Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00032003/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00042548/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00052646/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-24
- 2023/BZP 00065594/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00086640/01 - Wynik z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja pracowni komputerowej Zakładu Informatyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030310705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sidorska 95/97
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.olczuk@akademiabialska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.akademiabialska.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pracowni komputerowej Zakładu Informatyki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9e8090a-882e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00292097/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja sali 238-prace budowlane
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.akademiabialska.pl/artykul/133/5924/szp272-955-20223.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.akademiabialska.pl/artykul/133/5924/szp272-955-2022
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymogi dotyczące RODO zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymogi dotyczące RODO zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.272.955.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
modernizacja pracowni komputerowej Zakładu Informatyki, szczegółowo opisane w Dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki 6-1 do 6.32 do SWZ. Przedmiar stanowiący załącznik nr 6-33 do niniejszej SWZ stanowi materiał pomocniczy i nie jest podstawą do szacowania wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
1.4.1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na wykonaniu (zakończeniu i odebraniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
1.4.1.1. trzech robót budowlanych obejmujących zakresem wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda robota budowalna;
1.4.1.2. trzech usług polegających na realizacji systemów klimatyzacji i wentylacji o wartości minimum 20 000,00 zł brutto.
1.4.2. Wykonawca będzie dysponował zespołem w skład którego będą wchodzić minimum:
1.4.2.1. osoba legitymująca się wykształceniem wyższym posiadająca uprawnienia w zakresie konfiguracji posiadanych przez Zamawiającego urządzeń firmy CISCO na poziomie zaawansowanych umiejętności inżynierskich z obszaru technologii routing&switching poświadczonych ważnym certyfikatem producentów tych urządzeń (nie niższy certyfikat niż CCIE R&S);
1.4.2.2. osoba posiadająca uprawnienia SEP powyżej 1 KV w kategorii E albo odpowiadające im ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji i sieci elektrycznych;
1.4.2.3. osoba posiadająca uprawnienia SEP powyżej 1 KV w kategorii D albo odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych;
1.4.2.4. osoba posiadająca uprawnienia Certyfikowanego Instalatora Sieci Strukturalnych;
1.4.2.5. osoba pełniąca funkcję kierownika budowy / robót w branży budowlanej - posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodne z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.), legitymujący się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym nabytym podczas pełnienia funkcji kierownika budowy;
1.4.3. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień, o których mowa w pkt. 1.4.2.1.- 1.4.2.4. przez jedną lub dwie osoby pod warunkiem, że zostaną odpowiednio wskazane do pełnienia funkcji zgodnie z zakresem odpowiadającym ich uprawnieniom.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się:1. formularz oferty, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ;
2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
oraz
4. o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy.
5. gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, w części dotyczącej podmiotów trzecich.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty jest dostępna na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-16 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wizja lokalna1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga od każdego Wykonawcy odbycia w obiekcie Zamawiającego wizji lokalnej tj. dokonania dokładnych oględzin miejsca, w którym będą wykonywane prace; ciągów komunikacyjnych którymi będą transportowane materiały budowalne i wynoszone elementy z demontażu oraz gruz; miejsc postojowych aut dostawczych itp.
2. W trakcie wizji lokalnej Wykonawca dokona oględzin pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz terenu przed budynkiem celem zapoznania się ze stanem faktycznym, powzięcia wszystkich niezbędnych informacji dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, umożlwiającego wypełni zapoznanie się z miejscem wykonywania prac i uwzględnienia w cenie oferty wszystkich niezbędnych działań jakie będzie Wykonawca zobowiązany wykonać m.in. w celu zabezpieczenia miejsca wykonywania praca przez dostępem osób trzecich, transportu i składowaniem materiałów budowlanych itp.
3. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielać odpowiedzi na pytania dotyczące postępowania, w szczególności dotyczące opisu przedmiotu zamówienia.
4. Potwierdzeniem wykonania wizji lokalnej będzie spisany przez Wykonawcę i Zamawiającego protokół z wizji lokalnej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 05.01.2023 r. godz. 10:00. Miejsce spotkania hol główny w budynku przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej. Osoba do kontaktu mgr Rafał Olczuk, tel. 83 344 99 86.
6. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia odbycia wizji lokalnej przez przedstawiciela Zamawiającego – oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
7. W sytuacji złożenia przez Wykonawcę ofertę bez odbycia uprzednio wizji lokalnej Zamawiający będzie zobligowany do jej odrzucenia zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji do Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa odczynników niezbędnych do przygotowania bibliotek NSG z prób na potrzeby analizy mutacji powiązanych z chorobami hematologicznymi (...), w podziale na 20 części.
- Dostawa portów naczyniowych, systemów tubularnych do małoinwazyjnych, kontrolowanych dostępów do kręgosłupa (...), w podziale na 6 części.
- usługi utrzymania czystości pomieszczeń i części wspólnych budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
- Dostawa komory kriogenicznej oraz montaż, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z jej obsługi
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Dostawa oraz instalacja sprzętu sieciowego i oprogramowania umożliwiającego budowę i obsługę sieci SD-WAN w Centrali i w Sekcjach Zamiejscowych KOWR
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.