Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565717/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Cieszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Cieszyna
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-246ea7c8-187e-4cd0-9efe-905b2d467336
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038409/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Cieszyna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.um.cieszyn.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej - platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@um.cieszyn.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej, każda ze Stron na żądanie drugiej Strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu UTF8
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Pełna informacja znajduje się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że 1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Cieszyna, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, tel: 33 479 42 00, e-mail: urzad@um.cieszyn.pl;2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, e-mail: iod@um.cieszyn.pl;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZPIF.271.1.16.2024 pn.:„Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Cieszyna” o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych. b. art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy, jeżeli oferta będzie najkorzystniejsza,4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”, a także firmy informatyczne świadczące usługi IT dla Urzędu Miejskiego w Cieszynie, organy kontroli; 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, przez okres 5 lat począwszy od roku następnego od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza ten, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących1; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych2; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9.nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W związku z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 uPzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
2. W związku z art. 19 ust. 3 zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu planu ogólnego miasta Cieszyna (zwanego dalej planem ogólnym) wraz z uzasadnieniem oraz z opracowaniem prognozy oddziaływania ustaleń planu na środowisko.
Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1, winny zostać opracowane zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności: ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1130), rozporządzeń wykonawczych do ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1112), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. Nr 155 z 2002 r., poz. 1298).
Prace obejmujące przedmiot zamówienia będą realizowane w czterech etapach. Szczegółowe informacje w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 495 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (Zgodnie z art. 113 ustawy Pzp) - Zamawiający nie precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (Zgodnie z art. 114 ustawy Pzp) - Zamawiający nie precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej (zgodnie z art. 115 ustawy Pzp) - Zamawiający nie precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (Zgodnie z art. 116 ustawy Pzp) - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie:
a) co najmniej jeden projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (zmiany studium) dla obszaru całej gminy miejskiej albo miejsko-wiejskiej lub
b) co najmniej jeden projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmujący obszar o powierzchni co najmniej 100 ha w granicach miasta lub
c) co najmniej jeden projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar o powierzchni co najmniej 100 ha w granicach miasta,
2) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie usługę polegającą na bilansie terenu pod zabudowę mieszkaniową na obszarze gminy (usługa może być zrealizowana w ramach opracowywanego projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany, albo w ramach odrębnej usługi),
3) dysponuje osobą, który będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia jako projektant główny, spełniającą jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, która wykonała w okresie ostatnich pięciu lat:
a) co najmniej 1 (jeden) projekt studium (zmiany studium) uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru całej gminy miejskiej lub miejsko-wiejskiej lub
b) wykonał co najmniej 1 (jeden) projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmujący obszar o powierzchni co najmniej 100 ha w granicach miasta lub
c) wykonał co najmniej 1 (jeden) projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmujący obszar o powierzchni co najmniej 100 ha w granicach miasta.
UWAGA: Powyższe warunki wskazana przez Wykonawcę osoba winna spełniać samodzielnie w pełnym z w/w zakresów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych poniżej warunkach:1) zmiany ogólne:
a) zmiana adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy,
b) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego / Wykonawcę,
c) zmiana będąca skutkiem poprawy omyłki oczywistej,
d) zmiana Wykonawcy będącej skutkiem sukcesji generalnej, przekształcenia spółek handlowych zgodnie z Kodeksem
Spółek Handlowych, sukcesji z mocy prawa.
2) zmiana terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, oraz czasu trwania realizacji poszczególnych
etapów określonych w załączniku nr 2 do umowy:
a) o czas odpowiadający długości przedłużającego się postępowania w razie
przedłużającego się postępowania w stosunku do przewidzianego przepisami prawa administracyjnego o udzielenie
uzgodnienia, zgody, opinii, porozumienia bądź przedłużającego się postępowania, które kończy się wydaniem decyzji
administracyjnej,
b) o czas niezbędny do ponowienia czynności, o których mowa w art. 13 i ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym, w zakresie niezbędnym dla dokonania zmian, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag do projektu planu;
c) o czas odpowiadający długości przedłużającej się procedury legislacyjnej
uchwalenia planu ogólnego przez Radę Miejską Cieszyna – w przypadku niepodjęcia uchwały w czasie wskazanym w
załączniku nr 2 do umowy,
d) o czas niezbędny na wprowadzenie zmian – w przypadku zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym przedmiotu
umowy,
e) o czas niezbędny na wykonanie zamówienia dodatkowego – w przypadku jego udzielenia,
f) o czas odpowiadający długości przedłużających się czynności, za realizacje których odpowiada Zamawiający zgodnie z
ustaleniami w załączniku nr 2 do umowy,
3) zmiana terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, oraz czasu trwania realizacji poszczególnych
etapów określonych w załączniku nr 2 do umowy, niezależnie od ustaleń zawartych w pkt 2, w przypadku:
a) działania sił natury, uznanego za stan klęski żywiołowej,
b) innego zdarzenia niż „siła wyższa” (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do
przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3, oraz
zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy,
c) potrzeb Zamawiającego,
4) zmiana wynagrodzenia spowodowana:
a) zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej
stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10
października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne,
d) zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o
pracowniczych planach kapitałowych.
Więcej szczegółów znajduje się w § 10 wzoru umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cieszyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-09
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn
- Zakup paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw Wykonawcy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Cieszynie z JRG Cieszyn, JRG Skoczów, JRG Ustroń
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 22 grudnia 2025 r.
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Łapy
- "Opracowanie Planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Mrągowo"
- Wykonanie usługi sporządzenia projektu planu ogólnego Gminy Stary Zamość
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Firlej
- Opracowanie dokumentacji projektowej Planu ogólnego Gminy Sokółka
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Goszczanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.