Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430970/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ciągów komunikacyjnych na II piętrze i wybranych pomieszczeń
w Sądzie Okręgowym w Koninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311615057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyka 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632464590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sg@konin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b810b8c-17f7-4a1f-9fb3-f4487494cb111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ciągów komunikacyjnych na II piętrze i wybranych pomieszczeńw Sądzie Okręgowym w Koninie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b810b8c-17f7-4a1f-9fb3-f4487494cb11
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251083/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont ciągów komunikacyjnych na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430970
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont ciągów komunikacyjnych na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie (ul. Energetyka 5, 62-510 Konin), który obejmuje:
remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze budynku Sądu Okręgowego w Koninie w ramach którego przewidziano m.in.:
• wymianę istniejących, zużytych technicznie sufitów podwieszonych,
• remont ścian polegający na odnowieniu malowania z użyciem tapety podkładowej (remont ścian przewidziano do narożników ścian klatek schodowych),
• poprawę estetyki ścian – montaż dodatkowych paneli nad drzwiami,
• wymianę posadzki z wykładziny PCV celem poprawy walorów estetycznych, likwidację progów drzwiowych oraz wyeliminowanie zjawiska olśnienia czy oślepienia światłem sztucznym odbijającym się od nawierzchni podłogi,
• wymianę opraw oświetleniowych i uzupełnienie opraw oświetlenia awaryjnego, wymianę gniazd i łączników oświetleniowych,
remont pomieszczeń 202-217, 219, 220 A-C, 221, 223, 227, 228 w ramach którego przewidziano m.in.:
• malowanie ścian,
• cyklinowanie powierzchni podłogi z parkietu drewnianego,
• wymianę sufitu podwieszanego w pom. 209,
• malowanie ścian, wymianę sufitu podwieszanego, wymianę łączników i gniazd instalacji elektrycznej, uporządkowanie przewodów instalacyjnych znajdujących się nad sufitem w pomieszczeniu 223 (sala konferencyjna),
• malowanie ścian, wymianę posadzki z wykładziny dywanowej i paneli podłogowych na wykładzinę PCV, wymianę łączników i instalacji elektrycznej w pomieszczeniach 219 i 220A (w pom. 219 również wymiana sufitu podwieszanego),
• malowanie ścian w pomieszczeniach 227, 228, 221, 220B i 220C,
• regulację skrzydeł okiennych i wymianę uszczelek w skrzydłach okiennych we wszystkich w/w pomieszczeniach,
dostawę i montaż brakujących kratek wentylacyjnych na otworach wentylujących przestrzeń stropodachu,
remont ogrodzenia od strony południowej i południowo-wschodniej oraz od strony północnej polegający na oczyszczeniu elementów metalowych ogrodzenia, prostowaniu elementów, wymianie rolek w bramie przesuwnej, wymianie zamków w bramach i w furtce, konserwacji, zabezpieczeniu antykorozyjnego ogrodzenia wraz z malowaniem.
3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NET SERVICE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961463998
7.3.3) Ulica: Twarda 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-105
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2025 roku - Etap I
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN .....
- Realizacja dróg rowerowych w Koninie w ramach projektu pt. "Niskoemisyjny transport publiczny w subregionie konińskim" (Budowa drogi dla rowerów na Alejach 1 Maja)
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.