Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00491306/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa implantów piersiowych (endoprotez) wraz z utworzeniem podmagazynu, zakup sprzętu do biopsji piersi oraz dzierżawa urządzenia do biopsji mammotomicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. J. Pawła II w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pszs.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pszs.eu/platformazakupowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa implantów piersiowych (endoprotez) wraz z utworzeniem podmagazynu, zakup sprzętu do biopsji piersi oraz dzierżawa urządzenia do biopsji mammotomicznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b8a9b6-a055-4e74-815d-d2af78ddd74b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DL-271-44/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Endoprotezy o kształcie okrągłym w ilościach i parametrach podanych w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33184400-7 - Protezy piersi
4.5.5.) Wartość części: 119124,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Endoprotezy o kształcie profilowanym, sizery silikonowe o profilu anatomicznym, ekspandery anatomiczne teksturowane w ilościach i parametrach podanych w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33184400-7 - Protezy piersi
4.5.5.) Wartość części: 156600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt do biopsji piersi oraz dzierżawa urządzenia do biopsji mammotomicznej w ilościach i parametrach podanych w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.5.) Wartość części: 761940,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119000,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vitaco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130148063
7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119000,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155499,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155499,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155499,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.A.D. Technologies Ltd. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210524373
7.3.3) Ulica: ul. Hańczy 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-769
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"P.A.D. TECHNOLOGIES LTD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"P.A.D. TECHNOLOGIES LTD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155499,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741672,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741672,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 741672,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271055984
7.3.3) Ulica: ul. Osmańska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 741672,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Nowotarskiego - Etap I
- Budowa sieci wodociągowej ul. Zielna w miejscowości Nowa Biała
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej związanej z budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków w Białym Dunajcu
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne p.n. "Zagospodarowanie terenu na osiedlu Topolowym w Nowym Targu na dz. nr ewd. 12586/28, 12586/13 - etap II".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Pieniński pas skałkowy - Transgraniczne wyzwanie
- Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów próżniowego systemu pobierania krwi wraz z najmem aparatu do OB dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do wykonywania badań laboratoryjnych oraz systemu zamkniętego do pobierania krwi.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków p/odleżynowych, rękawic i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.