eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów"Projekt "BLIŻEJ DOMU"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Projekt „BLIŻEJ DOMU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811768934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914183860

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sektretariat@pcpr-goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprgoleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a855ff4f-43d0-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Projekt „BLIŻEJ DOMU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a855ff4f-43d0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00313891/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Projekt "Bliżej Domu"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

BLIŻEJ DOMU

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377105/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.BD.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 222874,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173313,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla kandydatów na rodzinę zastępczą

1. Przedmiot zamówienia.
1) przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe, zawodowe, rodzinne domy dziecka, albo dla rodzin zastępczych wyrażających wolę przekwalifikowania się w inną formę rodzinnej pieczy zastępczej,
2) przedmiot zamówienia dotyczy szkolenia dla 2 grup kandydatów na rodziny zastępcze, każda grupa po 12 osób (łącznie 24 osoby). Pierwsza grupa ma odbyć łącznie 125 godzin dydaktycznych (1h=45 minut), druga grupa - 75 godzin dydaktycznych (1h=45 minut). Szkolenie ma być zorganizowane w trybie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej (Dz. U. 2011 Nr 274, poz. 1620),
3) osobami biorącymi udział w szkoleniu są uczestnicy projektu „BLIŻEJ DOMU”, nr RPZP.07.06.00-32-K114/21, realizowanego przez POWIAT GOLENIOWSKI/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach konkursu RPZP.07.06.00-IP.02-32-K72/21 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 28120 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla rodzin zastępczych.
Przedmiot zamówienia „Warsztaty edukacyjne dla rodzin zastępczych/osób prowadzących rodzinne domy dziecka”.
Opis przedmiotu zamówienia.
1) przedmiotem zamówienia jest wybór osoby/podmiotu do przeprowadzenia „Warsztatów edukacyjnych dla rodzin zastępczych”
2) przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie dla 2 grup po 12 uczestników każde w wymiarze łącznie 72 godzin (1 godzina - 45 minut) 36 h na grupę.
3) udział w warsztatach biorą uczestnicy projektu „BLIŻEJ DOMU” nr RPZP.07.06.00-32-K114/21, realizowanego przez POWIAT GOLENIOWSKI/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach konkursu RPZP.07.06.00-IP.02-32-K72/21 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
4) program warsztatów ma uwzględniać:
W wymiarze 36 h na grupę - 72 h łącznie :
a) BLOK PSYCHOLOGICZNO-TERAPEUTYCZNO-SEKSUALNY – wsparcie rozwoju psychoseksualnego dzieci i młodzieży, pomoc w formowaniu kobiecości – męskości u dzieci i młodzieży, pomoc w dostrzeżeniu i zrozumieniu różnic płciowych oraz w kształtowaniu tożsamości psychoseksualnej, ograniczenie ekspresji seksualnej dziecka, jak masturbacja, ekshibicjonizm dziecięcy, czy podglądanie, przezwyciężanie problemów okresu dojrzewania, zwalczanie nadmiernego zainteresowania seksualnością, pornografią, pokonanie trudności związanych z brakiem akceptacji orientacji seksualnej, pokonanie trudności ujawnienia orientacji seksualnej, przezwyciężanie seksoholizmu, uzależnienia od seksu, czy cyberseksu;
b) BLOK PRAWNY – bezpieczeństwo i odpowiedzialność karna nieletnich, obowiązek dbania o majątek dziecka, obowiązek alimentacyjny rodziców biologicznych wobec dziecka, kontakty dziecka przebywającego w pieczy zastępczej z rodziną biologiczną – uregulowania, sytuacja prawna dziecka, adopcja, prawa i obowiązki rodziny zastępczej/ prowadzącego rodzinny dom dziecka, dziecko w postępowaniu sądowym (wiek dziecka, a odpowiedzialność karna i cywilna, bezpośrednia odpowiedzialność małoletniego sprawcy, reprezentacja ustawowa dziecka, dziecko – świadek, ofiara przemocy), postępowanie przy podejrzeniu przemocy, molestowania seksualnego;
c) BLOK PREWENCYJNY – zagrożenia wynikające z korzystania
z Internetu (kontakt z niebezpiecznymi treściami, kontakt z niebezpiecznymi osobami, pomoc rówieśnicza, uzależnienia od Internetu), przeciwdziałanie demoralizacji i przestępczości dzieci, odpowiedzialność prawna nieletnich, cyberprzemoc – przemoc werbalna, rejestrowanie filmów i zdjęć wbrew woli dziecka, publikowanie w sieci ośmieszających filmów, zdjęć, informacji, tworzenie kont anonimowych, podszywanie się pod inną osobę), narkotyki, dopalacze - zagrożenia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 12240 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla rodzin zastępczych.
Przedmiot zamówienia Dogoterapia
1. Opis przedmiotu zamówienia.
1) przedmiotem zamówienia jest wybór osoby/podmiotu do przeprowadzenia „Dogoterapia”
2) przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie dla 2 grup po 12 uczestników każde w wymiarze łącznie 72 godzin (1 godzina - 45 minut) po 36 h na grupę.
3) udział w warsztatach biorą uczestnicy projektu „BLIŻEJ DOMU” , nr RPZP.07.06.00-32-K114/21, realizowanego przez POWIAT GOLENIOWSKI/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach konkursu RPZP.07.06.00-IP.02-32-K72/21 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
4) w wymiarze 36 h na grupę - łącznie 72 h: Elementy dogoterapii w procesie wsparcia rozwoju dziecka, program szkolenia ma uwzględniać poniższy zakres tematyczny:
a) Dogoterapia podstawy teoretyczne - historia dogoterapii, czym jest dogoterapia, formy dogoterapii, cele dogoterapii, wpływ posiadania zwierząt na zdrowie człowieka, obecność zwierząt, a obniżenie poziomu stresu, dogoterapia w rehabilitacji osób z niepełnosprawnością umysłową i ruchową, skuteczność dogoterapii na podstawie badań naukowych, kryteria wyboru psa do pracy w dogoterapii, dobór rasy i szczenięcia, stres i wypalenie zawodowe u psów pracujących w dogoterapii, dobrostan psów pracujących w dogoterapii, wytyczne prowadzenia zajęć dogoterapii. Kynologia: udomowienie psa oraz proces kształtowania się ras, podstawy z zakresu wiedzy na temat zachowania psa, naturalne wzorce zachowania psów, etapy rozwoju z uwzględnieniem okresów szczególnej wrażliwości u psa, rola zmysłów w postrzeganiu świata przez psy, proces socjalizacji. Potrzeby psa z uwzględnieniem ras, sposoby komunikowania się zwierząt, teoria dominacji i mity z nią związane, strach i agresja u zwierząt, zapobieganie zaburzeniom zachowania u psów, wpływ żywienia na zachowanie zwierząt.
b) Wykorzystanie elementów dogoterapii w praktyce - we wsparciu rozwoju dzieci, młodzieży z niepełnosprawnościami, w treningu umiejętności społecznych dzieci i młodzieży, realizacji form relaksacji w środowisku domowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 12240 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie „Akademia rodzica”

1. Przedmiot zamówienia
1) przedmiotem zamówienia jest wybór osoby/podmiotu do przeprowadzenia szkolenia „Akademia rodzica” dedykowanego rodzicom biologicznym dzieci, które zostały skierowane do pieczy zastępczej i rodzicom z problemami opiekuńczo – wychowawczymi,
2) przedmiot dotyczy przeprowadzenia zajęć warsztatowych w wymiarze: 6 sesji po 6 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut) – razem 36 godzin, w grupie 12 osobowej, dla rodziców biologicznych dzieci, które zostały skierowane do pieczy zastępczej i rodziców z problemami opiekuńczo – wychowawczymi, tj. uczestników projektu „BLIŻEJ DOMU”, nr RPZP.07.06.00-32-K114/21, realizowanego przez POWIAT GOLENIOWSKI/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach konkursu RPZP.07.06.00-IP.02-32-K72/21 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 6120 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla wychowanków pieczy zastępczej w procesie usamodzielniania.

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór osoby/podmiotu do przeprowadzenia szkolenia dla usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej w zakresie:
1) prawnych aspektów procesu usamodzielnienia, obejmujących: prawa i obowiązki osoby usamodzielnianej, zakres współpracy z opiekunem procesu usamodzielnienia oraz PCPR, formy pomocy przysługujące osobom usamodzielnianym, sporządzanie IPU oraz jego weryfikacji,
2) edukacji finansowej, tj.: nauki racjonalnego rozporządzania posiadanymi zasobami finansowymi, umiejętności prowadzenia gospodarstwa domowego i zarządzania budżetem, planowania i kontroli wydatków oraz oszczędzania,
3) nabycia umiejętności poruszania się w przestrzeni instytucji tj.: załatwiania spraw urzędowych, składania wniosków o wydanie dowodu osobistego, wnioskowania o egzekucję alimentów, składania pozwów o alimenty, zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego, wnioskowania o przydział lokalu socjalnego, ubiegania się o przyznawanie świadczeń z pomocy społecznej oraz świadczeń rodzinnych, zakładania profilu zaufanego, korzystania z usługi e-pacjent, usług bankowych, podatków, e-PIT, zadłużenia oraz wiarygodności finansowej,
4) trening umiejętności prospołecznych, tj.: nabycia prawidłowych kompetencji interpersonalnych, umiejętności radzenia sobie z rodzącymi się trudnościami w procesie usamodzielnienia, stresem, brakiem motywacji do realizacji zamierzonych planów, budowania motywacji wychowanka w zakresie zdobycia wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, realizacji życiowych planów.
5) Przedmiot dotyczy 2 grup usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej - każda grupa po 10 osób (łącznie 20 osób). Każda z grup musi odbyć łącznie 32 godziny dydaktyczne (1 h = 45 minut) – 4 moduły po 8 godzin dydaktycznych.
6) Wychowankowie są uczestnikami projektu „BLIŻEJ DOMU”, nr:RPZP.07.06.00-32-K114/21, realizowanego przez POWIAT GOLENIOWSKI/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach konkursu RPZP.07.06.00-IP.02-32-K72/21 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 9440 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla opiekunów usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej.
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot dotyczy szkolenia dla 2 grup opiekunów procesu usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej, każda grupa po 12 osób (łącznie 24 osoby), każda z grup musi odbyć łącznie 4 moduły po 6 godzin dydaktycznych (1 h = 45 minut)= 24 h na grupę – łącznie 48 godzin dydaktycznych.
2) Opiekunowie procesu usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej są uczestnikami projektu „BLIŻEJ DOMU”, nr RPZP.07.06.00-32-K114/21 realizowanego przez POWIAT GOLENIOWSKI/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach konkursu RPZP.07.06.00-IP.02-32-K72/21 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
3) Przedmiotem zamówienia jest wybór osoby/podmiotu do przeprowadzenia szkolenia dla opiekunów procesu usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej. Szkolenie obejmować ma nw. zagadnienia:
a) prawne aspekty procesu usamodzielnienia,
b) prawa i obowiązki osoby usamodzielnianej oraz opiekuna procesu usamodzielnienia,
c) zakres współdziałania opiekunów z osobami usamodzielnianymi oraz powiatowym centrum pomocy rodzinie,
d) formy pomocy dla osoby usamodzielnianej,
e) wskazówki dotyczące sposobów dokonywania wraz z osobą usamodzielnianą: diagnozy sytuacji osobistej, rodzinnej, materialnej wychowanka, w tym analizy zasobów własnych wychowanka oraz środowiska, co umożliwi opracowanie indywidualnego programu usamodzielnienia, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i możliwościami wychowanka,
f) procedurę sporządzania indywidualnego programu usamodzielnienia, a następnie jego weryfikacji,
g) wstępną ocenę samodzielności osób usamodzielnianych w podstawowych sferach tj.: motywacji i możliwości wychowanka w zakresie uzyskiwania wykształcenia, uzyskiwania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, kompetencji interpersonalnych, umiejętności związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego, zarządzania budżetem,
h) możliwości wychowanka w uzyskiwaniu wykształcenia lub kwalifikacji zawodowych, pomocy w uzyskaniu odpowiednich warunków mieszkaniowych oraz w podjęciu przez osobę usamodzielnianą zatrudnieni,
i) sposoby udzielania wsparcia usamodzielnianym wychowankom w wyznaczaniu i realizacji ich celów,
j) problemy w procesie usamodzielnienia i sposoby ich rozwiązywania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 8160 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla wychowanków pieczy zastępczej.


1. Przedmiot zamówienia: Warsztaty kulinarne
1) przedmiotem zamówienia jest wybór osoby/podmiotu do przeprowadzenia szkolenia dla 2 grup po 12 uczestników każda grupa (10 dzieci/młodzieży i 2 opiekunów) w wymiarze 6 godzin po 3 spotkania dla każdej grupy łącznie 36 godzin (1 godzina - 45 minut) pt.: „Warsztaty kulinarne – smaki świata”,
2) Celem warsztatu jest zapoznanie się z podstawami teoretycznymi i praktycznymi przygotowania posiłków, wykonania specjałów kuchni włoskiej/ azjatyckiej /amerykańskiej oraz zasad zdrowego żywienia, efektywnego wykorzystania produktów,
3) Warsztaty dedykowane są do osób w wieku 17- 18 lat - wychowanków pieczy zastępczej w procesie usamodzielniania, uczestników/czki projektu „BLIŻEJ DOMU”, nr RPZP.07.06.00-32-K114/21, realizowanego przez POWIAT GOLENIOWSKI/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach konkursu RPZP.07.06.00-IP.02-32-K72/21 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020,
4) Program warsztatów zakłada następujący zakres: interaktywne warsztaty kulinarne z formą pokazową oraz przygotowaniem i degustacją potraw przez uczestników /uczestniczki: po 3 spotkania dla każdej grupy z zakresem tematycznym: pizza i makarony , hamburgery, sushi oraz kuchnia wege.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 20028,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla wychowanków pieczy zastępczej .

1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego art-drama, 5 dniowego, dla 20 usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej przy udziale dwóch opiekunów.
2) Szkolenie wyjazdowe adresowane jest osobom w wieku 17- 18 lat, będącymi wychowankami pieczy zastępczej w procesie usamodzielniania, uczestnikami projektu „BLIŻEJ DOMU”, nr: RPZP.07.06.00-32-K114/21, realizowanego przez POWIAT GOLENIOWSKI/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach konkursu RPZP.07.06.00-IP.02-32-K72/21 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
3) W trakcie wyjazdu winno odbyć się szkolenie terapeutyczne oraz wycieczka 1-dniowa do Podmiotu Ekonomii Społecznej (PES) zajmującego się edukacją/edukacją artystyczną/inną działalnością artystyczną/terapeutyczną. Szkolenie wyjazdowe ma być formą aktywizacji i integracji młodzieży w procesie usamodzielnienia, poprzez wspólne i aktywne spędzanie czasu w warunkach pozadomowych oraz rozwijanie kompetencji społecznych, przygotowujących do samodzielnego życia.
4) Zamówienie obejmuje także zapewnienie transportu wraz z zapewnieniem opieki młodzieży w trakcie podróży, zapewnienie opieki całodobowej w trakcie wyjazdu, kompleksową usługę ubezpieczeniową, zakwaterowanie uczestników, wyżywienie, opiekę medyczną.
5) Zakres tematyczny szkolenia uwzględniać będzie następujące zagadnienia:
a) Praca zespołowa, jako element budujący nasz wspólny świat. Wykorzystanie pedagogiki teatralnej nastawionej na działanie, w którym istotnym elementem będzie pobudzenie kreatywności wychowanków. Zwrócenie uwagi na ćwiczenia przez zabawę, gdzie dojdzie do wymiany i współtworzenia pomysłów i zdarzeń związanych z tym, co ważne i istotne z punktu widzenia grupy.
b) Po co nam wyobraźnia? Każdy posiada w sobie odpowiednie narzędzia do realizacji siebie w rzeczywistości. Kwestia, by to dostrzec, zauważyć i na tym się skupić. Pracować i to w sobie próbować rozwijać. Podjęcie działań związanych z własną obserwacją świata, a także miejsca pobytu. Podjęcie próby, poprzez sztukę, wyrażać siebie tworząc krótkie historie w postaci etiud i innych działań artystycznych, jak plastyka, czy sztuki wizualne.
c) Komunikacja ze światem. Rozwijanie komunikacji ja i ty, ja i moje otoczenie, ja i najważniejsze osoby w moim życiu. Podjęcie działań improwizacji, a także elementów arteterapii związanej z uważnością na siebie i na partnerki, partnerów.
d) Co jest moja dobrą stroną i jak to wykorzystać? Czujność na siebie i partnera, uważność na tu i teraz. Wykorzystanie pracy zespołowej do tego, by uczestnicy wyjazdu odnaleźli siebie w pracy i zaproponowali to, w czym czują się najlepiej, najmocniej, a także co sprawia im satysfakcję. Projektowanie spektaklu, gdzie każdy element składowy jest ważny, by powstała całość i efekt końcowy.
e) Czy warto poszukiwać? My, jako autorzy i realizatorzy własnych pomysłów. Poszukiwanie rozwiązań w sztuce, ale i w życiu. Ukierunkowywanie na postawy aktywne, a nie bierne, na szukanie i pracę, a nie na wyczekiwanie i liczenie na cudotwórstwo. Aktywność i samoorganizacja, a przy tym wspieranie się w grupie. Organizacja czasu i przestrzeni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty wyjazdowe integracyjno – edukacyjne.

1. Przedmiot zamówienia
1) przedmiotem zamówienia jest wybór osoby/podmiotu do przeprowadzenia „Warsztatów wyjazdowych integracyjno – edukacyjnych” dla rodziców biologiczny – 15 osób, rodzin zastępczych/prowadzących rodzinne domy dziecka – 10 osób oraz 15 dzieci wraz z opiekunami (łącznie 45 osób).
2) Rodzice biologiczni, rodzice zastępczy, dzieci – to uczestnicy projektu „BLIŻEJ DOMU”, nr RPZP.07.06.00-32-K114/21, realizowanego przez POWIAT GOLENIOWSKI/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach konkursu RPZP.07.06.00-IP.02-32-K72/21 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
3) Wyjazd integracyjno – edukacyjny ma na celu wspieranie rozwoju intelektualnego, emocjonalnego i społecznego uczestników projektu (rodzice zastępczy, rodzice biologiczni i dzieci). Wyjazd ma być formą aktywizacji i integracji uczestników projektu i ich rodzin poprzez wspólne, aktywne spędzanie czasu w warunkach pozadomowych oraz rozwijanie kompetencji relacyjnych między uczestnikami. Zintegrowanie grupy ma stworzyć szansę na powrót dzieci do rodzin biologicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 36459,42 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne doradztwo pedagogiczne
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych, specjalistycznych dla uczestniczek/uczestników projektu: „Bliżej Domu” , nr RPZP.07.06.00-32-K114/21
Indywidualne doradztwo pedagogiczne - 85 h:
a) dla osób z grupy 15 rodziców, przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze, zagrożonych umieszczeniem dziecka w pieczy zastępczej lub z dzieckiem w pieczy zastępczej - w wymiarze 75 h;
b) dla osób z grupy 20 osób, pracowników systemu wsparcia pieczy zastępczej, tj.: pracowników PCPR oraz przedstawicieli pieczy zastępczej – w wymiarze 10 h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 9350 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne doradztwo seksuologiczne
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych, specjalistycznych dla uczestniczek/uczestników projektu pt.”Bliżej domu”,, r RPZP.07.06.00-32-K114/21:

1) Indywidualne doradztwo seksuologiczne dla osób z grupy 15 rodziców, przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze, zagrożonych umieszczeniem dziecka w pieczy zastępczej lub z dzieckiem w pieczy zastępczej - w wymiarze 62,5 h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 6875 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne doradztwo prawne

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych, specjalistycznych dla uczestniczek/uczestników projektu „Bliżej domu”, nr RPZP.07.06.00-32-K114/21:

1) Indywidualne doradztwo prawne - 40 h :
a) dla osób z grupy 15 rodziców przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze, zagrożonych umieszczeniem dziecka w pieczy zastępczej lub z dzieckiem w pieczy zastępczej- w wymiarze 30 h,
b) dla osób z grupy 24 osób z pieczy zastępczej pełniących funkcję opiekunów osób usamodzielnianych - w wymiarze 10 h

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne doradztwo dietetyczne
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych, specjalistycznych dla uczestniczek/uczestników projektu pt.:„Bliżej domu”. nr RPZP.07.06.00-32-K114/21

1) Indywidulane doradztwo dietetyczne dla osób z grupy 15 rodziców, przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze, zagrożonych umieszczeniem dziecka w pieczy zastępczej lub z dzieckiem w pieczy zastępczej - w wymiarze 50 h,

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doradztwo: Wsparcie pedagogiczno-terapeutyczne

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych, specjalistycznych dla uczestniczek/uczestników projektu pt. „Bliżej domu”. nr RPZP.07.06.00-32-K114/21

Wsparcie pedagogiczno-terapeutyczne dla 15 dzieci z rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze w formie indywidualnej i grupowej w wymiarze 50 h,
z zakresu: Treningu Umiejętności Społecznych, Dogo/Alpako- terapii Integracji Sensorycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doradztwo indywidualne lub grupowe psychoterapeutyczne

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych, specjalistycznych dla uczestniczek/uczestników projektu pt.:„Bliżej domu”. nr RPZP.07.06.00-32-K114/21:
Doradztwo indywidualne lub grupowe psychoterapeutyczne-70 h :
a) w zakresie budowania odporności emocjonalnej w pracy z rodziną przeżywającą problemy opiekuńczo – wychowawcze dla osób z grupy 20 pracowników systemu pieczy zastępczej tj: pracowników PCPR oraz przedstawicieli pieczy zastępczej – w wymiarze 40 h,
b) w tworzeniu planu pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej dla 24 osób z pieczy zastępczej pełniących funkcję opiekunów osób usamodzielnianych - w wymiarze 30 h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 7700 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne doradztwo zawodowe
.

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych, specjalistycznych dla uczestniczek/uczestników projektu pt.: „Bliżej domu”. nr RPZP.07.06.00-32-K114/21:

Indywidulane doradztwo zawodowe dla osób w wieku 17-18 lat z grupy 20 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w procesie usamodzielniania - w wymiarze 80 h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Indywidualne doradztwo finansowe

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych, specjalistycznych dla uczestniczek/uczestników projektu pt.:„Bliżej domu”. nr RPZP.07.06.00-32-K114/21:

Indywidulane doradztwo finansowe z efektywnego zarządzanie budżetem domowym dla osób z grupy 15 rodziców przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze, zagrożonych umieszczeniem dziecka w pieczy zastępczej lub z dzieckiem w pieczy zastępczej - w wymiarze 45 h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 4950 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomoc Psychologiczna i Edukacyjno-Szkoleniowa mgr Małgorzata Modrzejewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551414794

7.3.3) Ulica: Poronińska 8a

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-023

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-28 do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomoc Psychologiczna i Edukacyjno-Szkoleniowa mgr Małgorzata Modrzejewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551414794

7.3.3) Ulica: Poronińska 8a

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-023

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-12 do 2023-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomoc Psychologiczna i Edukacyjno-Szkoleniowa mgr Małgorzata Modrzejewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551414794

7.3.3) Ulica: Poronińska 8a

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-023

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomoc Psychologiczna i Edukacyjno-Szkoleniowa mgr Małgorzata Modrzejewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 955-14-14-794

7.3.3) Ulica: Poronińska 8a

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-023

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26137,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADEHADEX TAMARA OLSZEWSKA-WATRACZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 955-127-42-29

7.3.3) Ulica: Wiosny Ludów 22/39

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-471

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-01 do 2023-10-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie zawarł umowy ( zrezygnował z udziału) z przyczyn od niego niezależnych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADEHADEX TAMARA OLSZEWSKA-WATRACZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 955-127-42-29

7.3.3) Ulica: Wiosny Ludów 22/39

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-471

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-01 do 2023-10-31

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomoc Psychologiczna i Edukacyjno-Szkoleniowa mgr Małgorzata Modrzejewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 955-14-14-794

7.3.3) Ulica: Poronińska 8a

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-023

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Futura Joanna Rysz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-169-63-37

7.3.3) Ulica: Bazarowa 20/4

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-614

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.