eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówOchrona gleby i wód podziemnych - wykonanie konserwacji rowów odwadniających na terenie gminy Brwinów



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona gleby i wód podziemnych - wykonanie konserwacji rowów odwadniających na terenie gminy Brwinów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 12

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 7382567

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugb.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona gleby i wód podziemnych - wykonanie konserwacji rowów odwadniających na terenie gminy Brwinów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bcb0edf-9f08-4806-9ea5-8ae5b7c7560c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia składają się 3 zadania:

Zadanie 1. Wykonanie prac na rowach odwadniających, bez umocnień o średniej głębokości
do 1,8m na terenie Gminy Brwinów. W tym zakresie należy wykonać takie prace jak: koszenie, odkrzaczenie, odmulenie. Rowy są na ok. ¾ długości bardzo mocno zakrzaczone oraz na ok. ¾ długości mocno zamulone. Na połowie odcinków należy przewidzieć wywózkę urobku. Przewiduje się w tym zakresie wykonanie prac na ok. 2500m urządzeń.

Zadanie 2. Wykonanie prac na rowach głębokich odwadniających, bez umocnień o średniej głębokości pow. 1,8m. W tym zakresie należy wykonać takie prace jak: koszenie, odkrzaczenie, odmulenie. Miejscem prac będą rowy przy ul. Sochaczewskiej w Brwinowie w tym rów odprowadzający wodę ze zbiornika retencyjnego w Brwinowie. Z odcinka rowu przyległego do ul. Sochaczewskiej z długości 300m urobek do wywiezienia na miejsce stałego składowania. Przewiduje się w tym zakresie prac wykonanie 700m urządzeń.

Zadanie 3. Wykonanie prac na rowach przydrożnych, płytkich, odwadniających pobocza drogowe, w tym rowach umocnionych płytkami na terenie Gminy Brwinów. W tym zakresie należy wykonać takie prace jak: koszenie, odkrzaczenie i odmulenie oraz naprawa uszkodzonych płytek. Rowy w 100% odcinków są dość mocno zamulone i porośnięte chwastami. W mniejszym stopniu, ok. 20% porośnięte krzakami. Przewiduje się wymianę ok. 5% płytek ażurowych 60x40cm o grubości 8cm. Wszystkie odpady z czyszczenia do wywiezienia na miejsce stałego składowania. Przewiduje się w tym zakresie wykonanie prac na ok. 1000m urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143295,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143295,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jacek Jakubowski J&J TRANS S.C

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Michał Jakubowski J&J TRANS S.C

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752665875

7.3.3) Ulica: ul. Osiedle Romualda Traugutta 8/65

7.3.4) Miejscowość: Żychlin

7.3.5) Kod pocztowy: 99-320

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.