eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoModernizacja wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 529-82-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: worg@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3402ac1-9337-4a7c-b595-d74832a10849

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066629/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Modernizacja wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501147

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja prac modernizacyjno-remontowych wybranych pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta Leszna (dalej jako: „UML”), mieszczących się na I i II piętrze budynku przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie.
Uwaga:
Zamawiający zastrzega, iż prace modernizacyjno-remontowe będą prowadzone w czynnym budynku użyteczności publicznej jakim jest Urząd Miasta Leszna, w związku z czym Wykonawca przy sporządzeniu oferty musi uwzględnić ten fakt w jej cenie, a na etapie realizacji zamówienia, musi dołożyć wszelkich starań aby w jak najmniejszym stopniu prowadzone prace powodowały utrudnienia w bieżącej obsłudze klientów jak również były jak najmniej uciążliwe dla pracowników Urzędu. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i prowadzić roboty budowlane w sposób umożliwiający bezpieczne użytkowanie budynku przez klientów i pracowników Urzędu.
Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w godzinach od 7:00 do 20:00, przy czym część prac głośnych winna być wykonana po godzinach urzędowania, tj. w poniedziałki po godz. 18:00, wtorek – piątek po godz. 15:00.
Zamówienie swoim zakresem obejmuje w szczególności:
1) Prace ogólnobudowlane:
a) zabezpieczenie podłogi folią;
b) szpachlowanie sufitów – gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach;
c) naprawa powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi – starych tynków – ze szpachlowaniem nierówności;
d) szpachlowanie ścian – gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach;
e) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych ścian i sufitów – płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem;
f) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych;
g) oczyszczenie z pow. kleju po zerwaniu wykładzin i posadzek;
h) gruntowanie powierzchni posadzki;
i) wykonanie podkładu pod posadzki samoniwelującą wylewką cementową o grubości 10 mm:
j) wykucie z muru podokienników;
k) obsadzenie podokienników wew. z konglomeratu.
2) Prace instalacji sanitarnych:
a) roboty demontażowe tj. demontaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wraz z orurowaniem, istniejących urządzeń klimatyzacji;
b) wykucie bruzd pionowych i poziomych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo – wapiennej oraz ich częściowe zamurowanie;
c) wykonanie konstrukcji wsporczej do zamocowania maszyn i urządzeń z elementów o masie o ponad 200 kg;
d) montaż klimatyzatorów jednostek wewnętrznych;
e) izolacja rurociągów otuliną do przewodów chłodniczych.
3) Prace instalacji elektrycznych:
a) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle;
b) zaprawianie bruzd;
c) układanie kabla w kanałach odkrywanych bez mocowania – zasil. Jednostki klimatyzacji na dachu;
d) układanie odcinków poziomych kabla miedzianego;
e) montaż szafy wiszącej o masie 15-50 kg;
f) podłączanie przewodów poj. pod zaciski;
g) badania instalacji uziemiającej, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, badania skuteczności zerowania, sprawdzanie samoczynnego wyłączania zasilania.
4) Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie ze sporządzoną dokumentacją postępowania tj. projektem budowlanym, zawartym w Załączniku nr 9 do SWZ, oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, i przedmiarami robót zawartymi w Załączniku nr 9 do SWZ. Zamawiający informuje, iż załączone do niniejszej SWZ projekty budowlane obejmują szerszy zakres robót, niż to wynika z załączonych przedmiarów robót z uwagi na fakt, że jest to I etap przewidzianych prac modernizacyjnych w budynku urzędu. Wykonawca winien ująć w cenie ryczałtowej, zakres robót określony w załączonych do niniejszej SWZ przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ).
5) Z uwagi na fakt, że prace remontowo-modernizacyjne będą prowadzone w czynnym budynku użyteczności publicznej, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również wykonanie czynności porządkowych po zakończonych w danym dniu pracach. Koszty sprzątania Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 02 października 2024 roku, do godz. 10:00, nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.