eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikRenowacja i naprawa elementów konstrukcyjnych piwnic w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Hallera 9, 9a w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja i naprawa elementów konstrukcyjnych piwnic w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Hallera 9, 9a w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9eebeed5-18d8-4659-94dd-0e5edf5f7419

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja i naprawa elementów konstrukcyjnych piwnic w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Hallera 9, 9a w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eebeed5-18d8-4659-94dd-0e5edf5f7419

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002276/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Renowacja i naprawa elementów konstrukcyjnych piwnic w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Hallera 9, 9a w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492888

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0036.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 734687,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 163970,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest renowacja i naprawa elementów konstrukcyjnych piwnic w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Hallera 9, 9a w Rybniku.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych w piwnicach:
1) czyszczenie mechaniczne,
2) zabezpieczenie antykorozyjne poprzez nałożenie powłok malarskich (warstwa podkładowa, warstwa wierzchnia),
2. wzmocnienie uszkodzonych belek stalowych stropu w miejscach gdzie nastąpiło rozwarstwienie półki w strefie przypodporowej należy wykonać dodatkowe podparcie w postaci domurowanego filarka ceglanego 25 x 38 cm,
1) w przypadku stwierdzenia zmniejszenia przekroju belki po jej oczyszczeniu należy wykonać jej podparcie:
a) jeśli ubytki będą wynosić 5 % ÷ 20 % należy zastosować punktowe podparcia w środku rozpiętości w postaci ramy usytuowanej poprzecznie do belek stropowych,
b) jeśli ubytki przekroczą 20 % a także w belkach w których widoczne jest rozwarstwienie półki na całej długości belki należy wykonać liniowe podparcie. Wykonanie podparcia belek w postaci ram stalowych dopuszcza się poprzez wykonanie oparcia dodatkowych belek na filarach ceglanych z cegły pełnej o przekroju 25 x 38 cm. Pomiędzy istniejącą belką stropu a belką wzmacniającą należy zapewnić kontakt poprzez odpowiednie zaklinowanie. Konstrukcję ram posadowić na żelbetowych stopach fundamentowych. Ramy stalowe należy kotwić do fundamentów systemem ocynkowanych kotew wklejanych,
3. naprawa uszkodzonych nadproży ceglanych:
1) uzupełnienie pustek przy przebiciach instalacyjnych wykonanych w ceglanych nadprożach łukowych poprzez murowanie,
2) w przypadku większych ubytków pod istniejącym nadprożem łukowym należy osadzić nadproże stalowe złożone z dwóch skręconych ze sobą profili i wypełnić przestrzeń pod nadprożem cegłą pełną,
4. naprawa skorodowanego nadproża drzwiowego w części zachodniej piwnicy poprzez dodatkowe podparcie belką stalową,
5. remont ceramicznych sklepień stropowych oraz ścian piwnicznych:
1) odkucie głuchych tynków i oczyszczenie spoin, odpylenie,
2) w przypadku ubytków spoinowania należy je uzupełnić zaprawą cementowo – wapienną,
3) przeprowadzenie konserwacji stropów poprzez pokrycie wzmacniającą emulsją gruntującą,
4) otynkowanie całości stropów i ścian,
5) pomalowanie całości stropów i ścian,
6. naprawa uszkodzonych murów ceglanych w przypadku uszkodzeń ścian piwnicznych (zlasowania, ubytki cegieł) większych niż 0,25 grubości ściany należy wykonać ich przemurowanie. Nowe elementy murowe i zaprawę należy dobrać w taki sposób, aby ich paramenty mechaniczne nie odbiegały istotnie od paramentów zaprawy i elementów w istniejącym murze. Przy doborze materiału na przemurowanie należy kierować się zgodnością pod względem wytrzymałości i odkształcalności w stosunku do materiałów istniejących. W przypadku pęknięć wzdłużnych murów zastosować naprawę z użyciem metody zszywania murów, technologię wykonania dobrać odpowiednio do wybranego systemu,
7. wykonanie nowego oświetlenia w komórkach lokatorskich.


Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz ekspertyza techniczna ET 1926/II/2024 stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186934,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186934,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186934,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH "GINEK" Grzegorz Oślizło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6332081782

7.3.3) Ulica: Rozwojowa 5

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-338

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186934,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.