Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457874/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rewaloryzacja parku zabytkowego w Górze - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31
1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9663091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewaloryzacja parku zabytkowego w Górze - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa71ea75-b969-47c0-a217-64845dc0ae18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035419/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Rewaloryzacja parku zabytkowego w Górze - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457874
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-OZPI.272.2.9.2024.GM1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 287037,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w roku 2024 prac w parku zabytkowym przy Domu Dziecka nr 1 i nr 2 w Górze, na terenie nieruchomości stanowiących własność powiatu jarocińskiego, zlokalizowanej na działce nr ewid. 402 obręb Góra, w ramach realizacji przedsięwzięcia pn: „Rewaloryzacja parku zabytkowego w Górze – etap I”. Nieruchomość ta znajduje się w trwałym zarządzie Domu Dziecka nr 1 i nr 2 Górze.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz z budżetu powiatu.
3. Zakres prac w parku zabytkowym w Górze obejmuje wykonanie:
1) prac pielęgnacyjnych (243 drzew i 88 m2 krzewów),
2) usunięcia 121 szt. drzew wraz z usunięciem 4 korzeni (pni) oraz 41 000 m2 samosiewów,
3) nasadzenia 20 m2 krzewów i 38 szt. drzew z zaprawieniem dołów podłożem urodzajnym, pień mocowany będzie do 3 toczonych palików oraz zabezpieczony osłonka plastikową z rurą drenażową w gruncie.
4. Szczegółowy zakres prac wraz z wykazem drzew i krzewów do usunięcia, pielęgnacji i nasadzeń oraz ich lokalizację przedstawia Projekt rewaloryzacji parku zabytkowego w Górze – etap I wraz z mapami inwentaryzacyjnymi, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ oraz przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ.
5. Prace w zabytkowym parku w Górze objęte zamówieniem winny zostać wykonane zgodnie ze stosownymi pozwoleniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, których kopie zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy.
6. Projekt umowy na wykonanie prac w zabytkowym parku objętych przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
7. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić również:
1) organizację i czynności przygotowawcze związane z zakresem prac objętych przedmiotowym zamówieniem,
2) osobę do kierowania pracami konserwatorskimi spełniającą wymagania, o których mowa w art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z przekazaniem Zamawiającemu zgodnie z ww. przepisami danych tej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez tę osobę stosownych wymagań oraz jej oświadczenie o przejęciu obowiązków kierowania tymi pracami,
3) organizację i zabezpieczenie terenu robót, w tym w zakresie przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa i higieny pracy a także bezpieczeństwa osób przebywającej na nieruchomości, gdzie zlokalizowany jest park oraz zabezpieczenie istniejącej zieleni niepodlegającej wycince przed uszkodzeniem,
4) uporządkowanie terenu parku po zakończeniu prac uwzględniając nw. sposób zagospodarowania pozyskanego drewna,
- posegregowanie materiału z wycinki (pocięte na ok. 40 cm odcinki grubsze i pnie ułożyć we wskazanym miejscu na terenie parku w taki sposób aby można było dokonać obmiaru w m3 pozyskanego drewna) oraz wywóz pozyskanego drewna w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz ze sporządzeniem protokołu przekazania pozyskanego drewna do miejsca docelowego,
- rozdrobnienie rębakiem drobnych gałęzi ściętych drzew, krzewów i usuniętych samosiewów, a zrębki rozrzucić we wskazane miejsce,
5) przestrzeganie innych obowiązujących przepisów, w szczególności wynikających z ochrony gatunkowej, w tym jeżeli w trakcie wycinki zostaną stwierdzone gatunki chronione zwierząt, roślin lub grzybów albo gniazda ptasie należące do gatunków chronionych, prace powinny zostać przerwane a Wykonawca zawiadomi o tym fakcie Zamawiającego,
6) urządzenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia,
7) personel posiadający wiedzę i przeszkolenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
9. Wykonawca udzieli trzyletniej gwarancji na wykonane nasadzenia krzewów (20m2) i drzew (38 szt.), która obejmować będzie wykonanie na własny koszt przez Wykonawcę nowych nasadzeń krzewów i drzew w miejsce chorych lub uschniętych oraz wykonanie poprawy statyki drzew i palików wraz z uzupełnieniem wiązadeł i osłonek.
10. Płatność za wykonaną pracę zostanie dokonana na konto Wykonawcy, w terminie 21 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury, po podpisaniu protokołu odbioru zadania.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Ze względu na ograniczony zakres dofinansowania zadania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu usługa wymaga bieżącej kontroli wykonanych prac, co uzasadnia potrzebę wykonania usługi przez jednego Wykonawcę dla całego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 572400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filgarden Filip Wojciechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172218478
7.3.3) Ulica: ul. Morelowa 4a
7.3.4) Miejscowość: Żerków
7.3.5) Kod pocztowy: 63-210
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Dostawy odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora.
- Modernizacja kompleksów sportowych "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" EDYCJA 2023 i 2024
- Oznakowanie
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- Budowa oświetlenia ulicznego drogi Witaszyczki - Zakrzew od drogi krajowej nr 11 do przejazdu PKP
- "Remont drogi gminnej nr dz. 80/4, 65/2, 333 w Majdanie Golczańskim"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Zagospodarowanie terenu zieleni pomiędzy ulicą Wiatraczną a Krzywoustego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.