Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00522550/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00112869/01 - Wynik z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Wymiana pokrycia dachu na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy
ul. Marcinkowskiego 9 w Wolsztynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WOLSZTYNIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970734722
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Fabryczna 13
1.4.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@wolsztyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.wolsztyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526638
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00522550
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.6. Rodzaj zamawiającego Przed zmianą:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
Po zmianie:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
75
Po zmianie:
90
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w następującym terminie: do 75 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
2.1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia),
2.2. art. 109 ust. 1 pkt 4) Pzp (fakultatywna przesłanka wykluczenia),
2.3. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
c.d. z sekcji VII - projektowane postanowienia umowy
§16 c.d.
2) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w sytuacji:
a) konieczności wykonania robót dodatkowych lub z rezygnacji z wykonania pewnych robót, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy lub pozwoli na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub wynika z błędów w dokumentacji technicznej. W razie konieczności wykonania robót dodatkowych ich rozliczenie nastąpi według stawek wynagrodzenia
podanych w ofercie Wykonawcy, a gdyby oferta nie określała stawek wynagrodzenia w odniesieniu do przedmiotu robót dodatkowych, rozliczenie tych robót nastąpi w oparciu o pozycje kosztorysu pomocniczego zaakceptowanego przez Zamawiającego
b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT– o wartość zmiany.
3) Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy:
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, wymienionych w niniejszej umowie, na inne osoby posiadające co najmniej równoważne kwalifikacje, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i specyfikacji warunków zamówienia.
b) zmiana podwykonawców lub wprowadzenie nowych po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego po przedstawieniu pisemnej umowy lub projektu tej umowy z podwykonawcą.
c) zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzór budowlany, PIP itp.;
d) zmiany w finansowaniu robót w poszczególnych okresach związane ze zmianą budżetu, otrzymaną dotacją, pożyczką lub innymi środkami z zewnątrz;
e) zmiana wynikająca ze zmian danych podmiotowych Wykonawcy.
2. Warunki wprowadzenia zmian:
1) Inicjowanie zmian – na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego;
2) Pisemne uzasadnienie zmian;
3) Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w następującym terminie: do 90 dni, nie wcześniej jednak niż od dnia 15 marca 2023 r.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
2.1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia),
2.2. art. 109 ust. 1 pkt 4) Pzp (fakultatywna przesłanka wykluczenia),
2.3. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
c.d. z sekcji VII - projektowane postanowienia umowy
§16 c.d.
2) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w sytuacji:
a) konieczności wykonania robót dodatkowych lub z rezygnacji z wykonania pewnych robót, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy lub pozwoli na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub wynika z błędów w dokumentacji technicznej. W razie konieczności wykonania robót dodatkowych ich rozliczenie nastąpi według stawek wynagrodzenia
podanych w ofercie Wykonawcy, a gdyby oferta nie określała stawek wynagrodzenia w odniesieniu do przedmiotu robót dodatkowych, rozliczenie tych robót nastąpi w oparciu o pozycje kosztorysu pomocniczego zaakceptowanego przez Zamawiającego
b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT– o wartość zmiany.
3) Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy:
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, wymienionych w niniejszej umowie, na inne osoby posiadające co najmniej równoważne kwalifikacje, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i specyfikacji warunków zamówienia.
b) zmiana podwykonawców lub wprowadzenie nowych po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego po przedstawieniu pisemnej umowy lub projektu tej umowy z podwykonawcą.
c) zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzór budowlany, PIP itp.;
d) zmiany w finansowaniu robót w poszczególnych okresach związane ze zmianą budżetu, otrzymaną dotacją, pożyczką lub innymi środkami z zewnątrz;
e) zmiana wynikająca ze zmian danych podmiotowych Wykonawcy.
2. Warunki wprowadzenia zmian:
1) Inicjowanie zmian – na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego;
2) Pisemne uzasadnienie zmian;
3) Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-13 10:00
Po zmianie:
2023-01-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-01-13 11:00
Po zmianie:
2023-01-18 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-02-10
Po zmianie:
2023-02-16
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Modernizacja dachu w Przedszkolu nr 5 w Wolsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
- Rozwój działań adaptacyjnych do zmian klimatu na terenie gminy Wolsztyn. Zagospodarowanie terenów zielonych na działce nr 410/2 w Wolsztynie - Etap 1 Przygotowanie terenu
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.