Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00483260/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dróg leśnych Nr 11,13,23,146
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Łupawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528325
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łupawa
1.5.2.) Miejscowość: Łupawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lupawa@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lupawa.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadl_lupawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa dróg leśnych Nr 11,13,23,1462.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85446084-7e23-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066078/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Naprawa i konserwacja dróg leśnych. Część 3 - Naprawa dróg Nr 11,13,23,146
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa dróg leśnych:
- Nr 11 L.Święchowo, Nożyno, oddz. 416, 428,429,430,449,450,451 o długości 4050 mb
- Nr 13 L.Nożyno, oddz. 453A o długości 200 mb
- Nr 23 L.Święchowo, oddz. 127, 126, 125 o długości 1000 mb
- Nr 146 L.Brzezinki, oddz. 604,598 o długości 1000 mb
Opis robót: profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wykonaniem ścieków /płytkich rowów/ o głębokości około 30 cm, ręczne oczyszczenie drogi z kamieni i grubszych korzeni, rozścielenie gruzobetonu z profilowaniem i zagęszczeniem, rozścielenie pospółki, kruszywa łamanego z profilowaniem i zagęszczeniem, wymiana płyt typu Jomb, usunięcie humusu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228140,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364756,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228140,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363585195
7.3.4) Miejscowość: Stężyca
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228140,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.