Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00400735/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usługi kulturalno-rekreacyjnej pn.: „Dzień Sportu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_torun/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usługi kulturalno-rekreacyjnej pn.: „Dzień Sportu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4e98843-bce7-4019-839e-74124c6f17f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Organizacja lokalnych wydarzeń o charakterze kulturalno-rekreacyjnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Trampolina 4 – etap I” oraz „Wykluczenie – nie ma MOWy! 2 – etap I”, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, Priorytet 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 8.25 Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.2721.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług następująco:
Uczestniczkami/uczestnikami wydarzenia kulturalno-rekreacyjnego pn.: „Dzień Sportu” będzie młodzież, będąca uczestniczkami/uczestnikami projektów: pn. „Trampolina 4 – etap I” oraz „Wykluczenie – nie ma MOWy! 2 – etap I”, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, Priorytet 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 8.25 Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.
Liczba uczestniczek/uczestników projektów biorących udział w wydarzeniu to 200 osób, w tym ok. 160 osób podzielonych na max. 16 zespołów piłkarskich, ok. 40 osób uczestniczących w turnieju koszykarskim podzielonych na max. 10 zespołów, max. 80 osób biorących udział w zajęciach sportowo-animacyjnych na świeżym powietrzu oraz stanowiskach tematycznych. W przedsięwzięciu weźmie udział dodatkowo maksymalnie 40 opiekunów z Młodzieżowych Centrów oraz Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych i Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii.
(suma: 200 uczestniczek/uczestników projektu oraz 40 opiekunów).
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
przygotowania programu wydarzenia pn. Dzień Sportu według wzoru w załączniku nr 4 do SWZ z uwzględnieniem następujących form:
turniej piłkarski oraz koszykarski (3 x 3);
zajęcia sportowo-animacyjne;
blok spotkań z ciekawymi ludźmi oraz organizacja stanowisk tematycznych;
zapewnienia osoby/osób sprawującej/cych nadzór nad:
organizacją turnieju piłkarskiego i koszykarskiego, zajęć sportowo-animacyjnych, oraz stanowisk tematycznych
punktem organizacyjnym i informacyjnym;
profesjonalną obsługą, tj.: sędziowie, komisja turniejowa, ochrona, konferansjer;
organizacją bloku spotkań z „ciekawymi ludźmi”;
wyżywienia dla wszystkich uczestników wydarzenia;
ubezpieczenia uczestników wydarzenia z tytułu NW na kwotę minimum 10.000,00 zł;
zapewnienia kompletów różnokolorowych plastronów dla drużyn piłkarskich w liczbie zapewniającej prawidłowe przeprowadzenie turnieju piłkarskiego i koszykarskiego oraz materiałów i sprzętu do wszystkich dyscyplin sportowych;
wykonania relacji medialnej z wydarzenia (np. telewizyjną, radiową, prasową), dokumentacji fotograficzną min. 50 zdjęć dobrej jakości (w tym ukazujących ologowanie wydarzenia oraz min. 15-minutową relację filmową ukazującą rozpoczęcie, zajęcia/rozgrywki, rozdanie pucharów i zakończenie;
przygotowania wyróżnień w postaci dyplomów i medali potwierdzających udział dla wszystkich uczestników wydarzenia oraz pucharów, medali dla najlepszych zawodników/zawodniczek, zespołów, w tym pucharu przechodniego za zwycięstwo w turnieju piłkarskim;
przygotowania wzoru zaproszenia w wersji elektronicznej oraz wersji papierowej 30 szt., plakatu, identyfikatorów dla organizatorów, gości, VIP;
zapewnienia transportu uczestników i opiekunów z każdego Młodzieżowego Centrum do miejsca imprezy oraz powrót tuż po zakończeniu wydarzenia;
zapewnienia uczestnikom dostępu do bezpłatnej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej, w tym transport do placówek opieki zdrowotnej;
zapewnienia odpowiedniej infrastruktury (obiektu) do przeprowadzenia turnieju piłkarskiego i zajęć sportowo-animacyjnych, w tym min. 10 szatni;
oznakowania miejsca realizacji oraz wszelkich dokumentów dot. wykonywanej (w tym m.in. zaproszenia, protokoły meczowe, dyplomy) usługi zgodnie z dokumentem pn. Wytyczne dotyczące informacji i promocji Funduszy Europejskich na lata 2021-2027.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114390 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Pomocy "Okruszek Szczęścia"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8792690414
7.3.4) Miejscowość: Lubicz Dolny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA POMOCY SPOŁECZNEJ "OKRUSZEK SZCZĘŚCIA"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA POMOCY SPOŁECZNEJ "OKRUSZEK SZCZĘŚCIA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-20INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Uścimów
- Dostawa Ultramikrotomu
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Bychawskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2025 roku
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.