eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych" Montaż instalacji oczyszczania ścieków posekcyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Montaż instalacji oczyszczania ścieków posekcyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Montaż instalacji oczyszczania ścieków posekcyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8514a83c-0d57-45d5-a49e-1cb30264141e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090380/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Oczyszczalnia ścieków posekcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/49/TP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie urządzeń oczyszczania ścieków technologicznych z pomieszczeń patomorfologii w części dotyczącej prosekcji w Specjalistycznym Szpitalu im. A. Sokołowskiego z siedzibą, ul. Sokołowskiego 4; 58-309 Wałbrzych.
Dezynfekcji poddane będą surowe ścieki technologiczne zawierające niebezpieczne mikroorganizmy powstałe w oddziale patomorfologii.

Projekt techniczny winien zawierać niezbędne rysunki, schematy oraz rozwiązania techniczne przedmiotu zamówienia tzn.:
 schemat instalacji oczyszczania,
 rzut pomieszczenia wraz z instalacją,
 przekrój instalacji,
 opis techniczny,
 zestawienie urządzeń.

ZAKRES I FORMA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:
a - dokumentacja powinna uwzględniać wszelkie prace niezbędne do wykonania robót z punktu widzenia sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów
b - dokumentacja winna być wykonana w oparciu o uzgodnienia dokonane z Zamawiającym,
c - w dokumentacji należy stosować technologie, urządzenia i materiały, spełniające wymagania zawarte w obowiązujących Polskich Normach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz wyrobów budowlanych wprowadzonych na rynek do obrotu Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r.
d - szczegółowe rozwiązania techniczne i materiałowe,
e - dokumentacja winna być wykonana w formie papierowej - 3egz.
f - dokumentacja winna być wykonana w elektronicznej - na nośniku CD
W/w dokumentacje muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm, a zastosowane materiały do ich realizacji posiadać atesty i certyfikaty dopuszczeniowe do stosowania na rynku polskim.

Zamawiający w ciągu 7 dni od otrzymania Projektu Technicznego przekazuje swoje uwagi Wykonawcy bądź akceptuje Projekt Techniczny.

Zamawiający przewiduje obowiązek wynikający z art. 95 Ustawy Pzp aby wszelkie prace fizyczne związane bezpośrednio z robotami budowlanymi i technologicznymi oczyszczania ścieków posekcyjnych były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w ramach realizacji Umowy .

Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia i obowiązki Stron zawarto w Projektowanych postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta zostaje odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp. – oferta jest niezgodna z przepisami ustawy.
Uzasadnienie:
Zamawiający nie podpisał oferty wymaganym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Zamawiający kilkakrotnie sprawdził ofertę różnymi aplikacjami m.in. Szafir Weryfikująca, WebNotarius oraz WeryfikacjaPodpisu.pl.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.