Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457267/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Gotelpiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Gotelpiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a8c56c0-6f5f-4101-a24b-a95d0494ca2b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045215/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Gotelpiu (Program Olimpia)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457267
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2023812,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Gotelpiu”
Zadanie jest dofinansowane ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki - Program Olimpia.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Boisko wielofunkcyjne.
1.1.1. Prace ziemne.
1.1.2. Prace rozbiórkowe.
1.1.3. Fundamenty.
1.1.4. Ściany fundamentowe.
1.1.5. Docieplenie ścian fundamentowych.
1.1.6. Ściany.
1.1.7. Stropodach żelbetowy.
1.1.8. Zbrojenie.
1.1.9. Docieplenie ścian.
1.1.10. Konstrukcja zadaszenia.
1.1.11. Stolarka.
1.1.12. Podkłady posadzek.
1.1.13. Posadzki.
1.1.14. Tynki i okładziny wewnętrzne.
1.1.15. Otoczenie.
1.2. Wyposażenie sali.
1.3. Wyposażenie szatni.
1.4. Instalacje elektryczne.
1.4.1. Instalacja oświetleniowa, do wentylatorów i napowietrzaków.
1.4.2. Instalacja gniazd wtykowych i grzejników.
1.4.3. Zasilanie jednostki zew. i modułu wew.
1.4.4. WLZ do rozdzielni RB boisko.
1.4.5. Uziemienie w RB boisko.
1.4.6. Rozdzielnia RB boisko.
1.4.7. Badania i pomiary odbiorcze.
1.5. Instalacja kanalizacji wewnętrznej.
1.6. Instalacja wodociągowa wewnętrzna.
1.7. Instalacja c.o.
1.7.1. Instalacje - pom. magazynowe.
1.7.2. Instalacja grzewcza c.o.
1.8. Instalacja wentylacji.
2. Uwaga. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania pozwolenia na budowę/zgłoszenia budowy.
3. Przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w dniu przekazania placu budowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację fotograficzną obiektu na płycie CD lub DVD.
4. Wykonawca ustawi 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach zgodnych z programem dofinansowania, przymocowaną do metalowego stelażu. Wzór poda Zamawiający na przekazaniu placu budowy.
5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy harmonogram realizacji całego zadania inwestycyjnego.
6. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie niezbędne prace rozbiórkowe oraz przygotowanie terenu na potrzeby dojazdu sprzętu i materiałów budowlanych oraz dla prowadzenia robót budowlano-montażowych.
7. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego oraz Szkołę Podstawową w Gotelpiu o zamierzonym terminie rozpoczęcia prac.
8. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania szkoły w okresie roku szkolnego.
9. Wszelkie utrudnienia np. przerwy w dostawie wody, wyłączenia energii elektrycznej, należy odpowiednio wcześniej zgłaszać dyrekcji szkoły.
10. Dostawy materiałów budowlanych i roboty budowlane, które ograniczałyby funkcjonowanie szkoły, należy realizować poza godzinami zajęć lekcyjnych.
11. Wykonawca uzgodni z dyrektorem szkoły sposób i terminy prowadzenia robót budowlanych..
12. Demontaż starej i przełączenie nowej instalacji musi zostać uzgodnione z dyrektorem szkoły.
13. Wykonawca ogrodzi i zabezpieczy teren wykonywanych robót budowlanych.
14. Wykonawca zorganizuje na własny koszt dojazd na plac budowy.
15. Zamawiający wymaga, aby ciągi komunikacyjne i ewakuacyjne były wolne od przeszkód, materiałów budowlanych i sprzętu budowlanego.
16. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ustawi kontener na materiały budowlane rozbiórkowe oraz inne materiały budowlane, które potem na własny koszt zutylizuje.
17. Gruz i materiały rozbiórkowe Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt.
18. Ostateczną kolorystykę elementów budowlanych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym i zarządcą obiektu.
19. Wykonawca po zakończonych robotach przywróci do stanu pierwotnego teren przyległy do prowadzonych robót budowlanych oraz ewentualnie wymieni na nowe uszkodzone elementy zagospodarowania terenu.
20. Wykonawca zgłosi zakończenie robót budowlanych dopiero po pisemnym stwierdzeniu przez inspektora nadzoru gotowości oddania obiektu do użytkowania.
21. Wykonawca przywróci teren przyległy i drogi dojazdowe do stanu pierwotnego.
22. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
23. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
24. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego
w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
25. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
26. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
26.1. wykonywanie czynności związanych z robotami ziemnymi,
26.2. wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
26.3. wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne, elektryczne),
26.4. wykonywanie prac związanych z montażem zadaszenia i jego konstrukcji,
26.5. wykonywanie prac wykończeniowych.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3825300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4551000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3825300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU OBIEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5891975064
7.3.3) Ulica: Dolna
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zakres konstrukcyjno - budowlany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3825300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZERSK
- Prace wykończeniowe w Przedszkolu w Łęgu
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior + oraz Centrum Reaktywacja - Punkt Opieki Dziennej dla osób niesamodzielnych w Czersku w 2025 roku
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.