eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrusyRealizacja zadania pn. "Budowa II etapu hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brusach"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zadania pn. „Budowa II etapu hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brusach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1

1.5.2.) Miejscowość: Brusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523969300

1.5.8.) Numer faksu: 523969303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-463ad164-166d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zadania pn. „Budowa II etapu hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brusach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-463ad164-166d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040371/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa II etapu hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Brusach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282225

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6855947,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest II etap realizacji inwestycji dotyczącej rozbudowy kompleksu szkół i przedszkola o nowy budynek oświaty – halę sportową – wraz z wewnętrznymi, zewnętrznymi instalacjami i zagospodarowaniem terenu oraz przebudowy budynku szkoły podstawowej i budynku hali sportowej w następującym zakresie:
a) wykończenia zewnętrzne:
 elewacja nowej hali (zamawiający rezygnuje z powłoki antygrafitti), napisy, zewnętrzne osłony ruchome przeciwsłoneczne (żaluzje), wycieraczki, herb Brus 3d z dibondu, uchwyt do flag,
 elewacja istniejącej hali z uwzględnieniem renowacji widocznych elementów drewnianych na elewacji istniejącej hali sportowej tj. okładziny elewacyjnej nad oknami, wiązarów dachowych, podbitki dachowej, deski czołowej przy podbitce. Belkę czołową, podbitkę dachową, elementy okładzinowe elewacji należy wymienić. Należy sprawdzić stan wiązarów dachowych, oczyścić ze starych powłok, zaimpregnować przygotować do malowania zgodnie ze sztuką budowlaną oraz pokryć powłoką w kolorze zbliżonym do istniejącej. Analogicznie należy postąpić z elementami przeznaczonymi do wymiany. Ze względu na wymianę podbitki i deski czołowej należy wymienić również opierzenie w tym zakresie.
b) wykończenia wewnętrzne:
 stolarka, rolety aluminiowe- zamknięcie magazynków, ścianki ustępowe
 posadzka - korytarze, magazyn, pom. sanitarne, szatnie i inne,
 posadzka – hala sportowa, sale ćwiczeń, siłownia,
 posadzka – trybuny,
 wykończenia ścian,
 wykończenia sufitu,
 inne wykończenia wewnętrzne.
c) instalacje sanitarne wewnętrzne:
 instalacja grzewcza,
 wentylacja mechaniczna ( urządzenia, układ nawiewny, układ wywiewny, roboty towarzyszące),
 klimatyzacja,
 instalacja hydrantowa,
 instalacja wodna,
 instalacja kanalizacyjna (poza kanalizacją sanitarna podposadzkową),
d) instalacje elektryczne wewnętrzne:
 instalacje elektryczne (prefabrykaty, trasy kablowe, okablowanie, oprawy oświetleniowe, osprzęt elektryczny, instalacja odgromowa i uziemiająca),
 instalacje niskoprądowe (okablowanie strukturalne, system monitoringu CCTV, instalacja SSWiN, kontrola dostępu, system nagłośnienia). Rejestrator ma w pełni obsługiwać kamery objęte opracowaniem oraz dodatkowych 15 szt. kamer zewnętrznych 8 MPx wykonanych w I etapie,
e) fragment terenu na którym przewiduje się boisko wielofunkcyjne (nie objęte niniejszym przetargiem) należy wyrównać i obsiać trawą,
f) podłogę sportową w sali hali sportowej, salkach ćwiczeń i siłowni należy wykonać zgodnie z załączonymi wytycznymi do podłóg sportowych oraz:
 podłoga sportowa (konstrukcja + nawierzchnia PCV) musi posiadać pełną zgodność z normą EN 14904 we wszystkich 13 parametrach
 podłoga sportowa musi posiadać deklarację właściwości użytkowych potwierdzających zgodność z normą PN EN 14 904 dla systemu sportowego wraz z oznakowaniem CE
g) wykonanie tablicy informacyjnej o wym. 120x180 cm na stelażu stalowym w kolorze czarnym zbliżonym do stelażu pokazanego w Załączniku nr 12 do SWZ wraz z jej montażem. Treść tablic i miejsce montażu do uzgodnienia z Zamawiającym.
UWAGA:
1) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości,
2) Wykonawca w terminie 14 dni od zawarcia umowy składa zestawienie cen jednostkowych materiałów i kosztów przyjętych do kalkulacji w złożonej ofercie.
3) Należy zastosować następującą mieszankę traw: kostrzewa trzcinowa 40%, kostrzewa czerwona 10%, życica trwała 40% i wiechlina łąkowa 10%.
4) Wszystkie elementy wyposażenia, okładziny ścienne, sufitowe i podłogowe, rodzaj oraz kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa,
5) Roboty nie mogą się rozpocząć wcześniej niż 30.10.2023 r.
6) W wycenie należy uwzględnić:
- wykucie nowych otworów pod drzwi (2 szt. do istniejącej hali, 1 szt. do istniejącego łącznika w osi 12 i osi K), osadzić nadproża i wykonać kompletne obróbki z malowaniem;
-w istniejącej hali należy wykonać demontaż grzejnika i przeróbkę c.o.
2. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 do SWZ,
w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 9 do SWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8984725,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9397987,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8984725,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU OBIEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220917521

7.3.3) Ulica: ul. Dolna 7A

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwa i adres Podwykonawcy: INVEST BIURO, ul. Lwowska 6, 35-301 Rzeszów,
Zakres robót: Wykonanie podłogi sportowej na legarach


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8690651,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.