eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów ŁódzkiZimowe utrzymanie chodników gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych Gminy Konstantynów Łódzki w sezonie 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie chodników gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych Gminy Konstantynów Łódzki w sezonie 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie chodników gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych Gminy Konstantynów Łódzki w sezonie 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-febb580e-6f19-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047730/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg i chodników w sezonie 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454383

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
Gmina Konstantynów Łódzki podjęła działania mające na celu ustalenie możliwości udzielenia zamówienia w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 11, zlecenia zadań podmiotowi wewnętrznemu, w zakresie usług zimowego utrzymania chodników. PKGKŁ sp. z o.o. stanowi własność Gminy Konstantynów (100% udziałów). Jednocześnie Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego jednoosobowo pełni funkcje Walnego Zgromadzenia Wspólników. Na podstawie wcześniej zgromadzonych dokumentów, w tym oświadczenia P.K.G.K.Ł. sp. z o.o. z dnia 21.12.2022 r. ustalono, że ponad 90% przychodu osiągniętego przez Spółkę w okresie od 2019 do 2021 roku zostało wygenerowane z tytułu wykonywania zadań powierzonych przez Gminę Konstantynów Łódzki (średni przychód z zatwierdzonych lat obrotowych 2019-2021).
W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2023.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 629325,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157125,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na całodobowym zimowym utrzymaniu chodników miejskich i powiatowych na terenie gminy Konstantynów Łódzki.
2. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych umową został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu cenowym, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7270126080

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II nr 44

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126133,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Prawo opcji:
1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, polegającego na zwiększeniu przewidywanego
zakresu zamówienia podstawowego do 50 % całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
1.2. Zamówienie podstawowe jest zamówieniem bezwarunkowym. Zamawiający zamierzając realizować prawo opcji jest
zobowiązany do pisemnego powiadomienia Wykonawcy ze wskazaniem terminu rozpoczęcia opcji i będzie to
równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie określonym w umowie oraz zgodnie z pismem.
1.3. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w przypadku wyczerpania ilości usług objętych zamówieniem
podstawowym, w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego, w tym również w sytuacji wyczerpania kwoty
maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
1.4. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości usług przewidzianych w Formularzu cenowym dla
zamówienia podstawowego, w terminie określonym w umowie.
1.5. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa
nie ulegnie zwiększeniu w stosunku do wartości jednostkowej zamówienia podstawowego. Wykonawca otrzyma
wynagrodzenie za zwiększony opcją zakres zamówienia, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Formularzu cenowym.
1.6. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga podpisania przez Strony
aneksu do umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.