Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451738/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Milejczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILEJCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Milejczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-332
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856579070
1.5.8.) Numer faksu: 856579083
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@milejczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.milejczyce.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a04d8a7-6a48-11ed-aea3-5a7c432eaced1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Milejczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a04d8a7-6a48-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00229458/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Milejczyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451738/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIN.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Milejczyce.
2. System odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów
powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.
3. Zamówienie obejmuje:
1) systematyczne odbieranie i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, gromadzonych w pojemnikach i workach, tj. odbieranie:
a) pozostałości po selektywnie zebranych odpadach komunalnych, tj. niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,
b) bioodpadów (w tym odpadów zielonych),
c) zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego
d) papieru, tektury, odpadów opakowaniowych z papieru oraz odpadów opakowaniowych z tektury,
e) popiołu i żużla,
f) odpadów metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, odpadów opakowaniowych z metali oraz odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych,
g) szkła, odpadów opakowaniowych ze szkła,
h) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych.
2) wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Milejczycach w pojemniki i kontenery o parametrach zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, umożliwiające gromadzenie dostarczonych przez mieszkańców odpadów oraz ich odbieranie i zagospodarowanie. Odbieranie odpadów z PSZOK będzie następowało z częstotliwością zależną od potrzeb, po telefonicznym lub mailowym zgłoszeni przez zamawiającego, nie później niż w ciągu 48 godzin od dokonania zgłoszenia.
W PSZOK będą zbieranie następujące odpady komunalne:
a) pozostałości po selektywnie zebranych odpadach komunalnych, tj. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
b) papier, tektura, odpady opakowaniowe z papieru oraz odpady opakowaniowe z tektury,
c) odpady metali, tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, odpady opakowaniowe z metali oraz odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych,
d) szkło, odpady opakowaniowe ze szkła,
e) chemikalia,
f) odpady tekstyliów i odzieży
g) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
h) odpady niebezpieczne,
i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
j) zużyte baterie i akumulatory,
k) zużyte opony,
l) przeterminowane leki,
m) odpady budowlane i rozbiórkowe,
n) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki;
3) wyposażenie nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK w pojemniki, kontenery i worki, zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 5 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia, w terminie do dnia 01.01.2023 r.;
4) odbiór odpadów zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 5 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia, w terminie od dnia 01.01.2023 r.;
5) zastosowanie się do wymogów dotyczących przekazywania odpadów określonych w załączniku nr 5 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia;
6) zastosowanie się do innych wymogów i zasad określonych przez zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
7) Sporządzenie w porozumieniu z Zamawiającym harmonogramu usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275782,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275782,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275782,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201038
7.3.3) Ulica: ul. 42 Pułku Piechoty 48
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-950
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275782,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI MILEJCZYCE
więcej: przetargi MILEJCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Wykonanie usług polegających na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz zagospodarowaniu bioodpadów (20 01 02) z terenu PSZOK
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów poprocesowych z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Katowicach.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.