Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00034918/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
- 2023/BZP 00045582/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00125517/01 - Wynik z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a w zakresie dostępności dla niepełnosprawnych – Budowa dźwigu osobowego ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WODZISŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bogumińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4120988 lub 32 4120932
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwodzislawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatwodzislawski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a w zakresie dostępności dla niepełnosprawnych – Budowa dźwigu osobowego ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b52d9d-8767-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024777/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa dźwigu osobowego - dostosowanie budynku użyteczności publicznej w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Dostępny samorząd - granty” realizowany przez PFRON w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.powiatwodzislawski.pl/bipkod/278742643.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
- miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej: przetargi@powiatwodzislawski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePuap oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Przekazanie korespondencji przez wykonawcę poprzez portale wskazane w pkt 3.5 powyżej oznacza akceptację regulaminów, o którym mowa w pkt 2.
4. Dokumenty elektroniczne składane są przez wykonawcę za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, jako załączniki. Maksymalny rozmiar skompresowanego pliku przygotowanego do wysyłki przez platformę wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający opublikował na stronie prowadzonego postępowania link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z informacją RODO zwartą w SWZ - dział I, rozdział
XXVII
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z informacją RODO zwartą w SWZ - dział I, rozdział
XXVII
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WFZ.272.5.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Dostosowanie Budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a w zakresie dostępności dla niepełnosprawnych – Budowa dźwigu osobowego przy budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim” na podstawie: dokumentacji projektowej wykonanej przez Studio Architektury „BOBER” Waldemar Bober z Radlina i decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1714/21 z dnia 02.09.2021 r., uzupełnienia projektu technicznego, projektu zagospodarowania zielenią otoczenia budynku Starostwa Powiatowego wykonanych przez Arbet – Kolarski s.c. z Wodzisławia Śląskiego i projektu budowalno-wykonawczego wykonanego przez „ELPROJEKT” z Wodzisławia Śląskiego.
2. Zakres robót obejmuje:
1) fundamenty
a) przebudowa istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej,
b) rozbiórka fundamentów istniejącej pochylni,
c) wykonanie łącznika fundamentów pod projektowane schody zewnętrzne,
d) wykonanie płyty fundamentowej pod dźwig osobowy,
e) wykonanie żelbetowej konstrukcji podszybia,
2) parter
a) demontaż stolarki okiennej zamurowanie otworu okiennego w wiatrołapie od strony projektowanego dźwigu osobowego, docieplenie zewnętrznej powierzchni ściany warstwą wełny mineralnej,
b) demontaż grzejnika i wymiana pozostałych grzejników w pomieszczeniu przy dźwigu osobowym,
c) demontaż stolarki okiennej, przebudowana otworu okiennego na otwór drzwiowy (dostosowanie do odpowiedniej wielkości tj. wykucie i zamurowanie części otworu) + wzmocnienie istniejącego nadproża,
d) roboty tynkarskie i malarskie, uzupełnienie posadzek w obrębie planowanego dźwigu,
e) wymiana listew dylatacyjnych przy istniejących drzwiach,
f) montaż dźwigu osobowego,
g) montaż oprawy oświetleniowej przy wejściu do dźwigu osobowego,
h) roboty tynkarskie i malarskie, wymiana warstwy wykończeniowej posadzki (płytki ceramiczne) w wiatrołapie,
i) wymiana systemowych wycieraczek wewnętrznych,
j) rozbiórka istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych,
k) wykonanie nowoprojektowanych schodów zewnętrznych,
l) montaż systemowych wycieraczek zewnętrznych na schodach zewnętrznych,
m) wymiana / montaż nowych okładzin klinkierowych schodów zewnętrznych + montaż elementów antypoślizgowych na krawędziach schodów,
n) montaż balustrad przy projektowanych schodach zewnętrznych,
o) czyszczenie, impregnacja istniejącej cegły klinkierowej + montaż nowej okładziny klinkierowej,
3) I piętro
a) przebudowa instalacji c.o. (zmiana lokalizacji grzejników w pomieszczeniach przylegających do projektowanego dźwigu osobowego oraz przy projektowanej platformie dla osób niepełnosprawnych),
b) demontaż stolarki okiennej, przebudowana otworu okiennego na otwór drzwiowy (dostosowanie do odpowiedniej wielkości tj. wykucie i zamurowanie części otworu) + wzmocnienie istniejącego nadproża,
c) demontaż stolarki drzwiowej (na wprost wejścia do dźwigu osobowego), rozbiórka fragmentu ściany działowej, wykonanie nowego nadproża,
d) budowa ścianki działowej,
e) wykucie otworu drzwiowego (wejście do klasy informatycznej) + montaż nowego nadproża,
f) poszerzenie otworu drzwiowego pomiędzy łącznikiem a korytarzem,
g) skucie posadzki ok. 10 cm (niwelacja różnic poziomów) i płytkowanie całego korytarza,
h) wymiana listew dylatacyjnych na korytarzu szkoły,
i) przebudowa schodów w łączniki (dostosowanie do obowiązujących przepisów) + wymiana warstwy wykończeniowej,
j) montaż platformy dla osób niepełnosprawnych w korytarzu szkolnym,
k) montaż balustrady wewnętrznej,
l) roboty tynkarskie i malarskie przy wyjściu z dźwigu osobowego, całego korytarza oraz częściowo przyległej klasy,
4) II piętro
a) przebudowa instalacji c.o. (demontaż i wymiana grzejnika w pomieszczeniu przylegającym do projektowanego dźwigu osobowego),
b) demontaż stolarki okiennej, przebudowana otworu okiennego na otwór drzwiowy (dostosowanie do odpowiedniej wielkości tj. wykucie i zamurowanie części otworu) + wzmocnienie istniejącego nadproża,
c) roboty tynkarskie i malarskie, uzupełnienie posadzek w obrębie planowanego dźwigu osobowego,
d) montaż stopki na drzwiach,
5) III piętro
a) przebudowa instalacji c.o. (zmiana lokalizacji grzejnika w pomieszczeniu przylegającym do projektowanego dźwigu osobowego),
b) demontaż stolarki okiennej, przebudowana otworu okiennego na otwór drzwiowy (dostosowanie do odpowiedniej wielkości tj. wykucie i zamurowanie części otworu) + wzmocnienie istniejącego nadproża,
c) montaż szafy sterowniczej (maszynowni) dźwigu osobowego,
d) roboty tynkarskie i malarskie, uzupełnienie posadzek w obrębie planowanego dźwigu osobowego,
e) montaż stopki na drzwiach,
6) dach
a) wykonanie kontrspadków ze styropapy, na dachu budynku głównego,
b) przebudowa odprowadzenia wód deszczowych w obrębie planowanego dźwigu osobowego oraz wymiana / montaż rynny i rur spustowych na budynku głównym (dot. całego segmentu, przy którym projektowany jest dźwig osobowy),
c) demontaż pokrycia dachowego i warstw kształtujących spadek dachu nad dobudowanym wiatrołapem oraz wykonanie nowego pokrycia i spadku dachu w przeciwnym kierunku + wymiana obróbek blacharskich,
d) przebudowa szklanego zadaszenia wejścia w obrębie planowanego dźwigu osobowego,
7) elewacje
a) malowanie istniejących krat okiennych,
b) montaż krat okiennych w wyznaczonych oknach,
c) roboty tynkarskie i malarskie na elewacji,
d) wymiana elementów informacyjnych (napis – „STAROSTWO POWIATOWE” i herb),
e) kamera monitoringu do przekładki,
f) montaż pochwytu przy schodach terenowych,
g) obłożenie narożnika styropianem fasadowym, jego otynkowanie tynkiem silikonowym barwionym w masie,
h) tynkowanie pozostałych dwóch ścian obiektu w części tynkiem silikonowym barwionym w masie, a na wysokości parteru tynkiem dekoracyjnym z miką imitującym kamień naturalny,
i) montaż podświetlenia informacji wizualnej,
j) obłożenie części wykończeni ceglanych blachą na rąbek stojący,
k) wymiana doświetli piwnicznych wraz z ich odwodnieniem do studzienki kanalizacyjnej deszczowej,
l) wykonanie opaski żwirowej,
8) roboty zewnętrzne
a) przesadzenie 2 drzew kolidujących z przedmiotowym zadaniem,
b) demontaż i montaż nowych wycieraczek systemowych,
c) rozbiórka istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych,
d) wykonanie nowoprojektowanych schodów zewnętrznych,
e) wydzielenie miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej (malowanie nawierzchni utwardzonej), (należy sporządzić dokumentację wraz z uzyskaniem zgody na wprowadzenie nowej organizacji ruchu – dokumentacja podwykonawca),
f) przebudowa nawierzchni utwardzonej (likwidacja krawężnika),
g) wymiana ławek,
h) wymiana opraw oświetleniowych na oprawę dogruntową,
i) wymiana słupków drogowych,
j) montaż donic ogrodowych,
k) wymiana stojaka rowerowego,
l) wymiana koszy,
m) przebudowa / odtworzenie / wykonanie nawierzchni utwardzonych,
n) uporządkowanie terenu po wykonaniu wszystkich prac budowlanych.
9) zagospodarowanie terenu
a) zmiana aranżacji terenów zielonych w zakresie istniejących nasadzeń oraz propozycji uzupełnienia roślin,
b) przesadzenie istniejących roślin w projektowane lokalizacje,
c) sianie nowej trawy,
d) wymianę / uzupełnienia lub nowe nawierzchnie wraz z uprzednim przygotowaniem terenu,
e) wycinkę drzew niewymagających pozwolenia na usunięcie,
f) demontaż latarni parkowych – 3 szt.,
g) demontaż ogrodzenia betonowego,
h) montaż ogrodzenia panelowego systemowego,
i) wymianę krawężnika drogowego.
10) zabudowa napędów automatycznych w drzwiach
a) zabudowę 2 kpl. automatycznych napędów drzwiowych w wiatrołapie wejściowym do budynku od strony PZON,
b) montaż instalacji elektrycznej 230VAC zasilania napędów z istniejącej tablicy rozdzielczo licznikowej ZRP2,
c) zabudowa 1 kpl. automatycznego napędu drzwiowego w drzwiach przy wejściu do korytarza na 2 piętrze budynku Starostwa,
d) montaż instalacji elektrycznej 230VAC zasilania napędu z istniejącej tablicy rozdzielczej R2,
e) zabudowa 1 kpl. automatycznego napędu drzwiowego w drzwiach przy wejściu do korytarza na 3 piętrze budynku Starostwa,
f) montaż instalacji elektrycznej 230VAC zasilania napędu z istniejącej tablicy rozdzielczej R4.
Roboty prowadzone będą przy obiekcie czynnym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
34928200-0 - Ogrodzenia
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednią wagę punktową:
1) Cena oferty (X1) - 90 pkt
2) Okres gwarancji (X2) - 10 pkt
Łączna liczba punktów - ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach, zgodnie z poniższym wzorem:
X = X1 + X2
gdzie:
X1 – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena oferty,
X2 – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres gwarancji,
X – łączna liczba punktów uzyskana w kryteriach.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca musi wykazać:1) posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie/zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) jednego zamówienia, którego przedmiotem była budowa szybu windy wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego lub osobowo – towarowego o minimum dwóch przystankach,
b) jednego zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego o wartości robót brutto co najmniej 100.000,00 zł,
c) jednego zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu tynku zewnętrznego o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2.
2) dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
a) jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji elektrycznych,
c) jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji sanitarnych,
d) jedną osobą posiadającą wykształcenie minimum średnie na kierunku ogrodnictwo oraz posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w zakładaniu terenów zielonych,
lub (w przypadku osób wskazanych w ppkt a-c powyżej) odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 poz. 1117 ze zm.),
lub (w przypadku osób wskazanych w ppkt a-c powyżej) spełniające warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 poz. 2351 ze zm.) tj. osobami których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.
Uwaga: W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia), a mianowicie oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez zamawiającego w ust. 3 rozdziału XIII, działu I SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
a) w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.4. ppkt 1) rozdz. XIII dział I SWZ:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3.4. ppkt 2) rozdz. XIII dział I SWZ:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów, o których mowa w rozdziale XI pkt 7 ppkt 2) Działu I SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (sporządzoną na formularzu oferty - załącznik nr 1 do Działu III SWZ):1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIII SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do Działu III SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby wraz z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - załącznik nr 3 do Działu III SWZ.
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do Działu III SWZ.
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) – zgodnie z załącznikiem nr 4 do Działu III SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt 7 ppkt 4) rozdz. XI Działu I SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy - pkt 7 ppkt 1) rozdziału XI Działu I SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8) W przypadku, o którym mowa w ppkt 7) powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 4 do Działu II SWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dotyczy sekcji IV - 4.2.10) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:1. Termin realizacji całego przedmiotu umowy 150 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Terminy realizacji poszczególnych elementów według zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego.
3. Rozpoczęcie realizacji robót nastąpi w terminie do 7 dni od dnia przekazania wykonawcy terenu budowy.
Dotyczy sekcji VIII - 8.1) - Termin składania ofert: 19.01.2023, godz. 10:00,00.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.