eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkSukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7663f498-e6b2-4a7e-bc0e-86c9cfec58de

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228951/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7663f498-e6b2-4a7e-bc0e-86c9cfec58de

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: - platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz
oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- w pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za
pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci poczty elektronicznej e-mail: zk_kluczbork@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Kluczborku, ul. Katowicka 4, 46-200 Kluczbork;
 Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Zakładzie Karnym w Kuczborku: e-mail: zk_kluczbork@sw.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat)
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.8.2024.EK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 1 –WĘDLINY WIEPRZOWE I PODROBOWE- dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Kiełbasa parówkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 36 kg , 1 870;
2. Mortadela [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 38 kg, 1 990;
3. Kaszanka [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg, 1 280;
4. Salceson włoski [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg, 1 500;
5. Pieczeń rzymska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 1 kg, 70;
6. Pieczeń myśliwska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 1 kg, 70;
7. Kiełbasa mielonka wieprzowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 23 kg, 1 200;
8. Kiełbasa zielonogórska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg, 430;
9. Kiełbasa śląska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 45 kg, 2 320;
10. Kiełbasa kminkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 22 kg , 1 120;
11. Kiełbasa mozaikowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 20 kg , 1 060;
12. Kiełbasa wiejska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg; 420.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 2 –PRODUKTY WIEPRZOWE - dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Mięso gulaszowe wieprzowe II kl. - nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 18 kg, 950;
2. Słonina [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 27 kg, 1 400;
3. Smalec [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg, 430.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 3 – WĘDLINY DROBIOWE BEZ ZAWARTOŚCI WIEPRZOWINY- dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Pasztetowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 15 kg , 790;
2. Serdelki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg, 420;
3. Blok drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 11 kg, 560;
4. Kiełbasa biała drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 3 kg, 170;
5. Kiełbasa kanapkowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 9 kg, 480;
6. Kiełbasa mortadela drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg, 290;
7. Kiełbasa śniadaniowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg, 430;
8. Kiełbasa parówkowa drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 4 kg, 210;
9. Kiełbasa śląska drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg, 290;
10. Parówki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg, 310;
11. Rolada drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 1 kg, 15;
12. Pieczeń drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 2 kg, 80.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 4 – PRODUKTY DROBIOWE - dostawa do ZK w Kluczborku:
1. Ćwiartka tylna z kurczaka–głęboko mrożona [kg] -dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 49 kg, 2 540;
2. Wątroba drobiowa – nie mrożona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 13 kg, 660;
3. Żołądki drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 11 kg, 590;
4. Serca drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg, 440.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 5 –WĘDLINY WIEPRZOWE I PODROBOWE - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Kiełbasa parówkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg, 2 200;
2. Mortadela [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 67 kg, 3 500;
3. Kaszanka [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg, 2 200;
4. Salceson włoski [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg, 2 200;
5. Pieczeń rzymska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 2 kg, 90;
6. Pieczeń myśliwska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 2 kg, 90;
7. Kiełbasa mielonka wieprzowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg, 2 200;
8. Kiełbasa zielonogórska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg , 1 500;
9. Kiełbasa śląska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg, 1 300;
10. Kiełbasa kminkowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg , 1 500;
11. Kiełbasa mozaikowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 42 kg, 2 200;
12. Kiełbasa wiejska [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 37 kg, 1 900.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 6 –PRODUKTY WIEPRZOWE - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Mięso gulaszowe wieprzowe II kl. - nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg, 1 300;
2. Słonina [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 15 kg, 800;
3. Smalec [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 29 kg, 1 500.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 7 – WĘDLINY DROBIOWE BEZ ZAWARTOŚCI WIEPRZOWINY- dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Pasztetowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 21 kg , 1 100;
2. Serdelki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg, 300;
3. Blok drobiowy [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg, 300;
4. Kiełbasa biała drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg, 300;
5. Kiełbasa kanapkowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg, 300;
6. Kiełbasa mortadela drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 7 kg, 350;
7. Kiełbasa śniadaniowa drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 31 kg, 1 600;
8. Kiełbasa parówkowa drobiowa parzona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg, 400;
9. Kiełbasa śląska drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg, 400;
10. Parówki drobiowe [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg, 300;
11. Rolada drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 1 kg, 25;
12. Pieczeń drobiowa [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 6 kg, 300.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ NR 8 – PRODUKTY DROBIOWE - dostawa do OZ Sieraków Śląski:
1. Ćwiartka tylna z kurczaka–głęboko mrożona [kg] -dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 67 kg, 3 500;
2. Wątroba drobiowa – nie mrożona [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 25 kg, 1 300;
3. Żołądki drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg, 400;
4. Serca drobiowe – nie mrożone [kg] - dostawa jeden raz w tygodniu w ilości ok 8 kg, 400.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamaw.przewid.możli.wprowadz. zmian w umowie: 1) zmiany obow. przepisów prawnych mających wpływ na realizację
Umowy, a w szczególności na jej zakres, termin; 2) zm. konta, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy; 3) zm. nazwy, adresu
firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przeksz. lub połączeniem z inną firmą; 4) wystąpienia sytuacji
niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację; 5) zmniej. łącznej wart. brutto
danej części zamówienia do 30% od wartości danej części umowy ze względu na wystąpienie okoliczności, kt.nie można
było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwł. powodowanych zmniej. liczby os., bądź innych nadzwyczajnych
sytuacji lub zdarzeń; 6) gdy zamaw. korzysta z zastrz.prawa do skorzystania z okresowych promocji i upustów
wprowadzonych przez prod. (ceny niższe niż zawarte w umowie); 7) zmiany terminu wykonania dostawy spowodowanej: a)
zaistnieniem siły wyższej, kt. w rozumieniu Stron jest zdarzeniem zew., niemożliwym do przewidzenia, zwłaszcza
zdarzeniem będącym działaniami przyrody o katastrofalnych skutkach (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w
czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.),
b) zdarzeniem nadzwyczajnym w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty,
itp.), aktem władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym
chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej, c) bezprawnym działaniem
osób trzecich, za kt.Wykon.nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o powszechnie obow. przepisy prawa lub umowy.
2. Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku
ich zmiany może ulec zmianie cena brutto, przy zachowaniu następujących warunków: a) w sytuacji podwyższenia stawki
podatku od towarów i usług dla danego towaru (asortymentu) – Wykon.uprawniony jest do podwyższenia ceny brutto za
dany towar o różnicę w staw.podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określ. w ofercie Wykon., a stawką obow.ą po
zmianie stawki. Wykon. nie jest uprawniony do podwyższenia ceny brutto za towary dostar.Zamaw., przed dniem zmiany
stawki podatku. b) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego towaru – Wykon. zobow. jest do
obniżenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określona w ofercie
Wykon., a stawką obow. po zmianie stawki podatku. 3. W przyp.określ.w ust. 2 pkt 1 i pkt 2, każdorazowo niezmienna
pozostaje cena netto towaru, stanowiąca podst. do naliczenia podatku od towarów i usług. 4. Zamaw. przewiduje, że w
okresie trwania podpisanej, obow.umowy podane ceny jedn.towarów mogą ulec zmianie kwart. o wskaźnik cen towarów i
usł.kons.ogłaszany przez prezesa GUS. Wzrost lub obniżenie cen jednost. nie większe niż 10 % nie będzie stanowiło
podstawy do ubiegania się przez Stronę o waloryzację wartości umowy. 5. Zmiana cen jedn. nastąpić na podstawie wniosku
Strony o waloryzację cen oraz dokum. dołączonych do tego wniosku potwierdzających rzeczywistą zmianę cen powyżej
wskaźnika określonego w pkt 4.
6. Zm.wynagr. w wys. 50% zmiany wykaz. w pkt 5, może nastąpić na podst.pisemnego aneksu podp. przez obie Strony
Umowy. 7. Maks.wartość zmiany cen, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie do 50 % w stosunku do wartości całkowitego wynagr. brutto określ. w § 2 ust. 1 umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.