Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00476462/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297437669
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalwyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f34b78ee-516e-459e-ab75-9fa1cda367611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f34b78ee-516e-459e-ab75-9fa1cda36761
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212198/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476462
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-31/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 495813,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 18700,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 102772,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 12400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 13433,26 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 2788,39 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 15543,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 66739,90 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 38007,54 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 33469,74 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 46092,01 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 10489,50 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 1467,10 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 34949,79 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 29520,80 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 17802,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 733,60 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 16024,99 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 13036,50 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 11177,50 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępownia DEZ/Z/341/ZP-31/2024) wg asortymentu wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo – cenowe - Szczegółowej ofercie cenowej - Załącznik nr 2 do SWZ w Częściach/Pakietach od 1 do 21.2. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2022.2301) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
3. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 9914,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106340,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106340,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106340,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Farmacol-Logistyka" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141107266
7.3.3) Ulica: Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106340,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14507,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14507,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14507,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932081801
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14507,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70029,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101004,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70029,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Farmacol-Logistyka" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141107266
7.3.3) Ulica: Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70029,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61636,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61636,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61636,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932081801
7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61636,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2746,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2746,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2746,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ASCLEPIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272636951
7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2746,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46540,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46540,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46540,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630002936
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46540,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13891 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ASCLEPIOS" SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272636951
7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22496,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22496,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22496,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Farmaceutyczna Cefarm SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288343
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22496,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3615,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3615,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3615,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIP Pharma Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017362550
7.3.3) Ulica: Orzechowa 5
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3615,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego wszystkich dróg gminnych, powiatowych, wojewódzki i krajowych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miejskim i wiejskim gminy Wyszków w 2025 r.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.