Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00473581/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wielicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Górny 2
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 399 98 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwielicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatwielicki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/spwieliczka,m,403759,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9ad70f1-7236-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031783/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 wykonane i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór zużytych tablic do złomowania 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473581/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIU 272.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 479938,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce.
2. W ramach niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązuje się do wyprodukowania i dostarczenia Zamawiającemu następujących tablic rejestracyjnych:
a. Tablice samochodowe zwyczajne (jedno i dwurzędowe), w tym wtórniki –20 000 sztuk,
b. Tablice samochodowe do oznaczania pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, w tym wtórniki – 240 sztuk
c. Tablice samochodowe zwyczajne zmniejszone, w tym wtórniki- 150 sztuk,
d. Tablice profesjonalne samochodowe (jedno i dwurzędowe) – 4 sztuk,
e. Tablice samochodowe tymczasowe (jedno i dwurzędowe), w tym wtórniki – 500 sztuk,
f. Tablice samochodowe tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, w tym wtórniki -5 sztuk
g. Tablice motorowerowe, w tym wtórniki – 140 sztuk,
h. Tablice motorowerowe dla motoroweru wyposażonego w silnik elektryczny, w tym wtórniki –5 sztuk
i. Tablice profesjonalne motorowerowe –2 sztuki,
j. Tablice motorowerowe tymczasowe, w tym wtórniki – 5 sztuk,
k. Tablice motocyklowe – 1500 sztuk,
l. Tablice motocyklowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, w tym wtórniki – 10 sztuk,
m. Tablice motocyklowe tymczasowe – 5 sztuk,
n. Tablice profesjonalne motocyklowe – 5 sztuk,
o. Tablice indywidualne samochodowe (jedno lub dwurzędowe), w tym wtórniki - 200 sztuk,
p. Tablice indywidualne samochodowe jedno i dwurzędowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem , w tym wtórniki – 10 sztuk,
q. Tablice indywidualne motocyklowe, w tym wtórniki,– 5 sztuk,
r. Tablice zabytkowe samochodowe (jedno lub dwurzędowe), w tym wtórniki – 50 sztuk,
s. Tablice zabytkowe motocyklowe, w tym wtórniki- 5 sztuk
t. Tablice zabytkowe motorowerowe, w tym wtórniki – 5 sztuk,
u. Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone, w tym wtórniki – 10 sztuk
oraz do odbioru wszystkich zużytych tablic rejestracyjnych, zdanych Zamawiającemu i przeznaczonych do likwidacji oraz ich fizyczną kasację, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca udostępni Zamawiającemu specjalistyczne oprogramowanie umożliwiające zamawianie tablic za pośrednictwem łączy teleinformatycznych. System informatyczny musi być kompatybilny z wykorzystywanym przez Zamawiającego systemem i być dostosowany do zasad znakowania pojazdów w całym okresie realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni przeszkolenie co najmniej 2 pracowników Zamawiającego z obsługi przedmiotowego systemu.
4. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wymogami określonymi w:
a. przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.);
b. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847), jak również rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1885);
c. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547);normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1344 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
a w przypadku zmiany lub uchylenia powołanych przepisów, zgodnie z aktualnymi przepisami, które regulować będą wymogi techniczne i wzory tablic rejestracyjnych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części dostawy oraz zmiany ilości w poszczególnych rodzajach zamawianych tablic stosownie do potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483997,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500322,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483997,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNAR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351500765
7.3.3) Ulica: Karola Łowińskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483997,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.