Og³oszenie z dnia 2023-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00027424/01 - Wynik z dnia 2024-01-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦WIADCZENIE OBS£UGI TELEFONICZNEJ INFORMACJI PACJENTA RZECZNIKA PRAW PACJENTA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017445217
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M³ynarska 46
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-171
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@rpp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gov.pl/rpp
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦WIADCZENIE OBS£UGI TELEFONICZNEJ INFORMACJI PACJENTA RZECZNIKA PRAW PACJENTA”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-875754e5-901e-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00526806
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00125565/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 ¦wiadczenie obs³ugi telefonicznej informacji pacjenta Rzecznika Praw Pacjenta
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-875754e5-901e-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email kancelaria@rpp.gov.pl , r.zych@rpp.gov.pl a.rudnicka@rpp.gov.pl Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Oferty, o¶wiadczenia o których mowa w art. 125 ust. Ust. 1 Ustawy Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp., pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja na temat ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych zgodnie z art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r., w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znajduj± siê w rozdziale XXXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RzPP-DOA-WAD.260.1.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi obs³ugi infolinii: Telefonicznej Informacji Pacjenta na rzecz Rzecznika Praw Pacjenta obejmuj±cej w szczególno¶ci:
1.1. obs³uga po³±czeñ przychodz±cych na Telefoniczn± Informacjê Pacjenta Rzecznika Praw Pacjenta w godzinach 8.00-20.00 w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku) i w godzinach 8.00-16.00 w soboty.
1.2. obs³ugiwanie po³±czeñ od u¿ytkowników Telefonicznej Informacji Pacjenta Rzecznika Praw Pacjenta w jêzyku polskim,
1.3. ¶wiadczenie us³ugi po³±czeñ wychodz±cych w szczególnych okre¶lonych sytuacjach i/lub wysy³ki SMS,
1.4. prowadzenie bazy wiedzy,
1.5. rejestrowanie informacji wymaganych przez Zamawiaj±cego, zgodnie z postanowieniami Umowy,
1.6. przekazywanie raportów bie¿±cych, dziennych i okresowych dotycz±cych realizacji us³ug ¶wiadczonych przez Wykonawcê,
1.7. przekazywanie zg³oszeñ wymagaj±cych podjêcia dzia³añ przez pracowników Zamawiaj±cego w szczególnych, okre¶lonych sytuacjach.
Miejsce realizacji us³ugi obs³ugi infolinii Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP): terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Termin realizacji us³ugi: 01.02.2024 r. do 30.06.2026 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne us³ugi spo³eczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79140000-7 - Doradztwo prawne i us³ugi informacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ o których mowa w art. 214 ust. 7 ustawy Pzp, których warto¶æ nie przekroczy 30% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienie bêdzie polega³o na powtórzeniu us³ug okre¶lonych w Opisie przedmiotu zamówienia na warunkach jakich zosta³o udzielone zamówienie podstawowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w realizacji obs³ugi infolinii dla po³±czeñ przychodz±cych (D1)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Kierownika Projektu Infolinii (D2)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W celu oceny zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wykazania spe³nienia nastêpuj±cych warunków udzia³u w postêpowaniu:1.1. w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wskazuje warunku;
1.2. w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wskazuje warunku;
1.3. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± 500 000 z³.
1.4. w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie zrealizowa³ us³ugi polegaj±ce na realizacji zadañ obs³ugi telefonicznej klientów za po¶rednictwem Infolinii zwi±zanej z obs³ug± po³±czeñ przychodz±cych (inbound);
a) w których miesiêczny wolumen ruchu przychodz±cego wynosi³ co najmniej 20 000 po³±czeñ dla ka¿dej z us³ug (u¶rednionych w ci±gu roku lub okresie, który obejmowa³y us³ugi);
b) które by³y ¶wiadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 10 miesiêcy ka¿da.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania zamówienia, odpowiadaj±cym warunkom okre¶lonym poni¿ej:
a) Kierownik projektu - 1 osoba, która: posiada wy¿sze wykszta³cenie oraz bra³a udzia³ w roli Kierownika projektu w co najmniej jednym projekcie informatycznym zwi±zanym z obs³ug± Infolinii, w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert w tym postêpowaniu oraz posiada kwalifikacje w dziedzinie zarz±dzania projektami; posiada co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata do¶wiadczenia w pe³nieniu roli/funkcji Kierownika Projektu w zakresie projektów informatycznych lub ¶wiadczenia us³ug telefonicznych.
b) Kierownika Nadzoru Infolinii - 1 osoba, która: posiada wy¿sze wykszta³cenie oraz bra³a udzia³ w roli Kierownika projektu w co najmniej jednym projekcie telefonicznej obs³ugi klienta, w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert oraz: posiada kwalifikacje w dziedzinie zarz±dzania projektami, posiada co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok do¶wiadczenia w pe³nieniu roli/funkcji Kierownika/Koordynatora call center zatrudniaj±cego na jednej zmianie co najmniej 10 osób lub Kierownika Projektu Infolinii, obs³ugiwanej przez co najmniej 10 osób na jednej zmianie.
c) Administratora systemów call center –1 osoba, która: posiada wy¿sze wykszta³cenie oraz bra³a udzia³ w roli administratora w co najmniej jednym projekcie informatycznym wspieraj±cym utrzymanie lub zorganizowanie infolinii trwaj±cym co najmniej 12 miesiêcy, w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert oraz by³a odpowiedzialna za administrowanie systemem infolinii, w którym pracowa³o co najmniej 15 konsultantów, w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert przez co najmniej 12 miesiêcy
d) Kierownika ds. szkoleñ –1 osoba, która: posiada wy¿sze wykszta³cenie oraz bra³a udzia³ w roli Kierownika lub Koordynatora ds. szkoleñ w co najmniej jednym projekcie informatycznym wspieraj±cym utrzymanie lub zorganizowanie infolinii i by³a odpowiedzialna za przeszkolenie co najmniej 10 konsultantów, w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert przez co najmniej 12 miesiêcy, posiada odpowiedni± wiedzê w zakresie tematyki szkoleñ umo¿liwiaj±c± weryfikacjê pracy konsultantów, posiada do¶wiadczenie w prowadzeniu szkoleñ dla infolinii.
e) Koordynatora Ochrony Danych –1 osoba.
3. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków okre¶lonych w rozdz. VII pkt. 1 w oparciu o kompletno¶æ oraz prawid³owo¶æ z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ jakich ¿±da Zamawiaj±cy. Ocena zostanie dokonana na podstawie tre¶ci tych dokumentów, wg formu³y spe³nia/ nie spe³nia. O¶wiadczenia i dokumenty bêd± badane pod wzglêdem formalno-prawnym, a tak¿e, czy informacje w nich zawarte potwierdzaj± spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego, w tym w zakresie zgodno¶ci ze stanem faktycznym. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³ni³ ww. warunki.
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych (art. 118 ustawy PZP).
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
7. Dokument, o którym mowa w pkt. 6, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
7.1. zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
7.2. sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
8. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostepniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy w rozdziale XV.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czy dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 powy¿ej, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czy dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 powy¿ej, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysoko¶ci: 15000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kliku nastêpuj±cych formach (art. 97 ust. 7 ustawy Pzp):
1. pieni±dzu,
2. gwarancjach bankowych,
3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Rzecznika Praw Pacjenta w Narodowym Banku Polskim nr 92 1010 1010 0040 6613 9120 0000. Wskazane jest do³±czenie kopii przelewu do oferty przetargowej.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminem sk³adania ofert.
5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4, musz± obejmowaæ swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:
1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, dokumenty te musz± obejmowaæ swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiaj±cego z tytu³u zwi±zanych z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia dzia³añ lub zaniechañ ka¿dego z nich,
2) dokumenty te bêd± zawiera³y klauzule zap³aty sumy wadialnej na rzecz zamawiaj±cego bezwarunkowo i na pierwsze ¿±danie.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu wraz z ofert± orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy w trybie art. 455 ust. 1 pkt 1 PzpWszelkie zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej albo elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci, o ile Umowa nie przewiduje inaczej.
Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy w trybie art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp w razie:
a) zmiany przepisów prawa, które to zmiany maj± bezpo¶redni wp³yw na realizacjê Umowy w ten sposób, ¿e czyni± wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami – zakres zmiany: zmiana polegaæ bêdzie na dostosowaniu Umowy do obowi±zuj±cych przepisów prawa;
b) zmiany przepisów prawa w zakresie dotycz±cym stawki podatku VAT – zakres zamiany: zmiana polegaæ bêdzie na zmianie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy za wykonywanie Umowy w okresie od dnia obowi±zywania zmienionej stawki podatku;
c) gdy wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w Umowie, których nie mo¿na bêdzie usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ – zakres zmiany: zmiana polegaæ bêdzie na wyeliminowaniu rozbie¿no¶ci i jednoznacznym sprecyzowaniu zapisów Umowy wywo³uj±cych w±tpliwo¶ci pomiêdzy Stronami;
d) gdy wyst±pi konieczno¶æ zwiêkszenia obsady Konsultantów w przypadkach okre¶lonych w OPZ – zakres zmiany: zmiana bêdzie polegaæ na zwiêkszeniu obsady personalnej na Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy „Formularza ofertowego”, stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ, udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.