eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y"Przebudowa ulic wraz z odwodnieniem na terenie gminy Micha³owice"



Og³oszenie z dnia 2024-10-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulic wraz z odwodnieniem na terenie gminy Micha³owice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d89b3dc8-2dba-4478-9c2c-6a32cf0f521b

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ulic wraz z odwodnieniem na terenie gminy Micha³owice”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d89b3dc8-2dba-4478-9c2c-6a32cf0f521b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00525786

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017654/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.19 Przebudowa ul. Czeremchy w Granicy

1.1.36 Przebudowa ulicy Okrê¿nej w Granicy i Komorowie wraz z odwodnieniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00437415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.31.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 1260162,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi ul. Okrê¿nej w Granicy i w Komorowie wraz z infrastruktur± towarzysz±c± tj. odwodnieniem.
1. W zakresie prac przewidzianych do wykonania Wykonawca realizuj±cy zamówienie bêdzie zobowi±zany wykonaæ m.in.:
1) w bran¿y drogowej: budowê jezdni drogi,
2) w bran¿y sanitarnej: budowê sieci kanalizacji deszczowej wraz infrastruktur± towarzysz±c±.
2. Pe³en zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji robót Zamawiaj±cy okre¶li³ w nastêpuj±cych dokumentach:
1) Przedmiarach, stanowi±cych Za³±cznik nr 7 do SWZ,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowi±cej Za³±cznik nr 8 do SWZ,
3) Dokumentacji projektowej stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ
3. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia bêdzie tak¿e zobowi±zany do:
1) realizacji robót budowlanych, sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, kompleksowo zgodnie z zakresem rzeczowym, ujêtym w dokumentacji projektowej;
2) stosowania siê do tre¶ci wszystkich uzgodnieñ i decyzji wydanych przez osoby Przedstawiciela/i Zamawiaj±cego;
3) wykonania dokumentacji powykonawczej - kompletowanej przez Wykonawcê sukcesywnie, zgodnie z postêpem prac i musi byæ dostêpna do wgl±du na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.
4) pozostawienia przejezdnego odcinka drogi w celu umo¿liwienia dojazdu do posesji mieszkañcom, w sytuacji je¶li wykonywane roboty bêd± kolidowa³y z dostêpem do posesji;
5) powiadomienie mieszkañców w formie informacji wrzuconej do skrzynki w terminie co najmniej 5 dni roboczych przed dat± rozpoczêcia robót uniemo¿liwiaj±cych dojazd do posesji;
6) utrzymania miejsca robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzw³ocznego usuwania zbêdnych materia³ów, odpadów, niepotrzebnych urz±dzeñ prowizorycznych oraz zachowania czysto¶ci i porz±dku;
7) przerwania robót na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem;
8) wykonania rêcznego na odcinkach niedostêpnych dla sprzêtu mechanicznego i/lub bez fizycznej i technicznej mo¿liwo¶ci zastosowania sprzêtu wspomagaj±cego pracê ludzk±;
9) zabezpieczenia wszystkich drzew, krzewów oraz ro¶lin wieloletnich (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej na terenie prowadzonych prac – zgodnie z wytycznymi Zamawiaj±cego w tym zakresie;
10)odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni/Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, na swój koszt;
11)usuniêcia na swój koszt wszelkich szkód, powsta³ych w trakcie wykonywania prac w szczególno¶ci dotycz±cych uszkodzeñ istniej±cych nawierzchni, instalacji, obiektów ma³ej architektury, w uzgodnieniu z odpowiednim Referatem Urzêdu Gminy Micha³owice;
12)wykonania robót zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi odpowiednimi przepisami i wymogami bhp.;
13)ka¿dorazowego pozostawienia, po zakoñczeniu prac, miejsca wykonywania prac czystego, tj. wolnego od odpadów, pozosta³o¶ci budowlanych i innych elementów odpadowych powstaj±cych podczas realizacji robót.
4. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania wszystkich obowi±zków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowi±zek zagospodarowania odpadów powsta³ych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustaw± o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587).
5. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania tylko fabrycznie nowych materia³ów posiadaj±cych wymagane atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty oraz powinny odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz SST.
6. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy Micha³owice (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego, na którym prowadzone s± prace, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
7. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± roboty, od chwili rozpoczêcia robót, a¿ do chwili ich zakoñczenia na danym odcinku, odpowiedzialny jest Wykonawca.
8. Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed przyst±pieniem do wykonywania robót na danym obszarze do oznakowania terenu zgodnie z instrukcj± organizacji ruchu przy pracach utrudniaj±cych ruch drogowy, wykonan± przez Wykonawcê na swój koszt i zatwierdzon± przez w³a¶ciwy organ.
9. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia przejmie od Zarz±dcy drogi niezbêdny do wykonania robót pas drogowy oraz przed rozpoczêciem robót uzyska stosowne decyzje administracyjne oraz pokryje niezbêdne koszty w tym zakresie.
10. Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy pracê w terenie musz± byæ wyposa¿eni w ubranie ochronne z logo firmy Wykonawcy oraz elementami odblaskowymi, pojazdy s³u¿±ce do realizacji zadañ musz± mieæ czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu (je¶li wystêpuje techniczna mo¿liwo¶æ oznakowania sprzêtu i narzêdzi).
11. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiaj±cego, chyba ¿e szkoda powsta³a z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego.
12. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas wykonywania robót objêtych Przedmiotem zamówienia.
13. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê w niniejszym postêpowaniu potwierdza i o¶wiadcza, ¿e posiada do¶wiadczenie, wiedzê oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobowym posiadaj±cym wymagane uprawnienia w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania robót objêtych niniejszym postêpowaniem z nale¿yt± staranno¶ci±, z zasadami wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami (lub równowa¿nymi) oraz przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej oraz uzgodnieniami dokonywanymi w czasie jej trwania.
15. Wszelkie narzêdzia, materia³y, ¶rodki niezbêdne do realizacji robót zapewnia sobie Wykonawca na koszt w³asny.
16. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu umowy, powinny odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w ustawie Prawo budowlane oraz wymagania dokumentacji technicznej.
17. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ po zakoñczeniu robót pozostawi miejsce wykonywania prac czyste, tj. wolne od ¶mieci, pozosta³o¶ci budowlanych i innych elementów odpadowych powstaj±cych podczas realizacji robót.
18. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie na Zamawiaj±cego w³asno¶æ wybudowanych elementów.
19. Odbiór wykonanych prac bêdzie odbywa³ siê w dni robocze z wy³±czeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do jednostronnego sporz±dzenia i podpisania protoko³u odbioru w przypadku, gdy Wykonawca nie bêdzie uczestniczy³ w odbiorze lub gdy Wykonawca odmówi podpisania protoko³u. W przypadku prac wykonanych nieprawid³owo, sporz±dzony protokó³ odbioru bêdzie podstaw± do rozliczenia wynagrodzenia i naliczenia kar umownych.
20. Odbiór przedmiotu zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w Projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
21. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê (klauzule spo³eczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osoby wykonuj±ce czynno¶ci operatora maszyn budowlanych, robotnicy budowlani, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 901895,75 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Czeremchy w Granicy wraz z infrastruktur± towarzysz±c±
tj. odwodnieniem.
1. W zakresie prac przewidzianych do wykonania Wykonawca realizuj±cy zamówienie bêdzie zobowi±zany wykonaæ m.in.:
1) w bran¿y drogowej: budowê jezdni drogi,
2) w bran¿y sanitarnej: budowê sieci kanalizacji deszczowej wraz infrastruktur± towarzysz±c±.
2. Pe³en zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji robót Zamawiaj±cy okre¶li³ w nastêpuj±cych dokumentach:
1) Przedmiarach, stanowi±cych Za³±cznik nr 7 do SWZ,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowi±cej Za³±cznik nr 8 do SWZ,
3) Dokumentacji projektowej stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ
3. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia bêdzie tak¿e zobowi±zany do:
1) realizacji robót budowlanych, sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, kompleksowo zgodnie z zakresem rzeczowym, ujêtym w dokumentacji projektowej;
2) stosowania siê do tre¶ci wszystkich uzgodnieñ i decyzji wydanych przez osoby Przedstawiciela/i Zamawiaj±cego;
3) wykonania dokumentacji powykonawczej - kompletowanej przez Wykonawcê sukcesywnie, zgodnie z postêpem prac i musi byæ dostêpna do wgl±du na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.
4) pozostawienia przejezdnego odcinka drogi w celu umo¿liwienia dojazdu do posesji mieszkañcom, w sytuacji je¶li wykonywane roboty bêd± kolidowa³y z dostêpem do posesji;
5) powiadomienie mieszkañców w formie informacji wrzuconej do skrzynki w terminie co najmniej 5 dni roboczych przed dat± rozpoczêcia robót uniemo¿liwiaj±cych dojazd do posesji;
6) utrzymania miejsca robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzw³ocznego usuwania zbêdnych materia³ów, odpadów, niepotrzebnych urz±dzeñ prowizorycznych oraz zachowania czysto¶ci i porz±dku;
7) przerwania robót na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem;
8) wykonania rêcznego na odcinkach niedostêpnych dla sprzêtu mechanicznego i/lub bez fizycznej i technicznej mo¿liwo¶ci zastosowania sprzêtu wspomagaj±cego pracê ludzk±;
9) zabezpieczenia wszystkich drzew, krzewów oraz ro¶lin wieloletnich (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej na terenie prowadzonych prac – zgodnie z wytycznymi Zamawiaj±cego w tym zakresie;
10)odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni/Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, na swój koszt;
11)usuniêcia na swój koszt wszelkich szkód, powsta³ych w trakcie wykonywania prac w szczególno¶ci dotycz±cych uszkodzeñ istniej±cych nawierzchni, instalacji, obiektów ma³ej architektury, w uzgodnieniu z odpowiednim Referatem Urzêdu Gminy Micha³owice;
12)wykonania robót zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi odpowiednimi przepisami i wymogami bhp.;
13)ka¿dorazowego pozostawienia, po zakoñczeniu prac, miejsca wykonywania prac czystego, tj. wolnego od odpadów, pozosta³o¶ci budowlanych i innych elementów odpadowych powstaj±cych podczas realizacji robót.
4. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania wszystkich obowi±zków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowi±zek zagospodarowania odpadów powsta³ych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustaw± o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587).
5. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania tylko fabrycznie nowych materia³ów posiadaj±cych wymagane atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty oraz powinny odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz SST.
6. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy Micha³owice (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego, na którym prowadzone s± prace, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
7. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± roboty, od chwili rozpoczêcia robót, a¿ do chwili ich zakoñczenia na danym odcinku, odpowiedzialny jest Wykonawca.
8. Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed przyst±pieniem do wykonywania robót na danym obszarze do oznakowania terenu zgodnie z instrukcj± organizacji ruchu przy pracach utrudniaj±cych ruch drogowy, wykonan± przez Wykonawcê na swój koszt i zatwierdzon± przez w³a¶ciwy organ.
9. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia przejmie od Zarz±dcy drogi niezbêdny do wykonania robót pas drogowy oraz przed rozpoczêciem robót uzyska stosowne decyzje administracyjne oraz pokryje niezbêdne koszty w tym zakresie.
10. Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy pracê w terenie musz± byæ wyposa¿eni w ubranie ochronne z logo firmy Wykonawcy oraz elementami odblaskowymi, pojazdy s³u¿±ce do realizacji zadañ musz± mieæ czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu (je¶li wystêpuje techniczna mo¿liwo¶æ oznakowania sprzêtu i narzêdzi).
11. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiaj±cego, chyba ¿e szkoda powsta³a z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego.
12. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas wykonywania robót objêtych Przedmiotem zamówienia.
13. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê w niniejszym postêpowaniu potwierdza i o¶wiadcza, ¿e posiada do¶wiadczenie, wiedzê oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobowym posiadaj±cym wymagane uprawnienia w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania robót objêtych niniejszym postêpowaniem z nale¿yt± staranno¶ci±, z zasadami wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami (lub równowa¿nymi) oraz przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej oraz uzgodnieniami dokonywanymi w czasie jej trwania.
15. Wszelkie narzêdzia, materia³y, ¶rodki niezbêdne do realizacji robót zapewnia sobie Wykonawca na koszt w³asny.
16. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu umowy, powinny odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w ustawie Prawo budowlane oraz wymagania dokumentacji technicznej.
17. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ po zakoñczeniu robót pozostawi miejsce wykonywania prac czyste, tj. wolne od ¶mieci, pozosta³o¶ci budowlanych i innych elementów odpadowych powstaj±cych podczas realizacji robót.
18. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie na Zamawiaj±cego w³asno¶æ wybudowanych elementów.
19. Odbiór wykonanych prac bêdzie odbywa³ siê w dni robocze z wy³±czeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do jednostronnego sporz±dzenia i podpisania protoko³u odbioru w przypadku, gdy Wykonawca nie bêdzie uczestniczy³ w odbiorze lub gdy Wykonawca odmówi podpisania protoko³u. W przypadku prac wykonanych nieprawid³owo, sporz±dzony protokó³ odbioru bêdzie podstaw± do rozliczenia wynagrodzenia i naliczenia kar umownych.
20. Odbiór przedmiotu zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w Projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
21. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê (klauzule spo³eczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osoby wykonuj±ce czynno¶ci operatora maszyn budowlanych, robotnicy budowlani, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 773663,28 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 814335,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 984000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 814335,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIT BRUK TOMASZ KNOPIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145899471

7.3.3) Ulica: ul. Tomaszowska 42/30 lokal 9

7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowe Miasto nad Pilic±

7.3.5) Kod pocztowy: 26-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 814335,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Ze wzglêdu na warto¶æ z³o¿onej w przedmiotowym postêpowaniu oferty najkorzystniejszej z najni¿sz± cen±, wysoko¶æ ¶rodków finansowych, którymi dysponuje Zamawiaj±cy nie pozwala na udzielenie zamówienia. Z uwagi na powy¿sze Zamawiaj±cy stwierdza, ¿e zachodzi przes³anka uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia”.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 719131,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 917580,00 PLN

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.