eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski"Zakup i dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP Paszki Duże, Gmina Radzyń Podlaski"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP Paszki Duże, Gmina Radzyń Podlaski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radzyn Podlaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radzynpodlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=352

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-592b223c-b261-4eba-b9d7-85ca6fb6b347

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP Paszki Duże, Gmina Radzyń Podlaski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-592b223c-b261-4eba-b9d7-85ca6fb6b347

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016887/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.2 Zakup samochodu dla OSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486564

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 550000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zakres rzeczowy:
1)Średni samochód ratowniczo-gaśniczy używany
2)Rok produkcji: min. 2010
3)Moc silnika: min 280 KM
4)Ilość miejsc: min.8
5)Manualna skrzynia biegów
6)Certyfikat –świadectwo dopuszczenia CNBOP
7)Wciągarka hydrauliczna min. 7 ton
8)Pompa jednostopniowa
9)Ilość wody w zbiorniku: min2800l
10)Napęd: 4X4
11)Szybkie natarcie
12)Maszt oświetlenia led zasilany z samochodu
13)Opony pojedyńcze
14)Zabudowa wykonana z materiałów odpornych na korozję
15)Kabina jedno modułowa
16)Posiadanie podestów z materiałów antypoślizgowych
17)Posiadanie drabinki wejściowej na dach
18)Zarejestrowany w Polsce

19)Musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (tj. Dz. U. z 2017 r., Nr 128 z późniejszymi zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi
20)Samochód kategorii 2 - uterenowionej (wg PN-EN 1846-1 lub równoważnej).
21)Masa całkowita pojazdu gotowego do akcji ratowniczo – gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 16 500 kg.

22)Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu oraz powinien być umieszczony za kabiną pojazdu i skierowany w lewo.

23)Instalacja elektryczna oraz ostrzegawcza pojazdu składa się z :
o Oświetlenia ostrzegawczego
o Sygnalizacji dźwiękowej
o Akumulatorów oraz alternatora do ich ładowania podczas jazdy
24)Aluminiowa drabina wejścia na dach umieszczona na tylnej ścianie zabudowy. Stopnie w wykonaniu antypoślizgowym. Górna część drabinki wyposażona w uchwyty ułatwiająca wchodzenie oraz pełen stopień.

25)Podesty robocze wzdłuż zabudowy muszą być wytrzymałe na obciążenie min. 180 kg i wykonane jako antypoślizgowe.

26)Nadkole w postaci uchylanego podestu z blokadą znajdującą się wewnątrz ostatniej skrytki. Podesty robocze o głębokości użytkowej min 430 mm zabezpieczone przed otwarciem za pomocą żaluzji.

27)Aranżacja skrytek powinna być wykonana w sposób ergonomiczny umożliwiający jego późniejszą modyfikację przez użytkownika końcowego. Zastosowane półki sprzętowe wykonane z aluminium, z możliwością regulacji wysokości półek.

28)Wszystkie elementy układu wodno-pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie przy możliwie najmniejszej ilości zaworów.

29)Przedział autopompy bez ogrzewania

30)Samochód musi być wyposażony w co najmniej jedną linię szybkiego natarcia
31)W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy:
o manometr niskiego ciśnienia,
o wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu,,
o START/STOP silnika pojazdu,
o licznik motogodzin pracy autopompy.


2.Wymagania podstawowe:
a)Zamawiający wymaga, aby odbierany samochód wolny od wad.
b)W przypadku stwierdzenia, że odbierany samochód jest uszkodzony, bądź nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni go na inny właściwy na własny koszt.
c) Zamawiający osobiście odbierze przedmiot umowy od Wykonawcy, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o takiej możliwości. Odbiór może być realizowany jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-15.00.Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o możliwym planowanym terminie odbioru. Wykonawca winien przekazać wszelkie dokumenty pojazdu w momencie odbioru przedmiotu umowy.
d)Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia oferowanego pojazdu pod względem sprawności technicznej i działania układu wodnego na miejscu u Wykonawcy.
e) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. wraz z instrukcją w jęz. polskim
f)Gwarancja na nadwozie i podwozie:
-Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt 12 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zygmunt Puternicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000

7.3.3) Ulica: Trakt Kamiński

7.3.4) Miejscowość: Gąbin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.