Og³oszenie z dnia 2022-12-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00090596/01 - Wynik z dnia 2023-02-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £ochów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582090
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ochów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminalochow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina £ochów
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 711582090
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Aleja Pokoju
1.11.4.) Miejscowo¶æ: £ochów
1.11.5.) Kod pocztowy: 07-130
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://bip.gminalochow.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-661d4538-8832-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00525868
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00028833/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Sukcesywny zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.gminalochow.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
https://miniportal.uzp.gov.pl/
http://bip.gminalochow.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji”;
2) ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego: /khdf6q646t/SkrytkaESP ) za po¶rednictwem dedykowanego formularza;
3) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl (nie dotyczy sk³adania, wycofania lub zmiany oferty).
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularza do komunikacji” oraz „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w:
1) Regulaminie korzystania z miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi;
2) Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP), który dostêpny jest pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy wskazanych w Rozdziale IX ust. 2 SWZ, wynosi 150 MB.
5. Dokumenty elektroniczne (z wyj±tkiem ofert) sk³adane s± przez wykonawcê jako za³±czniki za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” dostêpnego na ePUAP
i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu lub za pomoc± poczty elektronicznej wskazanej
w Rozdziale IX ust. 1 pkt 3 SWZ.
6. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniach wskazanych w Rozdziale II ust. 3 SWZ.
7. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub adres poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale IX ust. 1 pkt 3 SWZ.
8. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy
i wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia lub numerem postêpowania.
9. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ
w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina £ochów, reprezentowana przez Burmistrza £ochowa, maj±ca swoj± siedzibê przy Al. Pokoju 75, 07-130 £ochów, zwana dalej „administratorem”;
2) na mocy art. 37 ust. 1 lit a RODO administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje
operacje przetwarzania danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@gminalochow.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze WOA.271.1.16.2022;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jako uczestników postêpowania o udzielenie zamówienia jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, a konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± wprost z ustawy Pzp;
7) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu przetwarzaniu,
w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) prawo dostêpu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO)1),
c) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO
(art. 18 RODO) 2),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa siê z naruszeniem przepisów
prawa o ochronie danych osobowych;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych (wynikaj±ce z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 21 RODO).
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków, które mo¿na wprowadziæ do og³oszenia pozosta³e informacje zawiera Rozdzia³ XXI SWZ
niniejszego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WOA.271.1.16.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 562000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywny zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb grzewczych jednostek organizacyjnych Gminy £ochów.
2. Zamawiaj±cy oraz poszczególne jednostki bêd± zawieraæ z Wykonawc± oddzielne umowy wynikaj±ce z niniejszego postêpowania we w³asnym imieniu i na w³asn± rzecz.
3. Szacunkowe zapotrzebowanie na zakup oleju opa³owego w okresie realizacji zamówienia wynosi oko³o 106 000 litrów, w tym:
1) Odbiorca-P³atnik: Urz±d Miejski w £ochowie:
a) ¶wietlica wiejska w £azach: 2 000 litrów,
b) ¶wietlica Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Ostrówku: 6 000 litrów;
2) Odbiorca P³atnik: Samorz±dowy Dom Pomocy Spo³ecznej „Pogodnej Staro¶ci”: 18 000 litrów;
3) Odbiorca-P³atnik: Szko³a Podstawowa Nr 2 w £ochowie: 60 000 litrów;
4) Odbiorca-P³atnik: Szko³a Podstawowa im. Wincentego Witosa w Gwizda³ach:
20 000 litrów.
4. Ilo¶ci oleju opa³owego wskazane w ust. 3 s± ilo¶ciami orientacyjnymi oszacowanymi na podstawie dotychczasowego zu¿ycia oleju opa³owego przez poszczególne jednostki, st±d wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o realizacjê dostaw w wielko¶ciach podanych powy¿ej. Rzeczywista ilo¶æ oleju opa³owego bêdzie wynikaæ z aktualnych potrzeb jednostek w okresie realizacji umowy, przy czym zamawiaj±cy wskazuje, ¿e minimalny poziom realizacji zamówienia wynosi 50% szacunkowego zapotrzebowania dla ka¿dego z Odbiorców.
5. Dostawy oleju opa³owego odbywa³y siê bêd± sukcesywnie w dostawach czê¶ciowych na podstawie jednostronnych dyspozycji Odbiorców sk³adanych telefonicznie lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej okre¶laj±cych ilo¶æ oraz miejsce dostawy.
6. Zakup oleju prowadzony bêdzie w systemie bezgotówkowym.
7. Prawo opcji:
1) w okresie realizacji zamówienia w przypadku wiêkszego zapotrzebowania na olej opa³owy ni¿ przewidywane zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zwiêkszaj±cej zgodnie z art. 441 ustawy Pzp;
2) w ramach prawa opcji poszczególni Odbiorcy bêd± mieæ mo¿liwo¶æ zwiêkszenia do 20% ilo¶ci szacunkowego zapotrzebowania zamówienia podstawowego;
3) zamawiaj±cy zastrzega, i¿ dostawy objête prawem opcji maj± byæ realizowane na warunkach okre¶lonych dla zamówienia podstawowego w tym z uwzglêdnieniem upustu udzielonego w ramach oferty;
4) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji bêdzie z³o¿enie przez poszczególnego Odbiorcê o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, z którego mo¿e skorzystaæ kilkakrotnie do momentu osi±gniêcia maksymalnego poziomu prawa opcji;
5) prawo opcji stanowi uprawienie zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji zamówienia, wobec czego wykonawca nie mo¿e sk³adaæ roszczeñ o niewykorzystan± czê¶æ zamówienia opcjonalnego.
8. Olej opa³owy musi posiadaæ w³a¶ciwo¶ci fizyko-chemiczne okre¶lone w Polskiej Normie „PN-C-96024:2011 Przetwory naftowe - Oleje opa³owe” dla gatunku L-1, tj. nie gorsze ni¿:
1) gêsto¶æ w temperaturze 15 st. C nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m³- wg normy PN-EN ISO 12185:2002;
2) warto¶æ opa³owa min. 42,6 Mj/kg - wg normy PN-C-04062:1986;
3) temperatura zap³onu min. 46 st. C;
4) pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wy¿sza ni¿
0,3% m/m;
5) pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,01 % m/m;
6) zawarto¶æ siarki max. 0,15 % m/m – wg normy PN-EN ISO 20884:2012;
7) lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 20 st. C max 6 mm 2/s;
8) temperatura p³yniêcia max. – 20 st. C.
9. Wykonanie przedmiotu zamówienia nast±pi w sposób okre¶lony w projektowanych postanowieniach umownych dla poszczególnych jednostek – stanowi±cych za³±czniki nr 6-9.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opa³owe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Prawo opcji:1) w okresie realizacji zamówienia w przypadku wiêkszego zapotrzebowania na olej opa³owy ni¿ przewidywane zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zwiêkszaj±cej zgodnie z art. 441 ustawy Pzp;
2) w ramach prawa opcji poszczególni Odbiorcy bêd± mieæ mo¿liwo¶æ zwiêkszenia do 20% ilo¶ci szacunkowego zapotrzebowania zamówienia podstawowego;
3) zamawiaj±cy zastrzega, i¿ dostawy objête prawem opcji maj± byæ realizowane na warunkach okre¶lonych dla zamówienia podstawowego w tym z uwzglêdnieniem upustu udzielonego w ramach oferty;
4) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji bêdzie z³o¿enie przez poszczególnego Odbiorcê o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, z którego mo¿e skorzystaæ kilkakrotnie do momentu osi±gniêcia maksymalnego poziomu prawa opcji;
5) prawo opcji stanowi uprawienie zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji zamówienia, wobec czego wykonawca nie mo¿e sk³adaæ roszczeñ o niewykorzystan± czê¶æ zamówienia opcjonalnego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie poddane zostan± wy³±cznie te oferty, które nie zostan± odrzucone z postêpowania.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiednimi ich znaczeniami.
3. Oferta Wykonawcy mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 punktów Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
K= K1+K2+K3
K – ca³kowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
K2 – punkty uzyskane w kryterium „Sta³y upust”,
K3 – punkty uzyskane w kryterium „Termin dostawy czê¶ciowej”,
4. Ocena punktowa w kryterium „K1” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym i przeliczona wed³ug wzoru opisanego w powy¿szej tabeli.
5. Ocena punktowa w kryterium „K2” dokonana zostanie na podstawie sta³ego upustu wskazanego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym i przeliczona wed³ug wzoru opisanego w powy¿szej tabeli. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e:
1) wysoko¶æ upustu nale¿y podaæ w procentach (%) od ceny netto za 1 litr oleju opa³owego lekkiego, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku;
2) w przypadku, gdy Wykonawca nie okre¶li w Formularzu ofertowym sta³ego upustu lub poda upust niezgodnie z zapisem ust. 5 pkt 1, Zamawiaj±cy uzna na podstawie o¶wiadczenia o akceptacji przez Wykonawcê wszystkich postanowieñ SWZ, ¿e Wykonawca nie udziela sta³ego upustu – za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.
6. Ocena punktowa w kryterium „K3” dokonana zostanie na podstawie terminu dostawy czê¶ciowej wskazanego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym i oceniona w sposób okre¶lony w powy¿szej tabeli. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e:
1) termin dostawy czê¶ciowej nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze, licz±c od dnia z³o¿enia przez Odbiorcê zamówienia czê¶ciowego na zasadach opisanych we wzorze umowy;
2) w przypadku, gdy Wykonawca nie okre¶li w Formularzu ofertowym terminu dostawy czê¶ciowej lub poda termin dostawy niezgodnie z zapisem ust. 6 pkt 1 Zamawiaj±cy uzna na podstawie o¶wiadczenia o akceptacji przez Wykonawcê wszystkich postanowieñ SWZ, ¿e Wykonawca oferuje termin dostawy czê¶ciowej wynosz±cy 3 dni robocze od dnia z³o¿enia przez Odbiorcê zamówienia czê¶ciowego – za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokr±glenia: koñcówkê poni¿ej
5 nale¿y pomin±æ, koñcówkê równ± i powy¿ej 5 nale¿y zaokr±gliæ w górê). Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru i odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom okre¶lonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ.
9. W przypadku, gdy nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w termie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
10. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Sta³y upust
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy czê¶ciowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: posiada: aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik
nr 5 do SWZ;
b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego,
¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
c) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz
z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrze¿eniem art. 274 ust. 4 ustawy Pzp,
*Uwaga:
dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia, o których mowa
w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. a-d SWZ bêd± musieli z³o¿yæ odpowiednio: wykonawca, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
(w przypadku sk³adania oferty wspólnej);
Zamawiaj±cy samodzielnie pobierze dokument wskazany w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 lit. d w oparciu o dane zamieszczone w o¶wiadczeniu z art. 125 ust. 1;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej okre¶lonego w Rozdziale VII ust. 1 lit. a) SWZ: aktualnej koncesji na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;2) Formularz cenowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ ;
3) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w Rozdziale VI i VII SWZ
z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
4) pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy (je¿eli dotyczy);
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ, z którego wynikaæ bêdzie, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy);
6) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) oferta musi byæ podpisana w sposób, który prawnie zobowi±zuje wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo za³±czone do oferty powinno zawieraæ elementy wskazane w Rozdziale XII ust. 3 pkt 4 lit. a SWZ;
3) ka¿dy z wykonawców oddzielnie sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 pkt 3 SWZ;
4) wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 pkt 5 SWZ;
5) ka¿dy z wykonawców musi spe³niaæ warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SWZ, je¿eli bêdzie wykonywa³ czynno¶ci objête wskazanymi uprawnieniami;
6) ka¿dy z wykonawców oddzielnie sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia na postawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ;
7) wszelka korespondencja oraz rozliczenia bêd± dokonywane z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków, które mo¿na wprowadziæ do niniejszego Og³oszenia szczegó³owe informacje dotycz±ce rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawiera § 8 projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych za³±czniki nr 6-9 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-11 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-09
INNE PRZETARGI £OCHÓW
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na terenie miasta i Gminy £ochów
- Dostawa ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych do Szko³y Podstawowej Nr 3 im. Marii Konopnickiej w £ochowie w 2025 r.
- Dostawa ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych do Szko³y Podstawowej Nr 1 im. Baonu "Nadbu¿añskiego" Armii Krajowej w £ochowie w 2025 r.
wiêcej: przetargi £OCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzeda¿ wraz z transportem dla ZSP w Przyszowicach oleju opa³owego lekkiego, przeznaczonego do dwóch kot³owni olejowych: przy ul. Szkolnej 4 i ul. Parkowej 11, 44-178 Przyszowice
- Zakup oleju opa³owego oraz paliw p³ynnych do pojazdów i urz±dzeñ s³u¿bowych Powiatowego Zarz±du Dróg w Augustowie w 2025 roku
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego typu lekkiego na potrzeby grzewcze Gminy Radziechowy - Wieprz od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Zakup i dostawa paliw do Domu Pomocy Spo³ecznej w Mgoszczu 2024
- Dostawa oleju opa³owego na terenie gminy Dêbe Wielkie w 2025 roku.
- DO-1/05.
wiêcej: Oleje opa³owe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.