Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00433879/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00454793/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-20
- 2023/BZP 00466605/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00473991/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. R. Stankiewicza (114389L) i ul. B. Łukasiewicz w m. Łuków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0897980e-628c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. R. Stankiewicza (114389L) i ul. B. Łukasiewicz w m. Łuków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0897980e-628c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030918/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowaul. R.Stankiewicza (114389L) i ul. B. Łukasiewicz w m. Łuków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE (GWARANTOWANE).
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową ulicy
R. Stankiewicza i B. Łukasiewicz w Łukowie wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa ul. R. Stankiewicza (114389L) i ul. B. Łukasiewicz w m. Łuków”. Zadanie obejmuje prace w zakresie budowy: jezdni, chodników, zjazdów oraz budowy sieci: kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami deszczowymi oraz kanału technologicznego. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach należących do Inwestora stanowiących pas drogowy – zamówienie podstawowe (gwarantowane).
Zakres robót objętych zamówieniem:
4.2. Budowa drogi gminnej długości 906,24 m w zakresie:
4.2.1. robót pomiarowych tj. : wytyczenia osi jezdni i przebiegu infrastruktury technicznej,
4.2.2. robót przygotowawczych i rozbiórkowych (m.in. rozebranie krawężników betonowych, obrzeży, ław betonowych, kostki brukowej, podbudowy itd.),
4.2.3. robót ziemnych,
4.2.4. wykonanie kanalizacji deszczowej z przykanalikami i kratkami ściekowymi,
4.2.5. wykonanie kanału technologicznego zgodnie z projektem,
4.2.6. wykonanie podbudowy zgodnie z projektem,
4.2.7. wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki,
4.2.8. ustawienie nowych krawężników betonowych15x30-22x100 (prosty, najazdowy, przejściowy) na ławie betonowej z oporem i podsypce cem-piask,
4.2.9. ustawienie nowych obrzeży betonowych na podsypce z wypełnieniem spoin,
4.2.10. wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm (podsypka cem. – piaskowa 1:4 gr. 5cm po zagęszczeniu i wypełnieniem spoin, podbudowa z kruszywa łamanego gr.15, warstwa odsączająca z piasku gr.20cm) zgodnie ze sztuką budowlaną,
4.2.11. wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji z kostki brukowej gr. 8cm (podsypka cem. – piaskowa1:4 gr. 5cm po zagęszczeniu i wypełnieniem spoin, podbudowa z kruszywa gr. 10cm, podbudowa betonowa gr.10, warstwa odsączająca z piasku gr.20cm) zgodnie ze sztuką budowlaną,
4.2.12. wykonanie skrzyżowań wyniesionych oraz placów nawrotowych zgodnie z projektem budowlanym i sztuką budowlaną,
4.2.13. wykonanie odwodnienia powierzchniowego drogi poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych,
4.2.14. wykonanie nawierzchni stanowiących warstwę ścieralną gr. 4,0 cm, warstwę wiążącą o grubości 5,0cm na warstwach projektowanych podbudów i warstwy odsączającej,
4.2.15. regulacja wpustów ulicznych i włazów kanalizacyjnych i sanitarnych,
4.2.16. regulacja studzienek telefonicznych, gazowych, wodociągowych,
4.2.17. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wg założeń projektowych,
4.2.18. wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (1 szt.) o dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg przekazanego projektu (szczegółowy opis w Załączniku),
4.2.19. pielęgnacja nawierzchni i oddanie jej do ruchu,
4.2.20. prace porządkowe i wykonanie zieleńców tj. wyprofilowanie, wygrabienie, posiew trawy
z dopuszczeniem możliwości wykonania nasadzeń roślinności piennej przez Zamawiającego.
4.3. Prace budowlane poszczególnych branż powinny być ze sobą skoordynowane i prowadzone w taki sposób, aby wprowadzać zachować prawidłową kolejność wykonywanych zadań.
4.4. Charakterystyczne parametry wielkościowe założonej budowy drogi wg projektu długość 906,24 m z podziałem na odcinki:
4.4.1. ul. B. Łukasiewicz od 0+003,67 do 0+230,33 km),
4.4.2. ul. Stankiewicza odc. A od 0+000,00 do 0+230,33 km),
4.4.3. ul. Stankiewicza odc. B od 0+000,00 do 0+127,78 km),
4.4.4. ul. Stankiewicza odc. C od 0+000,00 do 0+078,55 km),
4.4.5. ul. Stankiewicza odc. D od 0+000,00 do 0+112,52 km),
4.4.6. ul. Stankiewicza odc. E od 0+000,00 do 0+105,36 km),
4.4.7. ul. Stankiewicza odc. F od 0+000,00 do 0+042,91 km),
4.4.8. powierzchnia jezdni – około 4630,5 m2,
4.4.9. powierzchnia chodnika – około 2 229,1 m2,
4.4.10. powierzchnia zjazdów – około 1 164,1 m2,
4.4.11. powierzchnia zjazdów na pola – około 564,7 m2,
4.4.12. powierzchnia krawężników, oporników i obrzeży – około 439 m2.
4.5. Realizacja zadania zamyka się w granicach pasa drogowego.
4.6. Roboty należy wykonać na podstawie decyzji Nr 63 z dnia 31.08.2023 roku nr ewidencyjny B.6740.67.2023.EM.
4.7. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SWZ. Roboty należy realizować po uprzednim zawiadomieniu
w imieniu Zamawiającego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Po zakończeniu robót, w imieniu Zamawiającego zawiadomić Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o zakończeniu budowy.
4.8. Wykonanie tablicy informacyjnej (1 szt.) wraz z ustawieniem (montażem) ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, informujących o realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Stankiewicza (114389L) w m. Łuków” z udziałem środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.8.1. Wymogi poglądowe dotyczące przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. Tablica powinna zawierać :
a) barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej;
b) informację o dofinansowaniu lub dofinansowaniu zadania z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych;
c) rodzaj dotacji budżetowej lub nazwę programu lub funduszu;
d) nazwę zadania;
e) wartość finansowania lub dofinansowania i całkowitą wartość zadania.
4.8.2. Opis tablicy:
a) tablica informacyjna wolnostojąca, jednostronna o wymiarach: 120 cm (wysokość) i 180 cm (szerokość) w kolorze,
b) wykonana na podkładach z aluminiowej płyty kompozytowej z wypełnieniem poliuretanowym o grubości min. 3 mm,
c) lico tablicy wykonane dowolną techniką (druk wielkoformatowy, druk UV, folia samoprzylepna) zapewniającą trwałość i niezmienność kolorystyki w okresie co najmniej 6 lat,
d) wydruk zabezpieczony laminatem, umieszczona na wysokości min. 2 m od podłoża do dolnej krawędzi tablicy; konstrukcja stalowa malowana,
e) elementy mocujące tablicę do konstrukcji muszą być zamontowane w sposób niewidoczny od strony lica tablicy.
4.8.3. montaż przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
4.8.4. termin wykonania w ciągu 14 dni od momentu podpisania umowy.
4.8.5. Na tablicy należy umieścić informacje które zostaną przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
4.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podstawowego (OPZ) zawiera załącznika nr 1 a) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5348986,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6703500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5348986,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych – Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586892
7.3.3) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 61A
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5348986,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1335L na odcinku Kopina - Niedźwiadka
- Przebudowa ul. Partyzantów (102449L) i ul. Sienkiewicza (102477L) w m. Łuków
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1312L na odcinku Celiny - Krynka - Gręzówka - Łuków
- Przebudowa i modernizacja SOR w ramach projektu pn.: Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Łukowie
- Dostawa materiałów brukarskich
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej wybranych odcinków dróg
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa elektroenergetycznej sieci nn. 0,4 kV kablowej oświetlenia drogowego drogi powiatowej w m. Czółna, gm. Niedrzwica Duża
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.