eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Katowice - MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wita Stwosza 7

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-040

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 606 18 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mops-katowice.logintrade.net/zapytania_email,172342,08f3ea5c94037c42bb0852d805e0ff31.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dowóz posiłków dla jednostek organizacyjnych i klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52d274da-a644-41b3-81b7-2bbc5880a58e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047385/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zakup usług w zakresie przygotowania i dostarczania gorących posiłków dla klientów SDK i SDM w Katowicach

1.3.5 Przygotowaniai dowóz przez 7 dni w tygodniu gorących posiłków dla mieszkańców Mieszkań Wspomaganych na terenie miasta Katowice

1.3.6 Przygotowanie i dowóz gorących posiłków do DDPS przy ul. Francuskiej 43 MOPS w Katowicach - przez 5 dni w tygodniu dla 20 osób

1.3.7 Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla starszych, niepełnosprawnych, długotrwale chorych mieszkających na terenie miasta Katowice

1.3.8 Przygotowanie i dowóz gorących posiłków przez 5 dni w tygodniu do Środowiskowego Domu Samopomocy w Katowicach przy ul. Brata Alberta 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448144

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.261.2.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3130072,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do miejsca zamieszkania klientów MOPS: Osiedle Witosa, Załęże, Osiedle Tysiąclecia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załącznikach nr 1 i 2a do swz. Dowóz gorących posiłków następować będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 14:30 lub w szczególnych przypadkach w godzinach innych niż wymienione po uzgodnieniu między osobą korzystającą, a Wykonawcą, z wyłączeniem dni świątecznych. Natomiast na każdą sobotę wydawany będzie suchy prowiant przy dowozie ostatniego gorącego posiłku w danym tygodniu.Szacuje się, że z posiłków, o których mowa powyżej korzystać będzie około 42 osób dziennie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 415250 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do miejsca zamieszkania klientów MOPS: Dąb, Wełnowiec – Józefowiec, Koszutka, Bogucice – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załącznikach nr 1 i 2a do swz. Dowóz gorących posiłków następować będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 14:30 lub w szczególnych przypadkach w godzinach innych niż wymienione po uzgodnieniu między osobą korzystającą, a Wykonawcą, z wyłączeniem dni świątecznych. Natomiast na każdą sobotę wydawany będzie suchy prowiant przy dowozie ostatniego gorącego posiłku w danym tygodniu.Szacuje się, że z posiłków, o których mowa powyżej korzystać będzie około 57 osób dziennie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 558700 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do miejsca zamieszkania klientów MOPS: Brynów Część Wschodnia – Osiedle Zgrzebnioka, Załęska Hałda – Brynów Część Zachodnia, Ligota – Panewniki, Piotrowice-Ochojec, Zarzecze, Kostuchna, Podlesie – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załącznikach nr 1 i 2a do swz. Dowóz gorących posiłków następować będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 14:30 lub w szczególnych przypadkach w godzinach innych niż wymienione po uzgodnieniu między osobą korzystającą, a Wykonawcą, z wyłączeniem dni świątecznych. Natomiast na każdą sobotę wydawany będzie suchy prowiant przy dowozie ostatniego gorącego posiłku w danym tygodniu.Szacuje się, że z posiłków, o których mowa powyżej korzystać będzie około 60 osób dziennie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 588900 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do miejsca zamieszkania klientów MOPS: Śródmieście, Osiedle Paderewskiego – Muchowiec, Zawodzie – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załącznikach nr 1 i 2a do swz. Dowóz gorących posiłków następować będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 14:30 lub w szczególnych przypadkach w godzinach innych niż wymienione po uzgodnieniu między osobą korzystającą, a Wykonawcą, z wyłączeniem dni świątecznych. Natomiast na każdą sobotę wydawany będzie suchy prowiant przy dowozie ostatniego gorącego posiłku w danym tygodniu.Szacuje się, że z posiłków, o których mowa powyżej korzystać będzie około 66 osób dziennie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 649300 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do miejsca zamieszkania klientów MOPS: Dąbrówka Mała, Szopienice – Burowiec, Janów – Nikiszowiec, Giszowiec, Murcki – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załącznikach nr 1 i 2a do swz. Dowóz gorących posiłków następować będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 14:30 lub w szczególnych przypadkach w godzinach innych niż wymienione po uzgodnieniu między osobą korzystającą, a Wykonawcą, z wyłączeniem dni świątecznych. Natomiast na każdą sobotę wydawany będzie suchy prowiant przy dowozie ostatniego gorącego posiłku w danym tygodniu. Szacuje się, że z posiłków, o których mowa powyżej korzystać będzie około 42 osób dziennie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 415250 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków przez 5 dni w tygodniu dla 20 osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w Katowicach przy ul. Brata Alberta 4 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2b do swz. Gorący posiłek w rozumieniu niniejszej umowy to obiad jednodaniowy: zupa lub drugie danie naprzemiennie, o wartości odżywczej i kalorycznej zgodnej z wymogami obowiązującymi w żywieniu osób starszych oraz zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
Posiłki dowożone będą do Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Brata Alberta 4 w Katowicach od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 12:00 a 13:00, z wyłączeniem dni świątecznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 70005,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków do Dziennych Domów Pomocy Społecznej przy ul. Francuskiej 43 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach – przez 5 dni w tygodniu dla 20 osób – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2 c do swz. Gorący posiłek w rozumieniu niniejszej umowy to posiłek dwudaniowy: zupa (na wywarze mięsnym lub warzywnym) – 450 ml i drugie danie.
Posiłki przygotowywane dla uczestników DDPS powinny być dowożone w godz. 12.00 -12.30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 86795,32 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - przygotowanie i dowóz przez 7 dni w tygodniu gorących posiłków dla mieszkańców Mieszkań Wspomaganych na terenie miasta Katowice – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2 d do swz. 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę w postaci przygotowywania i dowożenia gorących posiłków (catering) przez 7 dni w tygodniu do trzech Mieszkań Wspomaganych:
a) Mieszkanie Wspomagane nr 1 ul. Łętowskiego 6a – 7 porcji,
b) Mieszkanie Wspomagane nr 2 ul. Łętowskiego 6a – 6 porcji,
c) Mieszkanie Wspomagane Nr 3 ul. Gliwicka 74a – 7 porcji.
Gorący posiłek to posiłek dwudaniowy: zupa (na wywarze mięsnym lub warzywnym) – 450 ml i drugie danie. Posiłki przygotowywane dla mieszkań Wspomaganych powinny być dowożone w godzinach:
a)Mieszkania Wspomagane Nr 1 i Nr 2 ul. Łętowskiego 6a w godz. 12:00-13:00,
b)Mieszkanie Wspomagane ul. Gliwicka 74a w godz. 11:00 -12:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 140660,19 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla klientów Schronisk dla Bezdomnych Mężczyzn oraz Schronisk dla Bezdomnych Kobiet i Kobiet z Dziećmi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 2 e do swz.
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę w postaci
przygotowywania i dowożenia posiłków przez 7 dni w tygodniu do Schronisk dla Bezdomnych Mężczyzn przy ul. Krakowskiej 138 w Katowicach dla grupy 80 osób oraz do Schronisk dla Bezdomnych Kobiet i Kobiet z Dziećmi przy ul. Orkana 7a dla grupy 30 osób dziennie, klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w postaci jednodaniowego gorącego posiłku.
Gorący posiłek w rozumieniu niniejszej umowy to 500 ml zupy z wkładką. 9. Posiłki powinny być dowożone w godz. 13.00 -15.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 205211,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stachu i Przyjaciele Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342976687

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 85/14

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-595

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329542,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stachu i Przyjaciele Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342976687

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 85/14

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-595

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443384,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stachu i Przyjaciele Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342976687

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 85/14

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-595

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467351,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stachu i Przyjaciele Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342976687

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 85/14

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-595

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649040,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stachu i Przyjaciele Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342976687

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 85/14

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-595

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329542,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stachu i Przyjaciele Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342976687

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 85/14

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-595

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60480 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stachu i Przyjaciele Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634 2976687

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 85/14

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96819,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stachu i Przyjaciele Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342976687

7.3.3) Ulica: ul. Wincentago Pola 85/14

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-595

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144832 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na część 9 została złożona tylko jedna oferta (Victus Tomasz Brzezina, ul. Bratków 4, 40-045 Katowice) niepodlegająca odrzuceniu, której cena za przygotowanie i dowóz jednego posiłku dla klientów Schronisk dla Bezdomnych Mężczyzn oraz Schronisk dla Bezdomnych Kobiet i Kobiet z Dziećmi wynosi 8,91 PLN, a łączna cena za realizację części 9 to: 357 736,50 PLN. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 221 628,00 PLN (5,52 PLN za jeden posiłek), której nie może zwiększyć do ceny oferty z najniższą ceną (jedyna nieodrzucona oferta) stanowiącej kwotę 357 736,50 PLN. Wobec braku możliwości pokrycia z budżetu Ośrodka brakujących środków finansowych w wysokości: 136 108,50 PLN w celu realizacji powyższego zadania i wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia zamówienie w części 9.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8,91 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowy w części od 1 do 8 zostają zawarte na okres 12 miesięcy, ale nie wcześniej niż od 01.01.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.