Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431543/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00526392/01 - Wynik z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00526532/01 - Wynik z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00526567/01 - Wynik z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i sprzętu na wyposażenie hal, sali i innych obiektów sportowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 10 Brygada Logistyczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532213882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Bolesława Domańskiego 68
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-820
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 10blog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10blog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/10blog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i sprzętu na wyposażenie hal, sali i innych obiektów sportowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e4b74a2-e334-405f-9a64-68b4016c5a2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00312546/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa urządzeń i sprzętu na wyposażenie hal, sali i innych obiektów sportowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/SZKOL/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 451236,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń i sprzętu na wyposażenie hal, sali i innych obiektów sportowych – rowery stacjonarne pionowe4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 67987,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń i sprzętu na wyposażenie hal, sali i innych obiektów sportowych – bieżnie elektryczne.4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 183570,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń i sprzętu na wyposażenie hal, sali i innych obiektów sportowych – orbitreki4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 12508,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń i sprzętu na wyposażenie hal, sali i innych obiektów sportowych dla 10Blog.4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 70169,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie 255 pkt 6 w zw. z art. 266 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1, art. 17 ust. 2 w zw. z art. 99 ust. 1, art. 16 pkt 1 i 2 PZP, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie nr 3/SZKOL/2024 dla zadania 4.
Z uwagi na opisanie poz. 12 zad. 4 hantla regulowana 1 kpl. oraz w formularzu ofertowym jako 1 szt. w/w pozycji zamawiający wprowadził wykonawców w błąd co do liczby asortymentu. Zamawiający w sposób niedostatecznie zrozumiały dokonał opisu przedmiotu zamówienia jako komplet nie wskazując na ilość sztuk wchodzących w jego zakres z naruszeniem art. 99 ust. 1 PZP.
Powyższe prowadzi do możliwości złożenia ofert niemożliwych do porównania i stanowi naruszenie zasad określonych w art. 16 pkt 1 i 2 PZP – równej konkurencji i przejrzystości.
Ponieważ treść SWZ obarczona jest wadą nieusuwalną na etapie po otwarciu ofert, która miała znaczenie dla sporządzenia ofert, a zatem wpłynęła na wynik postępowania, udzielenie zamówienia nastąpiłoby z naruszeniem przepisów ustawy, co uwzględniając treść art. 457 ust. 1 pkt 1 PZP uzasadnia unieważnienie postępowania w oparciu o przesłankę wskazaną w art. 255 pkt 6 PZP.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KM PSP w Opolu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do stosowania na zimno dla Oddziałów Terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w 2024 i 2025 r. - w podziale na zadania
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- D/93/2024 Zakup urządzenia do transmisji danych cyfrowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół 2024 na terenie Gminy Nowy Targ - Aktywna Szkoła
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół w ramach programu Aktywna Szkoła
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego (kompleksowa) wykorzystywanego w warunkach komercyjnych.
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.