Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167834/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00170005/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
- 2022/BZP 00193208/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
- 2022/BZP 00199546/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana istniejących okien i drzwi wraz z robotami towarzyszącymi w celu zapewnienia wymaganej odporności na włamanie w klasie RC3,RC2orazRC1 w budynkach Stajni,Oficyny Północnej i Oficyny Południowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Zamoyskich w Kozłówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431201294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kozłówka 3
1.5.2.) Miejscowość: Kamionka
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-132
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (81) 8528300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@muzeumzamoyskich.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzamoyskich.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzkozlowka.bip.lubelskie.pl/index.php?id=641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana istniejących okien i drzwi wraz z robotami towarzyszącymi w celu zapewnienia wymaganej odporności na włamanie w klasie RC3,RC2orazRC1 w budynkach Stajni,Oficyny Północnej i Oficyny Południowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-702a31d0-d758-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00167386/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana istniejących okien i drzwi wraz z robotami towarzyszącymi w celu zapewnienia wymaganej odporności na włamanie w budynkach Stajni, Oficyny Północnej i Oficyny Południowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Przebudowa, rewitalizacja i konserwacja budynków zespołu pałacowo-parkowego w Kozłówce (dwie oficyny, stajnia, teatralnia) z adaptacją na cele kulturowe i turystyczne” współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (nr POIS.08.01.00-00-0016/17).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167834/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM-331/21/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 713609,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 zamówienia – „Wymiana istniejących okien w celu zapewnienia wymaganej odporności na włamanie w klasie RC3 oraz RC1 w budynkach Stajni, Oficyny Południowej i Oficyny Północnej”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:1) wymianę istniejących okien na nowe spełniające wymagania odporności na włamanie w klasie RC1 i RC3 (w tym: demontaż okien istniejących bez ich uszkodzenia oraz złożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego, dostawa i montaż okien nowych wykonanych w oparciu o projekty wykonawcze będące załącznikiem do niniejszej specyfikacji oraz częściowa wymiana parapetów okiennych) w zakresie ustalonym w załączniku do projektu i specyfikacji – wykaz okien objętych zamówieniem znak ADM-331/21/22,
2) przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji potwierdzającej spełnianie przez oferowane okna wymagań wynikających z dokumentacji projektowej, w tym w zakresie odporności na włamanie w ww. klasach zgodnie z zasadami normy PN-EN 1627 lub równoważnej przed ich zamontowaniem na placu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 508648,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 zamówienia – „Wymiana istniejących drzwi drewnianych w celu zapewnienia wymaganej odporności na włamanie w klasie RC2 i RC3 w budynkach Stajni, Oficyny Południowej i Oficyny Północnej”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:1) wymianę istniejących drzwi na nowe spełniające wymagania RC2 i RC3 klasy odporności na włamanie (w tym: demontaż drzwi istniejących bez ich uszkodzenia oraz złożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego, dostawa i montaż drzwi nowych wykonanych w oparciu o projekty wykonawcze będący załącznikiem do niniejszej specyfikacji) w zakresie ustalonym w załączniku do projektu i specyfikacji – wykaz drzwi objętych zamówieniem znak ADM-331/21/22,
2) przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji potwierdzającej spełnianie przez oferowane drzwi wymagań wynikających z dokumentacji, w tym w zakresie odporności na włamanie zgodnie z
w ww. klasach zgodnie z zasadami normy PN-EN 1627 lub równoważnej przed ich zamontowaniem na placu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 110883,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 zamówienia – „Wymiana istniejących drzwi szklano-aluminiowych w celu zapewnienia wymaganej odporności na włamanie w klasie RC1 i RC2 w budynkach Oficyny Południowej i Oficyny Północnej”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:1) wymianę istniejących drzwi na nowe spełniające wymagania RC1 i RC2 klasy odporności na włamanie (w tym: demontaż drzwi istniejących bez ich uszkodzenia oraz złożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego, dostawa i montaż drzwi nowych wykonanych w oparciu o projekty wykonawcze będący załącznikiem do niniejszej specyfikacji) w zakresie ustalonym w załączniku do projektu i specyfikacji – wykaz drzwi objętych zamówieniem znak ADM-331/21/22,
2) przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji potwierdzającej spełnianie przez oferowane drzwi wymagań wynikających z dokumentacji, w tym w zakresie odporności na włamanie zgodnie z w ww. klasach zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1627 lub równoważnej przed ich zamontowaniem na placu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 36054,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 zamówienia – „Zamontowanie okratowania oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych po wymianie okien i drzwiw budynkach Stajni, Oficyny Południowej i Oficyny Północnej”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) wykonanie okratowania 6 otworów okiennych (O1) w piwnicy budynku Oficyny Północnej, otworu drzwiowego w drzwiach D3 w budynku Stajni zgodnie z wytycznymi rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą ( Dz.U. z 2014 r. poz. 1240) tj. kraty stalowe wykonane z kształtowników stalowych o przekroju minimum 200 mm2 przy rozstawie prętów poziomych 400 mm i pionowych 150 mm oraz spawaniu wszystkich połączeń. Wymiary otworów okiennych zawiera projekt wykonawczy stanowiący załącznik do specyfikacji. Rysunki krat stanowią załączniki do projektów wykonawczych.
2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych związanych z instalacją okratowania oraz wymianą okien i drzwi w 3 ww. budynkach (prace tynkarskie, malarskie i sztukatorskie na elewacjach zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do specyfikacji w ilości podanej w przedmiarach).
3) szczegółowy opis robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do swz, a zakres robót objętych zamówieniem w ramach 4 części zamówienia został określony w przedmiarach i wykazie otworów okiennych i drzwiowych, których te roboty dotyczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45442110-1 - Malowanie budynków
4.5.5.) Wartość części: 58023 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817950 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty w zakresie części 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty w zakresie części 3
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty w zakresie części 4
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.