Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00497902/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00504911/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie nowobudowanego budynku szkoły podstawowej w Wiżajnach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiżajny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 11
1.5.2.) Miejscowość: Wiżajny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-407
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875688049
1.5.8.) Numer faksu: 875688049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizajny@su.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wizajny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd1ccb61-846a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie nowobudowanego budynku szkoły podstawowej w Wiżajnach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd1ccb61-846a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034302/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wyposażenie nowobudowanego budynku szkoły podstawowej w Wiżajnach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497902
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 700000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia – meble szkolne.1) zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli szkolnych i wyposażenia szkoły,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
3) miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa ul. Sejneńska 43A, 16-407 Wiżajny
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39161000-8 - Meble przedszkolne
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39121000-6 - Biurka i stoły
39515440-1 - Żaluzje pionowe
4.5.5.) Wartość części: 500000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia – sprzęt elektryczny i elektroniczny.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz) zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
2) Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa ul. Sejneńska 43A, 16-407 Wiżajny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
30232110-8 - Drukarki laserowe
32342412-3 - Głośniki
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia postępowania jest fakt, że oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588278,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015561,80 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia postępowania jest fakt, że oferty z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208353,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571396,50 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pomieszczeń edukacyjnych i pedagogicznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Siemirowicach.
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI SPECJALISTYCZNEJ (TRANSMISYJNYCH SIECI ROZLEGŁYCH ) DO REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ W ZAWODZIE TECHNIK TELEINFORMATYK - SPRZĘT KOMPUTEROWY Z OPROGRAMOWANIEM I AUDIOWIZUALNY
- Umeblowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Gostynin przy ul. Bierzewickiej 50
- Dostawa sprzętów gastronomicznych wraz z akcesoriami na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.