Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00473767/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 roku – PRODUKTY GŁĘBOKO MROŻONE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261156386
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 roku – PRODUKTY GŁĘBOKO MROŻONE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b3e6a68-7974-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143005/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 roku - Produkty głęboko mrożone
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów głęboko mrożonych celem zabezpieczenia żywienia wojsk w 2024 roku.
2. Szczegółową specyfikację ilościową określa załącznik nr 1A do SWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie minimalnych wymagań jakościowych stanowi załącznik nr 6 SWZ opracowany przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Żywnościowej w Warszawie.
4. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowne (Załącznik nr 5 do SWZ).
5. Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte jest świadczenie dostaw wyszczególnione w załączniku nr 1A do SWZ.
6. Zamawiający w terminie odpowiednio do 5 grudnia 2024 r. złoży Wykonawcy telefonicznie oświadczenie o zleceniu wykonania opcji.
7. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot umowy i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie.
8. Niezłożenie przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ust. 6 w terminie do 5 grudnia 2024 r. oznacza rezygnację z pozostałej części przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za wykonane dostawy.
9. Wykonawca oświadcza, że zgadza się na przewidziane prawo opcji, dotyczące realizacji dostaw i że nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu nie zlecenia przez Zamawiającego realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie objętym opcją.
10. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę żadnych osób wykonujących Przedmiot Zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
11. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa
w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
12. Zamawiający akceptował będzie ustrukturyzowane faktury elektroniczne przy użyciu platformy elektronicznego fakturowania na konto Zamawiającego, identyfikowane poprzez wpisanie numeru NIP Zamawiającego.
13. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 15896000-5 – produkty głęboko mrożone;
14. Powody niedokonania podziału zamówienia na części w zakresie dostaw żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2023 roku – Produkty głęboko mrożone:
przedmiot zamówienia objęty niniejszym dokumentem, z uwagi na jego rodzaj i zakres, oraz planowany sposób realizacji wymaga skoordynowania potencjału osobowego Wykonawcy, pełniącego samodzielne funkcje. Powyższe warunkuje udzielenie zamówienia w ramach jednego zadania, tj. bez podziału na części. A contrario, podział zamówienia na części mógłby utrudnić realizację zamówienia, wpływać na jej terminowość, prawidłowość wykonania, brak koordynacji, powodować nadmierne trudności techniczne i niepożądany wzrost kosztów. Ponadto brak podziału zamówienia na części nie wpływa negatywnie na konkurencyjność postępowania z uwagi na istnienie na rynku dostaw żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2023 roku – produktów głęboko mrożonych, znacznej liczby podmiotów zdolnych zrealizować cele i zamierzenie zamawiającego poprzez powierzenie im do wykonania całości przedsięwzięcia, związanego z dostawą objętą niniejszym zamówieniem, bez sztucznego jego podziału na mniejsze elementy. Udział w postępowaniu został zapewniony wszystkim Wykonawcom mogącym wykazać zainteresowanie zamówieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508437,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 706720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508437,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Widan Polska Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952012233
7.3.3) Ulica: ul. Jasieńskiego 32e
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508437,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Dostawy żywności w roku 2025 na potrzeby Bursy Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 3 w Krakowie, ul. Ułanów 21a, 31-450 Kraków
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: Produkty głęboko mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.