eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa nadzoru inwestorskiego branży drogowej i elektrycznej nad pracami zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa układu drogowego" - przebudowa ul. Domaniewskiej i ul. Suwak - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa nadzoru inwestorskiego branży drogowej i elektrycznej nad pracami zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa układu drogowego" - przebudowa ul. Domaniewskiej i ul. Suwak - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 25/27

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa nadzoru inwestorskiego branży drogowej i elektrycznej nad pracami zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa układu drogowego" - przebudowa ul. Domaniewskiej i ul. Suwak - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f601cffe-fc36-4d29-8a5d-89109a7deff7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580851/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.37 Usługa nadzoru inwestorskiego branży drogowej i elektrycznej nad pracami zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa układu drogowego" - przebudowa ul. Domaniewskiej i ul. Suwak - etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/175200/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem
https://zamowienia.um.warszawa.pl, zwanego dalej Systemem lub drogą mailową na adres przetargi.mokotow@um.warszawa.pl (ze
wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania). Wielkość pliku załączonego do pojedynczego e-maila nie może
przekraczać rozmiaru 10MB.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu https://zamowienia.um.warszawa.pl:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
- komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Format kodowania i oznaczania czasu:
- plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację
czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
Zamawiający określa niezbędne wymagania:
- Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox (rekomendowana) w wersji wspieranej przez producenta.
- Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub
Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych
plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający
(ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
- Zainstalowany dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu
elektronicznego w platformie eZamawiający (aplikacja dostępna do pobrania z poziomu Systemu).
W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej z podpisem osobistym, wykonawca musi posiadać:
- E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie;
- Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;
- Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –
do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla
systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do
oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK);
- Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
- Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
- Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.
W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym, wykonawca musi posiadać:
- Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie.
Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda
ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.90.2024.DKO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i elektrycznej obejmuje usługę inwestycji w czasie trwania realizacji zadania pn.Przebudowa ul.Domaniewskiej i ul.Suwak-etap II budowa ścieżki rowerowej i chodnika, na terenie m.st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY DROGOWEJ

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności zawodowej:
1) w zakresie doświadczenia – wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi, polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego branży drogowej oraz elektrycznej, w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w czasie realizacji budowy, przebudowy lub remontu drogi publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 645 z późn. zm.). Każda z wykazywanych w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału usług powinna obejmować wykonywanie przez wykonawcę nadzoru inwestorskiego w dwóch branżach (drogowej i elektrycznej).
Uwaga dotycząca wykonawcy, który zamierza uzyskać punkty w ramach kryterium II lub III – doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega, że doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, wskazane w celu uzyskania punktów w kryterium II lub III, nie może być zdobyte w ramach usługi, która zostanie wskazana w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia.
W związku z powyższym, jeżeli usługa wykazana w wykazie usług, składanym na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, będzie usługą, w ramach której osoba skierowana do realizacji zamówienia zdobyła doświadczenie wskazane w informacji na temat osoby skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia, składanej wraz z ofertą, w celu uzyskania punktów w ramach kryterium II lub III, Zamawiający uzna, że usługa ta nie potwierdza spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia.
2) w zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą co najmniej:
a) jedną osobę skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
b) jedną osobę skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności inżynieryjnej w branży drogowej.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania jednej osoby spełniającej wymagania określone w podpunktach a) i b) powyżej (t. j. posiadającej uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie w dwóch w branżach – elektrycznej i drogowej).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w punkcie 1) powyżej musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
- warunek określony w punkcie 2) powyżej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek.
W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór druku załącznik nr 5 do SWZ), w którym wskażą które usługi zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunków.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie doświadczenia, warunek określony w punkcie 1) powyżej musi być spełniony w całości przez podmiot udostępniający zasób.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot udostępniający zasób zobowiązany będzie zrealizować usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzenie aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w części IV pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez zamawiającego (wzór druku załącznik nr 6 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy wykonawca

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Wykaz usług potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór druku załącznik nr 7 do SWZ) – składany na
wezwanie Zamawiającego.
2. Dowody określające, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego.
3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 8 do SWZ) – składany na
wezwanie Zamawiającego.
4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku załącznik nr 4 do SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z
podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane
zdolności dotyczą.
5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane wraz z ofertą na podstawie art. 117 ust.
4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) - (wzór druku załącznik nr 5 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
W każdym przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo określające
jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy dotyczących:
1) Przedmiotu umowy , w następujących przypadkach:
a) gdy nastąpi zmiana terminu zakończenia inwestycji, nad którą sprawowany jest nadzór inwestorski, bądź opóźnienia jej wykonania – Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, przy czym zmiana ta będzie możliwa przy zachowaniu ceny za jednostkowy nadzór określony w § 8 ust. 3 umowy, pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel,
b) gdy wykonanie części umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
c) rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części umowy, w przypadku odstąpienia przez zamawiającego od wykonywania inwestycji;
2) Terminu zakończenia przedmiotu umowy – o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminów wskazanych w umowie będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
b) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania, których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d) gdy wystąpi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację inwestycji,
e) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania inwestycji z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
f) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
g) zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od Stron,
- którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,
- którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: okoliczności związane z wystąpieniem epidemii, powodzi, pożaru i innych klęsk żywiołowych, a także zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
3) osoby/ osób, o których mowa w § 10 ust. 1 umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-10 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W celu otrzymania punktów w ramach kryterium II wykonawca składa wraz z ofertą informację o doświadczeniu osoby
skierowanej do realizacji zamówienia (inspektor nadzoru, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie), polegającym na pełnieniu funkcji inspektora
nadzoru branży drogowej (wzór druku stanowi załącznik nr 10 do SWZ).
W celu otrzymania punktów w ramach kryterium III wykonawca składa wraz z ofertą informację o doświadczeniu osoby
skierowanej do realizacji zamówienia (inspektor nadzoru, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności elektrycznej co najmniej w ograniczonym zakresie), polegającym na pełnieniu funkcji
inspektora nadzoru branży elektrycznej (wzór druku stanowi załącznik nr 11 do SWZ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.