Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00407144/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00427443/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00448199/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Sali konferencyjnej nr 1 wraz z wybranymi robotami dotyczącymi modernizacji budynku CAM nr 5”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 321 24 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8214961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa Sali konferencyjnej nr 1 wraz z wybranymi robotami dotyczącymi modernizacji budynku CAM nr 5”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-333460df-5798-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Projekt pn. "Modernizacja energetyczna obiektu użyteczności publicznej - Urząd Miasta w Świnoujściu" jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 w ramach działania 2.6 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.49.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Urzędu Miasta przy ulicy Wojska Polskiego 1/5 w Świnoujściu na terenie działki nr 553/13 w obr. 0004 obejmujących przebudowę Sali konferencyjnej nr 1 wraz z instalacją wentylacji mechanicznej, wyposażeniem Sali konferencyjnej w meble oraz system audiowizualny.
Dokończenie prac montażowych obejmuje:
a) Montaż grzejników, w tym tych, które zostały zdemontowane do Sali Konferencyjnej oraz grzejników w pomieszczeniach WC i socjalnych.
b) Przeprowadzenie prób szczelności instalacji c.o. na zimno i na gorąco wraz z dokonaniem regulacji zgodnie z projektem wykonawczym.
c) Naprawa stropów i ścian po wymianie instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) wraz z usunięciem fragmentów rur, tulei oraz wykonaniem przejść przeciwpożarowych zgodnie z AT .
Dodatkowo, należy:
a) Zakończyć instalację przygotowania ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) z podłączeniem pompy ciepła i jej uruchomieniem oraz dokonanie przepinek c.w.u w pom. Bojlerowni i demontażem układu starego układu c.w.u. .
b) Dokończyć montaż instalacji wodociągowej. Należy przeprowadzić płukanie, próby szczelności oraz badania wody, włączając dezynfekcję. Po wykonaniu instalacji, należy naprawić ściany i stropy wraz z przejściami przeciwpożarowymi.
c) Zamontować zestawy wodomierzowe do instalacji przeciwpożarowej, nałożyć rurę osłonową w miejscu przejścia z pomieszczenia technicznego do węzła cieplnego. Wykonać próby szczelności oraz badania wydajności hydrantów. Po wykonaniu instalacji, należy naprawić stropy oraz zabudować instalację hydrantową z płyt g-k w pomieszczeniach biurowych i wykonać przejścia p.poż..
Należy również wykonać demontaż istniejącej instalacji hydrantowej oraz naprawić stropy po zdemontowaniu istniejącej instalacji przeciwpożarowej .
d) Dokończyć montaż wywiewek kanalizacyjnych oraz przeprowadzić naprawę stropów i ścian wraz z przejściami przeciwpożarowymi. Należy również przeprowadzić próbę szczelności.
e) Zakończyć prace montażowe instalacji wentylacji w łazienkach i pomieszczeniach socjalnych, wraz z wyprowadzeniem ich na dach. Poprawić montaż uszczelnień nasad wentylacyjnych typu VBP oraz zamontować szafkę elektryczną wraz z jej podłączeniem oraz połaczeniami z VBP. Zamontować nasadki typu turbowent oraz wywiewki wentylacyjne. Przeprowadzić
ruch próbny nasad wentylatorów VBP wraz z pomiarem wydajności. Zamontować klapy przeciwpożarowe na przejściach przez przegrody przeciwpożarowe zgodnie z AT.
f) Wykonać instalację klimatyzacji w serwerowni zgodnie z projektem technicznym oraz zdemontować istniejący układ instalacji klimatyzacji wraz z jednostkami. Jednostki należy przekazać Zamawiającemu.
g) Wykonać instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Sali Konferencyjnej zgodnie z projektem technicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2987261,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2987261,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2987261,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lux- dom Iwona Fogt- Busler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551536255
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 2/1
7.3.4) Miejscowość: Świnoujście
7.3.5) Kod pocztowy: 72-600
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2987261,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- SVA/4620-172/2025: Budowa zewnętrznych instalacji odbiorczych c.o. wraz z węzłami przyłączeniowymi oraz remontem pomieszczenia węzła W1 i W2 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Psychiatrycznego o Punkt Zgłoszeniowo-Konsultacyjny z Poradnią Zdrowia Psychicznego i pomieszczeniami dla zespołów leczenia środowiskowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.