eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZałuskiPodniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Załuski



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Załuski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Załuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378545

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 17

1.5.2.) Miejscowość: Załuski

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-142

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaluski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zaluski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Załuski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50308153-8d4e-4e23-8e02-631e0212a04f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030998/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Załuski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463221

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Podniesienie standardu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Załuski, o którym mowa w art. 3 pkt 22 oraz art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo energetyczne, polegająca na wymianie opraw nieenergooszczędnych (sodowych) na nowe oprawy (oprawy LED). W ramach realizacji zadania nie powstaną nowe instalacje. Instalowane w ramach inwestycji oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i. Wymagany okres gwarancji dla zabudowanych opraw oświetleniowych wynosi co najmniej 60 miesięcy. Trwałość inwestycji będzie wynosiła powyżej 5 lat. Liczba opraw nieenergooszczędnych do modernizacji wynosi 695 szt. Oprawy należą do Spółki oświetleniowej (Gmina Załuski nie posiada własnego oświetlenia). Realizacja inwestycji pozwoli na poprawę efektywności energetycznej przez obniżenie energochłonności oświetlenia, o którym mowa w art. 3 pkt 22 i w art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, z późn. zm.), poprzez redukcję mocy opraw świetlnych o co najmniej 60%. Gmina Załuski posiada zgodę od podmiotu będący właścicielem sieci oświetleniowej na terenie gminy, służącej do realizacji obowiązku gminy wynikającego z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (spółki Energa Oświetlenie) na udostępnienie infrastruktury w celu realizacji inwestycji.
2. Przedmiot zamówienia stanowi inwestycja polegająca na demontażu opraw sodowych oraz zakupie i montażu 695 szt. opraw Doboru nowych opraw, wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie UE typu LED należy dokonać na podstawie sytuacji drogowych określonych w audycie oświetleniowym – które są dołączone do opisu przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 9. Moc starych opraw wynosi 58604W. Do oferty załączyć należy obliczenia dla sytuacji drogowych wraz z zestawieniem opraw dla poszczególnych sytuacji drogowych. Planowane zmniejszenie mocy opraw co najmniej 60%. Do oferty dołączyć należy karty proponowanych opraw oświetleniowych, certyfikaty: deklarację zgodności UE, ENEC, ENEC+, ZD4i. Dla certyfikatów ENEC i ENEC+ należy załączyć strony z nr nadanego certyfikatu, wariantami opraw i wskazanym w certyfikacje, miejscem produkcji opraw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518346,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518346,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: Grottgera 7

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-855

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518346,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.