eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszOdwodnienie ul. Wierzbie w ¯uradzie



Og³oszenie z dnia 2024-10-02

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odwodnienie ul. Wierzbie w ¯uradzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umig.olkusz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odwodnienie ul. Wierzbie w ¯uradzie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-213e96a6-8566-4035-992a-a23f7efc09ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00526432

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00028190/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Odwodnienie ul. Wierzbie w ¯uradzie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/990855

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej oraz osobach uprawnionych do komunikowania siê z wykonawcami okre¶lone zosta³y w rozdziale III.1 SWZ. adres strony: https://platformazakupowa.pl/transakcja/990855

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca mo¿e z³o¿yæ bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla ca³ego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza sk³adania oferty lub wniosku (po klikniêciu w przycisk Przejd¼ do podsumowania). Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ „Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., d. w³±czona obs³uga JavaScript,e. zainstalowany program Adobe crobatReader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 8. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, b. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów:. pdf.doc.xls.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a. .zip b. .7Z W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers.pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. Szczegó³owe informacje w tym zakresie okre¶lono w rodz. II.11 i III.2 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Olkusz, Rynek, 32-300 Olkusz; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta i Gminy w Olkuszu jest Jaros³aw Cie¶lik, Rynek 1, pok. 209, 32-300 Olkusz, tel. 326260209, mail: j.cieslik@umig.olkusz.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Odwodnienie ul. Wierzbie w ¯uradzie; 4. odbiorcami pani/pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. Nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO. 10. Na podstawie art. 75 i art. 19 ust. 3 ustawy Pzp oraz zgodnie z RODO: - w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±; Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.32.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odwodnienie ul. Wierzbie w ¯uradzie, tj. budowa sieci kanalizacji deszczowej – odcinek 2 na ww. ulicy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
- monta¿ studni DN600 z rury PP,
− budowê odcinka kanalizacji deszczowej podziemnej wykonanej z rury PEHD DN200,
− monta¿ betonowej studni z rusztem,
− budowê pod³u¿nego odwodnienia liniowego wykonanego z betonowych korytek ¶ciekowych na 2 odcinkach,
− budowê trzech odcinków poprzecznego odwodnienia liniowego wykonanego z wodospustów stalowych,
Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisuje dokumentacja tj. projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
Przedmiar jest dokumentem pomocniczym przy obliczaniu ceny ofertowej.
Uwaga:
- Z PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WY£¡CZONA JEST ROZBIÓRKA ISTNIEJ¡CEGO POD£U¯NEGO ODWODNIENIA LINIOWEGO I BUDOWA W TYM MIEJSCU NOWEGO (w projekcie zagospodarowania terenu od miejsca opisanego jako „pocz±tek istniej±cego odwodnienia liniowego do rozebrania i budowy” do miejsca opisanego jako „koniec istniej±cego odwodnienia liniowego do rozebrania i budowy/pocz±tek projektowanego odwodnienia liniowego pod³u¿nego nr 1”
- Z PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA JEST WY£¡CZONA BUDOWA NOWEGO ODCINKA NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ, Z WYJ¡TKIEM UZUPE£NIENIA MIEJSC NACIÊÆ W ISTNIEJ¡CYM ASFALCIE CELEM BUDOWY ZAPROJEKTOWANEGO ODWODNIENIA.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena - Pc - 60 pkt
2. Okres gwarancji – Pg - 40 pkt
Oferty oceniane bêd± punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wg poni¿szego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
Pc – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji
1. Pc - w kryterium ceny, oferty bêd± oceniane wg poni¿szego wzoru:
Pc = Cmin/Co * 60 pkt
gdzie:
Cmin- najni¿sza cena oferty brutto spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
Co - cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilo¶æ punktów mo¿liwych do uzyskania w kryterium cena wynosi 60.
2. Pg – w kryterium okres gwarancji, oferty bêd± oceniane wg poni¿szego wzoru:
Pg = Gbad/Gmax * 40 pkt
gdzie:
Gbad – Okres gwarancji na przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie badanej
Gmax - najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia spo¶ród wszystkich badanych ofert
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udzieli³ minimum 36 miesiêcy okresu gwarancji. Maksymalny oceniany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. Za udzielenie minimalnej gwarancji 60 - miesiêcznej przyznaje siê 0 punktów. Punktowany jest okres gwarancji od 37 do 60 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca udzieli d³u¿szego ni¿ maksymalny oczekiwany okres gwarancji Zamawiaj±cy do oceny oferty przyjmie maksymalny oczekiwany okres gwarancji tj. 60 m-cy, a do umowy przyjmie okres gwarancji wpisany w formularzu ofertowym. Je¿eli Wykonawca nie wska¿e w ofercie okresu gwarancji, Zamawiaj±cy do oceny oferty i umowy przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 36 m-cy. Maksymalna ilo¶æ punktów mo¿liwych do uzyskania w kryterium okres
gwarancji wynosi 40.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wy³±cznie w oparciu o przedstawione powy¿ej kryteria. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, stosuj±c powszechne zasady zaokr±glania. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które zostan± okre¶lone jako zgodne z
wymaganiami okre¶lonymi w niniejszej specyfikacji.
Ogólna ilo¶æ uzyskanych punktów (P) nie mo¿e przekraczaæ 100.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga dysponowania co najmniej 1 osob± z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór formularza ofertowego okre¶la za³±cznik nr 1 do SWZ.
Pozosta³e dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
a) o¶wiadczenie o o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 2 do SWZ),
b) o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (Za³±cznik nr 3 do SWZ),
c) Wykonawca, który polega na potencjale podmiotu udostêpniaj±cego sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (Za³±cznik nr 6 do SWZ) oraz pisemne zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (Za³±cznik nr 4 do SWZ),
d) Dokumenty dotycz±ce samooczyszczenia wykonawcy, o którym mowa w art.110 ust. 2 ustawy Pzp, je¿eli wykonawca korzysta z samooczyszczenia.
e) Do oferty wykonawca za³±cza równie¿ Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy)
f) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy równie¿ spó³ki cywilnej) , o którym mowa w art.117 ust.4 Pzp (je¿eli dotyczy) - Za³±cznik nr 7 do SWZ
g) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy) – wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami.
h) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów
ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. Szczegó³owe informacje dotycz±ce sk³adanych o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lone zosta³y w rozdziale IX SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 58-59 ustawy Pzp. W takim przypadku: - Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem; - Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (tj. przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika). O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia sk³adaj± odrêbnie:- ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy okre¶lone zosta³y we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w § 16 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-17 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/990855

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okre¶lonych w niej przes³anek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przes³anki Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zawarte w druku o¶wiadczenia i niepodleganiu wykluczeniu. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada powy¿sze o¶wiadczenie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.