Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00458827/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na drogach powiatowych z podziałem na części ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8344311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na drogach powiatowych z podziałem na części ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dc6948d-6835-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020161/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na drogach powiatowych z podziałem na części: (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458827
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na poprawie bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na drogach powiatowych z podziałem na części, w oparciu o załączniki opisane w ust. 3.2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) Część 1: Przebudowa peronu przystankowego wraz z dojściem do tego peronu na ulicy Kościuszki DP nr 1580N w miejscowości Korsze - zakres zamówienia obejmuje przebudowę peronu przystankowego wraz z dojściem do tego peronu na ulicy Kościuszki DP nr 1580N w miejscowości Korsze – zgodnie z dokumentacją projektową: projekt zagospodarowania terenu, Projekt Stałej Organizacji Ruchu.
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne dla każdej z części zamówienia określa:
1) zał. nr 8 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia;
2) zał. nr 9 do SWZ:
a) projekty zagospodarowania terenu;
b) Projekty Stałej Organizacji Ruchu;
3) zał. nr 10 do SWZ - STWIOR;
4) zał. nr 11 do SWZ - przedmiar robót;
5) zał. nr 12 do SWZ - wzór tablicy informacyjnej.
4. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia w każdej z części zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący zał. nr 7 do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 330000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na poprawie bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na drogach powiatowych z podziałem na części, w oparciu o załączniki opisane w ust. 3.2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
2) Część 2: Przebudowa przejść dla pieszych w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych na ulicy Kościuszki DP nr 1580N w miejscowości Korsze – zakres zamówienia obejmuje przebudowę przejść dla pieszych w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych na ulicy Kościuszki DP nr 1580N w miejscowości Korsze – zgodnie z dokumentacją projektową: projekt zagospodarowania terenu, Projekt Stałej Organizacji Ruchu.
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne dla każdej z części zamówienia określa:
1) zał. nr 8 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia;
2) zał. nr 9 do SWZ:
a) projekty zagospodarowania terenu;
b) Projekty Stałej Organizacji Ruchu;
3) zał. nr 10 do SWZ - STWIOR;
4) zał. nr 11 do SWZ - przedmiar robót;
5) zał. nr 12 do SWZ - wzór tablicy informacyjnej.
4. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia w każdej z części zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący zał. nr 7 do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. VI SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na poprawie bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na drogach powiatowych z podziałem na części, w oparciu o załączniki opisane w ust. 3.2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
3)Część 3: Przebudowa przejść dla pieszych w obszarze oddziaływania dwóch przejść dla pieszych na DP nr 1735N, DP 1733N oraz DP 1618N w miejscowości Nakomiady – zakres zamówienia obejmuje przebudowę przejść dla pieszych w obszarze oddziaływania dwóch przejść dla pieszych na DP nr 1735N, DP 1733N oraz DP 1618N w miejscowości Nakomiady” – zgodnie z dokumentacją projektową: projekt zagospodarowania terenu, Projekt Stałej Organizacji Ruchu.
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne dla każdej z części zamówienia określa:
1) zał. nr 8 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia;
2) zał. nr 9 do SWZ:
a) projekty zagospodarowania terenu;
b) Projekty Stałej Organizacji Ruchu;
3) zał. nr 10 do SWZ - STWIOR;
4) zał. nr 11 do SWZ - przedmiar robót;
5) zał. nr 12 do SWZ - wzór tablicy informacyjnej.
4. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia w każdej z części zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący zał. nr 7 do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 390000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na poprawie bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na drogach powiatowych z podziałem na części, w oparciu o załączniki opisane w ust. 3.2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
4) Część 4: Przebudowa przejść dla pieszych w obszarze oddziaływania dwóch przejść dla pieszych na ulicy Szkolnej DP nr 1711N w miejscowości Srokowo - zakres zamówienia obejmuje przebudowę przejść dla pieszych w obszarze oddziaływania dwóch przejść dla pieszych na ulicy Szkolnej DP nr 1711N w miejscowości Srokowo” – zgodnie z dokumentacją projektową: projekt zagospodarowania terenu, Projekt Stałej Organizacji Ruchu.
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne dla każdej z części zamówienia określa:
1) zał. nr 8 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia;
2) zał. nr 9 do SWZ:
a) projekty zagospodarowania terenu;
b) Projekty Stałej Organizacji Ruchu;
3) zał. nr 10 do SWZ - STWIOR;
4) zał. nr 11 do SWZ - przedmiar robót;
5) zał. nr 12 do SWZ - wzór tablicy informacyjnej.
4. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia w każdej z części zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący zał. nr 7 do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 280000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na poprawie bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na drogach powiatowych z podziałem na części, w oparciu o załączniki opisane w ust. 3.2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
5) Część 5: Przebudowa przejść dla pieszych w obszarze oddziaływania dwóch przejść dla pieszych na DP nr 1709N w miejscowości Siemki - zakres zamówienia obejmuje przebudowę przejść dla pieszych w obszarze oddziaływania dwóch przejść dla pieszych na DP nr 1709N w miejscowości Siemki” – zgodnie z dokumentacją projektową: projekt zagospodarowania terenu, Projekt Stałej Organizacji Ruchu.
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne dla każdej z części zamówienia określa:
1) zał. nr 8 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia;
2) zał. nr 9 do SWZ:
a) projekty zagospodarowania terenu;
b) Projekty Stałej Organizacji Ruchu;
3) zał. nr 10 do SWZ - STWIOR;
4) zał. nr 11 do SWZ - przedmiar robót;
5) zał. nr 12 do SWZ - wzór tablicy informacyjnej.
4. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia w każdej z części zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący zał. nr 7 do SWZ.
Numeracja ust. zgodna z SWZ. Pełny tekst w rozdz. VI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329997,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329997,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329997,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy „EKO-WOD” Michał Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7421298271
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY "EKO-WOD" MICHAŁ CZARNECKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY "EKO-WOD" MICHAŁ CZARNECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329997,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119894,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136960,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119894,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTAR Nadzór i Wykonawstwo Budowlane Arkadiusz Tarasewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7421298271
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY "EKO-WOD" MICHAŁ CZARNECKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY "EKO-WOD" MICHAŁ CZARNECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119894,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389639,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389639,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389639,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy „EKO-WOD” Michał Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7421298271
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY "EKO-WOD" MICHAŁ CZARNECKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY "EKO-WOD" MICHAŁ CZARNECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389639,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy „EKO-WOD” Michał Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7421298271
7.3.4) Miejscowość: Ketrzyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY "EKO-WOD" MICHAŁ CZARNECKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY "EKO-WOD" MICHAŁ CZARNECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178509,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179334,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178509,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTAR Nadzór i Wykonawstwo Budowlane Arkadiusz Tarasewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7421298271
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY "EKO-WOD" MICHAŁ CZARNECKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY "EKO-WOD" MICHAŁ CZARNECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178509,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.