Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441352/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jarocin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jarocin 159
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-405
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 015 8713141
1.5.8.) Numer faksu: 015 8713138
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminajarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jarocin.ug.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57514580-45fe-4fd1-8a75-139d71ae96dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jarocin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57514580-45fe-4fd1-8a75-139d71ae96dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036912/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jarocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IŚM.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest Wymiana nieefektywnych sodowych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED w Gminie Jarocin w ramach zadania pn.: „Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jarocin”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ
d) wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ
Jeśli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta nie ma zatem na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, ale doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów lub produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633730,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633730,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENLED PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525290129
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Gucewicza 6
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633730,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego przy użyciu mieszanek min. - bit. na gorąco oraz emulsją i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trzyciąż
- Budowa osobowej windy wewnętrznej w budynku nr 1 Szpitala Powiatowego w Choszcznie.
- Awaryjne naprawy instalacji elektrycznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach (cz. 1 - rejon OEB - 1, 4, 6 + cz. 2 - rejon OEB - 2, 3, 5)
- Rozbiórka pomieszczenia podziemnego usytuowanego poza obrysem budynku na terenie nieruchomości przy ulicy Bednarskiej 9 w Warszawie wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.