eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA I WYCINKA WYSOKIEJ ZIELENI NA TERENIE GMINY WROCŁAW - Zadanie I, II, III".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA I WYCINKA WYSOKIEJ ZIELENI NA TERENIE GMINY WROCŁAW – Zadanie I, II, III”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA I WYCINKA WYSOKIEJ ZIELENI NA TERENIE GMINY WROCŁAW – Zadanie I, II, III”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc29ac08-9c20-4131-9def-626d2e54475c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046988/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 „KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA I WYCINKA WYSOKIEJ ZIELENI WE WROCŁAWIU – Zadanie I, II, III”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436110

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/50/2024/DZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 917000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I - „KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA I WYCINKA WYSOKIEJ ZIELENI PRZYULICZNEJ NA TERENIE GMINY WROCŁAW” – rejony ŚRÓDMIEŚCIE, KRZYKI ZACHÓD, KRZYKI WSCHÓD, FABRYCZNA PÓŁNOC, FABRYCZNA POŁUDNIE, PSIE POLE ZACHÓD, PSIE POLE WSCHÓD
Wycinka i pielęgnacja wysokiej zieleni przyulicznej obejmuje prace związane z: cięciami formującymi, technicznymi, prześwietlającymi, sanitarnymi, redukcyjnymi, regeneracyjnymi, odtwarzającymi koronę, koronacyjnymi („coronet pruning”), wycofującymi koronę (,,retrenchment pruning’’), koron mających na celu zachowanie odpowiedniej skrajni drogi oraz weteranizującymi, usuwaniem posuszu, usuwaniem nadłamanych konarów, usuwaniem skupisk jemioły, usuwaniem konarów wchodzących w kolizję z infrastrukturą, korektą poprawiającą statykę drzew, kontrolowanymi wyłamywaniami konarów. W przypadku wycinki drzew prace należy wykonywać sekcyjnie (fragmentami), przy użyciu podnośnika lub metodą alpinistyczną. W przypadku frezowania pnia, zabieg powinien być wykonany na głębokość 15cm. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy na składowisko biomasy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 461000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II - „KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA I WYCINKA WYSOKIEJ ZIELENI PARKOWEJ NA TERENIE GMINY WROCŁAW’’ – rejony STARE MIASTO I, STARE MIASTO II, ŚRÓDMIEŚCIE I, ŚRÓDMIEŚCIE II, ŚRÓDMIEŚCIE III, KRZYKI I, KRZYKI II, KRZYKI III, FABRYCZNA I, FABRYCZNA II, FABRYCZNA III, FABRYCZNA IV, PSIE POLE I, PSIE POLE II.
Wycinka i pielęgnacja wysokiej zieleni parkowej obejmuje prace związane z : cięciami formującymi, technicznymi, prześwietlającymi, sanitarnymi, redukcyjnymi, regeneracyjnymi, odtwarzającymi koronę, koronacyjnymi („coronet pruning”), wycofującymi koronę (,,retrenchment pruning’’), koron mających na celu zachowanie odpowiedniej skrajni drogi oraz weteranizującymi, usuwaniem posuszu, usuwaniem nadłamanych konarów, usuwaniem skupisk jemioły, usuwaniem konarów wchodzących w kolizję z infrastrukturą, korektą poprawiającą statykę drzew, kontrolowanymi wyłamywaniami konarów. W przypadku wycinki drzew prace należy wykonywać sekcyjnie (fragmentami), przy użyciu podnośnika lub metodą alpinistyczną. W przypadku karczowania pnia, zabieg powinien być wykonany ręcznie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu na terenie parków lub zieleńców na składowisko biomasy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 367000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie III - „KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA WYSOKIEJ ZIELENI LASÓW KOMUNALNYCH ORAZ TERENÓW LEŚNYCH NA TERENIE GMINY WROCŁAW” – rejony FABRYCZNA I LASY, FABRYCZNA II LASY, FABRYCZNA III/KRZYKI LASY, PSIE POLE LASY
Pielęgnacja wysokiej zieleni lasów komunalnych obejmuje prace związane z : cięciami formującymi, technicznymi, prześwietlającymi, sanitarnymi, redukcyjnymi, regeneracyjnymi, odtwarzającymi koronę, koronacyjnymi („coronet pruning”), wycofującymi koronę (,,retrenchment pruning’’), koron mających na celu zachowanie odpowiedniej skrajni drogi oraz weteranizującymi, usuwaniem posuszu, usuwaniem nadłamanych konarów, usuwaniem skupisk jemioły, usuwaniem konarów wchodzących w kolizję z infrastrukturą, korektą poprawiającą statykę drzew, kontrolowanymi wyłamywaniami konarów. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu na terenie leśnym na składowisko biomasy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 89000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499392,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499392,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499392,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATPARK sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343576111

7.3.3) Ulica: Gródek nad Dunajcem 107

7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem

7.3.5) Kod pocztowy: 33-318

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499392,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-04 do 2024-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BlueTree Bartosz Madej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161247756

7.3.3) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 12 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śl.

7.3.5) Kod pocztowy: 55-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-30 do 2024-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.