eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina"Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola nr 3 w miejscowości Mosina przy ul. Topolowej 6, - etap 1"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola nr 3 w miejscowości Mosina przy ul. Topolowej 6, – etap 1”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mosina - Urząd Miejski w Mosinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1

1.5.2.) Miejscowość: Mosina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mosina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosina/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola nr 3 w miejscowości Mosina przy ul. Topolowej 6, – etap 1”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ffbd4e-32d5-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070372/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i modernizacja przedszkola integracyjnego na ul. Topolowej w Mosinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Informacja o programach związanych z dofinansowaniem projektu wskazana w rozdziale II ust. 4 SWZ oraz informacjach dodatkowych niniejszego ogłoszenia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383149

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola nr 3 w miejscowości Mosina przy ul. Topolowej 6, – etap 1”
1.1 Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony został w:
1.1.1 Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a do Umowy,
1.1.2 Grafika podziału zamówienia na Etapy – załącznik nr 1b do Umowy,
1.1.3 Dokumentacji projektowej - załącznik nr 2 do Umowy,
1.1.4 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 3 do Umowy,
1.1.5 Przedmiarach – załącznik nr 9 do SWZ,
1.1.6 Projekcie Umowy, stanowią załącznik nr 5 do SWZ,
1.2 Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
1.3 Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
1.4 Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Obiekt dostosowany do użytku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wejście do budynku zaprojektowano z poziomu chodnika. Wewnątrz nie występują żadne schody oraz progi. Pomieszczenie nr 0.46, 0.36, 0.32, 0,35, 0,27 (WC) przystosowano do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zachowanie normatywnych wymiarów pomieszczenia oraz zastosowano pochwyty ułatwiające korzystanie
z urządzeń sanitarnych.

5. Zamawiający:
a) Wymaga, aby każdy z potencjalnych Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia prac w celu zapoznania się ze stanem faktycznym i zweryfikowania kompletności opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje potencjalnych Wykonawców do wcześniejszego uzgodnienia terminu takiej wizji z Zamawiającym. W celu realizacji ww. postanowień, Zamawiający przewiduje następujące terminy wykonania wizji:
- 03.07.2024 r., godzina 10:00 - 11:00 - ul. Topolowa 6 w Mosinie,
- 04.07.2024 r., godzina 10:00 - 11:00 - ul. Topolowa 6 w Mosinie,
- 08.07.2024 r., godzina 10:00 - 11:00 - ul. Topolowa 6 w Mosinie,
- 09.07.2024 r., godzina 10:00 - 11:00 - ul. Topolowa 6 w Mosinie,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13899000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16376000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13899000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót branży elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13899000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.