eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług pocztowych oraz usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi oraz oddziałów.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych oraz usług kurierskich w obrocie krajowym
i zagranicznym na rzecz Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy
w Łodzi oraz oddziałów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 123

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-441

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426362313

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@lodz.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lodz.pip.gov.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nadzór nad warunkami pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych oraz usług kurierskich w obrocie krajowym
i zagranicznym na rzecz Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy
w Łodzi oraz oddziałów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d74d5453-5c33-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088430/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pocztowych oraz usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi i podległych oddziałów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424657/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LD-POR-A.213.260.2022.3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165739,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych oraz usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz PIP OIP w Łodzi oraz oddziałów w zakresie przyjmowania (odbierania), sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz doręczanie zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, a także zwrot do Zamawiającego przesyłek pocztowych niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć ww. usługi zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2022r., poz. 896 t.j.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz
w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Opis sposobu realizacji zamówienia został również określony w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64110000-0 - Usługi pocztowe

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64121100-1 - Usługi dostarczania poczty

64120000-3 - Usługi kurierskie

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

64121200-2 - Usługi dostarczania paczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Postępowanie zostało unieważnione w dniu 30 listopada 2022 r.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, którą złożył Wykonawca Poczta Polska S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa. Cena oferty brutto ww. Wykonawcy wynosi 172 312,61 PLN, tym samym przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia, która wynosi 153 874,67 PLN. Przedmiotowa kwota była udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert. Powyższe wyczerpuje przesłankę unieważnienia postępowania z przepisu art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
2. Liczba otrzymanych ofert w postępowaniu: 1.
3. Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0.
4. Liczba ofert dodatkowych: 0.
5. Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 0.
6. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0.
7. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0.
8. Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0.
9. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0.
10. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowaną aukcję elektroniczną; nie.
11. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: nie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.