eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-ZdrójBudowa oświetlenia ulicznego w oparciu o latarnie oświetleniowe fotowoltaiczne na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój w miejscowościach Iwonicz, Lubatowa i Lubatówka.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego w oparciu o latarnie oświetleniowe fotowoltaiczne na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój w miejscowościach Iwonicz, Lubatowa i Lubatówka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134350212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://iwonicz-zdroj.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego w oparciu o latarnie oświetleniowe fotowoltaiczne na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój w miejscowościach Iwonicz, Lubatowa i Lubatówka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8df703e2-3616-4cba-bb4e-ec4267dd1e23

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012300/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa oświetlenia ulicznego w oparciu o latarnie oświetleniowe fotowoltaiczne na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój w miejscowościach Iwonicz, Lubatowa i Lubatówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446598

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.2024.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157612,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w oparciu o latarnie oświetleniowe fotowoltaiczne na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój w miejscowościach Iwonicz, Lubatowa i Lubatówka”.
Zadanie polega na wykonaniu oświetlenia dróg gminnych w oparciu o lampy oświetlenia ulicznego fotowoltaicznego LED 10W.
Inwestycja ma charakter typowy dla tego typu lokalizacji (oświetlenie uliczne). Zastosowano typowe rozwiązania techniczne i materiały zgodne z wymaganiami przy tego typu realizacjach.
Zakres robót obejmuje 9 zadań:
1. Lubatowa dz. nr 6760/6, 6803/2, 6761/1,6804/2, 6760/5, 6774, Lubatowa 227C - 223A, 6 lamp
2. Lubatowa dz. nr 4855, 4805/1, 4812, 4861, 4857/1, Lubatowa 318B – 307D, 12 lamp
3. Lubatowa dz. nr 5160/2, 5156/2, 4886, 4888, 4901, 4898/1, 4898/2, Lubatowa od kościoła do Lubatowa 298C, 7 lamp
4. Lubatowa dz. nr 1833, 1839, Lubatowa 114B -114A, 6 lamp
5. Lubatówka dz. nr 815/1, 821/2, Lubatówka 37 – 35, 5 lamp
6. Iwonicz dz. nr 1171, 1103, 1175, ul. Floriańska 240A – 246B, 7 lamp
7. Iwonicz dz. nr 985/2, ul. Floriańska 280 – 286A, 3 lampy
8. Iwonicz dz. nr 54904, 739/1, 740/1, 744/1, ul. Floriańska 87– ul. Kmiecie 32, 4 lampy
9. Iwonicz dz. nr 3551, 3561, 3546/2, ul .Długa 170 -168, 4 lampy
Rozwiązania konstrukcyjne sieci oświetleniowej, zasilanie i montaż:
Budowa oświetlenia ulicznego poprzez zabudowę słupów stalowych oświetleniowych fotowoltaicznych, o wysokości 4m.
Lampy oświetleniowe będą zasilane z panelu fotowoltaicznego i akumulatora zabudowanego w konstrukcji lampy.
Oprawy energooszczędne typu LED 10W.
Lampy będą zabudowane na projektowanych słupach typu ulicznego.
Każdy ze słupów posiada indywidualne zasilanie z zamontowanego panelu fotowoltaicznego i system akumulacji energii.
Zastosowane lampy solarne typ LED-10W charakteryzują się szerokim rozsyłem światła.
Ze względów eksploatacyjnych zastosowano oprawy o konstrukcji zamkniętej, wysokim stopniu zabezpieczenia przed wpływami zewnętrznymi komory lampowej IP-65 i klasą ochronności II.
Elementy oprawy, takie jak układ optyczny i korpus, wykonane z materiałów nierdzewnych.
Montaż fundamentów należy wykonać zgodnie z wytycznymi montażu dla konkretnego fundamentu, zamieszczonymi w dokumentacji producenta.
Należy sprawdzić rzędne posadowienia i poziom górnej powierzchni, do której przytwierdzona jest płyta mocująca.
Maksymalne odchylenie górnej powierzchni fundamentu od poziomu nie powinno przekroczyć 1:1500, z dopuszczalną tolerancją rzędnej posadowienia ± 2 cm.
Ustawienie fundamentu w pionie powinno być dopasowane do kształtu gruntu (rowu, skarpy).
Słupy oświetleniowe należy wyposażyć w uziemienie. Uziemienie należy wykonać przy pomocy taśmy stalowej cynkowanej FeZn 25x4 (wg PN- 76/H-92325) i prętów stalowych o średnicy 16 mm i długości 3m (wg PN-87/H- 93200) . Ilość prętów dobrać w sposób doświadczalny aby osiągnąć oporność uziemienia nie gorszą niż 30 Ohm.
Uwaga!
- w miejscach o większej ilości urządzeń podziemnych, prace ziemne winny być wykonywane ręcznie - przed rozpoczęciem prac ziemnych należy zlecić wytyczenie miejsc instalacji słupów uprawnionej jednostce geodezyjnej.
- materiały, urządzenia i osprzęt muszą posiadać certyfikat oraz znak bezpieczeństwa,
- po wykonaniu prac należy wykonać pomiary rezystancji uziemienia,
- do budowy systemu fotowoltaicznego zastosować kompletne rozwiązania producentów.
- po ustawieniu słupów należy zgłosić ten fakt do jednostki wykonawstwa geodezyjnego celem wykonania inwentaryzacji powykonawczej słupów.
- zachować szczególną ostrożność przy posadowieniu słupów, ze względu na bliskość pasa drogowego,
- Wykonawca zapewnia na swój koszt pełną obsługę geodezyjną.
Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej prowadzonego postępowania.
UWAGA!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Wykonawca zapewnia na swój koszt przeglądy gwarancyjne i okresowe zgodnie z zapisami umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371952,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Lisowski FHU KESIL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851905709

7.3.3) Ulica: Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Kołaczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 38-213

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.