Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432439/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabudowa wyrw oraz kolein na terenie ZZ Kalisz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20172,Zabudowa-wyrw-oraz-kolein-na-terenie-ZZ-Kalisz.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabudowa wyrw oraz kolein na terenie ZZ Kalisz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b0e0ffb-e5ce-4f83-ac28-c16fb9d529f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.144 Zabudowa wyrwy oraz kolein na terenie ZZ KALISZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.ROZ.2710.42.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 202089,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201458,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy wyrw/y w lewej skarpie rzeki Lutyni w okolicy 10+500-10+800 o długości 300 mb. Zamierzenie budowlane będzie realizowane w ramach zadania utrzymaniowego pn. „Zabudowa wyrw na rzece Lutyni”. Zakres prac na terenie Zarządu Zlewni w Kaliszu. Nadzoru Wodnego Jarocin.2. Opis wykonania prac:
a) Prace polegać będą na
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp
- Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0m
- Zakup ziemi z dowozem na miejsce wbudowania
- Prace mechaniczne koparką podsiębierną o pojemności łyżki 0,25m3 - prace przygotowawcze, przerzut
zamulisk z wbudowaniem w skarpę, przerzut warstw ziemi, plantowanie, prace pomocnicze
- Zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I-III ubijakami mechanicznymi
- Wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o średnicy 20+20cm w gruncie kategorii I-II
- Plantowanie skarp i dna rowów w gruncie kategorii I-II przy robotach wodno-inżynieryjnych
- Darniowanie skarp na płask bez humusu
- Obsianie skarp w ziemi urodzajnej
- Nadzór przyrodniczy – zapewnienie stałego nadzoru (w tym sporządzenie dwóch kart nadzoru
przyrodniczego).
Uwaga: (szczegółowy zakres robót został przedstawiony w załączonym przedmiarze).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 59484,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy wyrw w km 8+060 oraz w km 10+780 rzeki Ołobok. Zamierzenie budowlane będzie realizowane w ramach zadania utrzymaniowego pn. „Zabudowa wyrw w km 8+060 oraz w km 10+780 rzeki Ołobok, gm. Sieroszewice – NW Ostrów Wlkp. Zakres prac na terenie Zarządu Zlewni w Kaliszu. Nadzoru Wodnego Ostrów Wlkp.2. Opis wykonania prac:
a) Prace polegać będą na
Wyrwa na cieku Ołobok w km 10+780
- Zakup ziemi z dowozem na miejsce wyrwy
- Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi (kat.gr.I-II)
- Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty sypkie kat. I-III
- Plantowanie (obrobienie na czysto) skarpy
- Wykonanie palisady przy średnicy kołków 10-12 cm i głębokości wbicia 1.20 m w gruncie kat. I-II
- Ręczny siew trawy na skarpach o nachyleniu do 1:2 na powierzchni do 250 m2
Wyrwa na cieku Ołobok w km 8+060
- Zakup ziemi z dowozem na miejsce wyrwy
- Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi (kat.gr.I-II)
- Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty sypkie kat. I-III
- Plantowanie (obrobienie na czysto) skarpy
- Wykonanie palisady przy średnicy kołków 10-12 cm i głębokości wbicia 1.20 m w gruncie kat. I-II
- Ręczny siew trawy na skarpach o nachyleniu do 1:2 na powierzchni do 250 m2.
Nadzór przyrodniczy wraz ze sporządzeniem sprawozdania
Uwaga: (szczegółowy zakres robót został przedstawiony w załączonym przedmiarze).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 42586,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont skarp cieku Ner na odcinku 100 mb (prawa i lewa skarpa) w Pleszewie. Zamierzenie budowlane będzie realizowane w ramach zadania utrzymaniowego pn. „Remont skarp na cieku Ner w Pleszewie – NW Pleszew. Zakres prac na terenie Zarządu Zlewni w Kaliszu. Nadzoru Wodnego Pleszew.1. Opis wykonania prac:
a) Prace polegać będą na
• Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
• Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp.
• Wykonanie grodzy ziemnej (GW i DW) z doszczelnianiem folią, wyposażoną w rurociąg PCV (do odzysku) wraz z demontażem. Bieżące przepompowywanie wody.
• Prace mechaniczne koparka oraz prace ręczne- prace przygotowawcze, przerzut zamulisk z wbudowaniem w skrapę, przerzut warstw ziemi, planowanie, odpiaszczanie umocnień z wykorzystaniem urobku, prace pomocnicze, zebranie warstwy pod umocnienia.
• Naprawa umocnienia z płyt betonowych poprzez : wymianę uszkodzonych płyt, prawidłowe ułożenie poklawiszowanych i błędnie ułożonych płyt całych z wcześniejszym uzupełnieniem podłoża (piasek i zagęszczenie), ręczne lub mechaniczne wyprofilowanie terenu powyżej umocnień.
• Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1 km mechanicznie ładowanego i wyładowanego.
• Wykonanie podsypek z tłucznia kamiennego o grubości 10 cm.
• Wykonanie podsypek cementowo-piaskowych o grubości 5 cm.
• Zagęszczanie nasypów gruntu sypkiego kategorii I-III ubijakami mechanicznymi.
• Umacnianie włókniną syntetyczną czaszy i skarp składowisk oraz nasypów.
• Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „ KRATA” mała o wymiarach elementów 90x60x10cm.
• Zakup, dowóz betonu i uzupełnienie otworów w płytach ażurowych.
• Nadzór przyrodniczy- stały nadzór oraz sporządzenie dwóch kart nadzoru przyrodniczego.
Uwaga: (szczegółowy zakres robót został przedstawiony w załączonym przedmiarze).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 88928,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy wyrwy przy przepuście z piętrzeniem na cieku Struga Bobrowska w km 1+390. Zamierzenie budowlane będzie realizowane w ramach zadania utrzymaniowego pn. „Zabudowa wyrwy przy przepuście z piętrzeniem na cieku Struga Bobrowska w km 1+390”- NW Wieruszów. Zakres prac na terenie Zarządu Zlewni w Kaliszu. Nadzoru Wodnego Wieruszów.2. Opis wykonania prac:
a) Prace polegać będą na
- Ograniczenie przepływu wody w miejscu prac poprzez wykonanie tymczasowej grodzi ziemnej (GW I DW) z worków z piasku z rurą PCV umożliwiającą przerzut wody przy równoległym wypompowaniu wody w miejsca pracy.
- Zakup i dostawa ziemi i zabudowa ubytków w gruncie wraz z zagęszczeniem
- Wykonanie palisady z kołków o średnicy 7-9 cm wbitych na głębokość 1,00 m w gruncie kategorii III
- Obsianie skarp w ziemi urodzajnej
- Nadzór przyrodniczy – zapewnienie stałego nadzoru (w tym sporządzenie dwóch kart nadzoru przyrodniczego)
Uwaga: (szczegółowy zakres robót został przedstawiony w załączonym przedmiarze).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 3958,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy kolein na wale przeciwpowodziowym prawym rzeki Prosny na powierzchni około 24m2 oraz montaż blokady parkingowej ograniczającej ruch pojazdów. Zamierzenie budowlane będzie realizowane w ramach zadania utrzymaniowego pn. „Zabudowa kolein na wale przeciwpowodziowym rz. Prosny – NW Jarocin”. Zakres prac na terenie Zarządu Zlewni w Kaliszu. Nadzoru Wodnego Jarocin.1. Opis wykonania prac:
a) Prace polegać będą na
- Zakup materiałów z dowozem i wyładunkiem w miejscu wbudowania (ziemia - 7,2 m3, kruszywo kamienne łamane zwykłe do nawierzchni drogowych - tłuczeń 31,5-63,0 - 4,8 t, piasek lub pospółka na podsypkę 1,2 m3) przy użyciu samochodu samowyładowczego do 5 ton oraz koparki podsiębiernej 0,25m3
- Ręczne prace - przygotowanie korony wału pod umocnienie, wybranie luźnej ziemi, przerzuty materiałów, zasypanie warstwami ubytków, rozplantowanie, wygrabienie, prace pomocnicze
- Zagęszczenie ubijakami mechanicznymi
- Obsiew korpusu wału
- Czasowe zabezpieczenie, podlewanie do czasu skutecznego zadarnienia
- Wykonanie, transport i montaż blokady parkingowej składanej.
Uwaga: (szczegółowy zakres robót został przedstawiony w załączonym przedmiarze).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 6499,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64220,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85635,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64220,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-LAS SERWIS ANDRZEJ PIĘTOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782 000 17 69
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-194
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ PIĘTOWSKI "AGRO-LAS SERWIS"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ PIĘTOWSKI "AGRO-LAS SERWIS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64220,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47662,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72772,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47662,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALCO PAWEŁ NOWICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 608-010-36-49
7.3.3) Ulica: Piła 3b
7.3.4) Miejscowość: Chocz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-313
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47662,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95130,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134352,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95130,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-LAS SERWIS ANDRZEJ PIĘTOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782 000 17 69
7.3.3) Ulica: L. Staffa 10
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-194
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ PIĘTOWSKI "AGRO-LAS SERWIS"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ PIĘTOWSKI "AGRO-LAS SERWIS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95130,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 4 zadania z uwagi na to, że wszystkie złożone oferty niepodlegające odrzuceniu przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4575,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20172 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6863,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30456,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6863,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALCO PAWEŁ NOWICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 608-010-36-49
7.3.3) Ulica: Piła 3b
7.3.4) Miejscowość: Chocz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-313
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6863,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.