa drogi we wsi Rybaki - odc. 2 o długości 109 m,
11. Przebudowa drogi we wsi Skarbona o długości 812 m,
12. Przebudowa drogi we wsi Skórzyn - odc. 1 o długości 190 m,
13. Przebudowa drogi we wsi Skórzyn - odc. 2 o długości 164 m.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej
2) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń
3) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie w/w 13 odcinków dróg gminnych o łącznej długości do 6.181m obejmujących roboty tj.:
- roboty rozbiórkowe;
- wycinka kolidujących krzaków, drzew, korzeni;
- wykonanie koryta ziemnego;
- wykonanie robót ziemnych;
- wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej lub kostki betonowej na: drodze, mijankach, zjazdach do posesji
- utwardzenie pobocza mieszanką naturalnych kruszyw łamanych niezwiązanych;
- wymiana i uzupełnienie oznakowania pionowego jeśli zajdzie potrzeba;
- usunięcie kolizji z uzbrojeniem typu słupy i sieci kablowe telekomunikacyjne i energetyczne
- regulacja wysokościowa istniejących urządzeń armatury podziemnej;
- wykonanie remontu elementów odwodnienia takich jak przepusty, niecki chłonące, oczyszczenie rowów, wykonanie studni chłonnych (jeśli okażą się niezbędne) – szczegóły uzgodnić z Inwestorem
Przedmiotowe odcinki drogi gminnej zlokalizowane są w Województwie Lubuskim, w Powiecie Krośnieńskim na terenie gminy Maszewo w ośmiu jej miejscowościach.
Przebieg trasy drogowej każdego odcinka został ściśle dostosowany do istniejącej drogi gminnej oraz jej pasa drogowego.
W chwili obecnej przedmiotowe drogi gminne są drogami jednojezdniowymi o nawierzchni gruntowej wzmocnionej gruzem/tłuczniem/żużlem; pobocza gruntowe. Łączna długość 13 odcinków dróg wynosi szacunkowo 6181m, w tym zjazdy oraz skrzyżowania z drogami wyższych kategorii.
Istniejące nawierzchnie gruntowe planowanych do modernizacji dróg charakteryzują się licznymi wybiciami i ubytkami nawierzchni. W okresie wieloletniej eksploatacji przedmiotowe drogi były doziarniane kruszywem naturalnym, gruzem ceglanym, żużlem paleniskowym.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej dla szczegółowego zapoznania się ze stanem istniejących dróg oraz towarzyszącego uzbrojenia terenu. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że dokumentacja archiwalna i wnioski z niej płynące nie mogą być podstawą roszczeń Wykonawcy. W celu umówienia wizji lokalnej lub zapoznania się z dokumentacją znajdującą się na miejscu u Zamawiającego należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami. Z wizji lokalnej sporządza się protokół wizji lokalnej sporządzony przez zamawiającego, z podpisami przedstawicieli wykonawców, którzy wzięli udział w wizji lokalnej – wg załącznika nr 8 do SWZ. W sprawie wizji lokalnej Zamawiający wyznacza do kontaktu Panią Martynę Derda, srodowisko@maszewo.net.pl, tel. 68 383 13 21 w. 42.
Pobocza drogi, o zmiennej szerokości są lokalnie lekko zawyżone przez co utrudniają powierzchniowy odpływ wód opadowych.
Ponieważ wszystkie odcinki dróg znajdują się na terenie miejscowości, to ze względu na ustalone wysokości bram i zjazdów do posesji wyniesienie projektowanej niwelety ponad istniejąca drogę gruntową zaleca się wykonać w wielkości 5 do 10cm co zapewni grawitacyjny odpływ wody opadowej z nawierzchni drogi i wchłaniania się w poboczu i lokalnych nieckach - tak jak obecnie to ma miejsce (wąskie pasy drogowe uniemożliwiają wykonanie rowów).
W tym celu należy wykonać koryta o głębokości do 30cm, a następnie konstrukcję jezdni: podbudowę z mieszanek kruszyw niezwiązanych gr. 20cm, w-wę wiążącą z MMA BA typu AC16W oraz w-wy ścieralny z MMA BA typu AC11S.
Przebudowę drogi we wsi Korczyców należy wykonać w technologii kostki betonowej (kontynuacja drogi).
Remont drogi we wsi Bytomiec odc.2 - należy wykonać w korycie do 10cm głębokości stosując na jego dnie geotkaninę separująco-wzmacniającą oraz nawierzchnię z mieszanek kruszyw niezwiązanych o grubości 25cm.
Wzdłuż planowanych do przebudowy odcinków dróg planuje się wykonanie umocnionych poboczy o szerokości 0.75m i grubości 20cm z mieszanek kruszyw niezwiązanych 0/31.5mm zasypanych miałem 0/5mm w ilości 20kg/1m2.
Ponadto zakłada się:
• wykonanie przebudowy zjazdów i skrzyżowań (do krawędzi jezdni) z drogami wyższej kategorii w szczególności DW138 (Połęcko i Skarbona) oraz drogami powiatowymi
• wykonanie mijanek o długości 25m długości i szerokości 1.5-2.0m wraz ze skosami 1:2 o identycznej konstrukcji jak na drodze głównej
• wykonanie zjazdów trapezowych do posesji do 3m długości oraz szerokości od strony bramy min. 3.0m (zalecane schematy geometrii zjazdów - pokazano na rysunkach koncepcyjnych) o identycznej konstrukcji jak na drodze głównej
• oczyszczenie istniejących rowów oraz wykonanie terenowych niecek chłonących,
• wykonanie remontu dwóch przepustów w Bytomcu odc.2
Program funkcjonalno – użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji, odbioru i przekazania w użytkowanie wszystkich elementów zadania.
Wykonawca zobowiązany będzie m. in. do:
1) Sporządzenia szczegółowego harmonogramu wykonania poszczególnych opracowań projektowych stanowiących kompletną dokumentację wykonawczą, uwzględniającego czas do uzyskania niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji na wykonanie przedmiotowego zamierzenia budowlanego. Zamawiający wymaga, aby w harmonogramie ujęty był czas wykonywania wszystkich niezbędnych czynności w sposób zapewniający wykonanie zamówienia (opracowania dokumentacji i uzyskania stosownych decyzji) w terminie umownym.
2) Opracowania dokumentacji projektowej z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454).
3) Opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na wszystkie elementy realizowanych robót, sporządzonych na podstawie obowiązujących norm i przepisów z uwzględnieniem wymagań aktualnego Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454).
4) Uzyskania stosownych decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zezwoleń.
5) Opracowania i zatwierdzenia projektu stałej i czasowej organizacji ruchu zgodnie z przepisami:
• Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110).
• Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. 2017 poz. 784).
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1518 z 20.07.2022r);
• Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. 2003 Nr 177 z 14.10.2003r.; poz. 1729),
• Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. 2002 Nr 170 z 12 października 2002; poz. 1393) z późniejszymi zmianami,
• Załączniki nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach - zał. do Dz. U. 2003 nr 220 poz. 2181 z dnia 23.12.2003r. z późniejszymi zmianami,
• Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. „W sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach”. (Dz.U. 2003 nr 220 poz. 2181) z późniejszymi zmianami;
6) Realizacji robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy.
7) Prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych.
8) Prowadzenia dziennika budowy (jeśli zostanie wydany) oraz wykonywania obmiarów ilości zamawianych robót.
9) Sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami.
10) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego.
Realizacja powyższego zakresu robót powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym.
Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 9)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6606251,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6606251,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6606251,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe „KONTRAKT” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261508162
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6606251,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
INNE PRZETARGI MASZEWO
więcej: przetargi MASZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.