eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmudź"Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmudź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa

1.5.2.) Miejscowość: Żmudź

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 568 01 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zmudz.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37482a8f-7596-4480-a0a3-40686df95909

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463097

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199186,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego samochodu 9 – cio osobowego (kierowca + 8 pasażerów) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim.
Zadanie jest dofinansowywane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D – likwidacja barier transportowych.
2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV)”
34.11.44.00-3 Minibusy
3. Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, gotowy do użytkowania, wolny od wad fizycznych oraz wad prawnych a także spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego zgodnie z poniższym zestawieniem.
Lp. Parametry techniczne i wyposażenie
1. Fabrycznie nowy, 9 - cio osobowy samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim.
2. Rok produkcji 2024
3. Silnik czterocylindrowy, rzędowy, wysokoprężny, turbodoładowany
4. Moc silnika minimum 110 KM
5. Pojemność silnika minimum 1968 cm3
6. Silnik spełniający co najmniej normę EURO 6
7. Rodzaj paliwa – olej napędowy
8. Typ napędu – na przednią oś
9. Skrzynia biegów manualna, manualna 6 stopniowa
10. Zużycie paliwa max 9,5 litra w cyklu mieszanym
11. Kolor dowolny stonowany (niedozwolony kolor biały, żółty oraz inny jaskrawy)
12. Zabudowa ministerialnie homologowana do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
13. Drzwi przesuwane po prawej stronie
14. Drzwi tylne przeszklone, dwuskrzydłowe z wycieraczkami, ogrzewane
15. Uchwyt przy drzwiach przesuwanych ułatwiający bezpieczne wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym
16. I rząd siedzeń: siedzenie w układzie 1 + 2 (jednoosobowe siedzenie kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem, dwuosobowe siedzenie pasażerskie)
17. II rząd siedzeń: kanapa 3 osobowa, łatwo demontowalna z odchylanym oparciem przy skrajnym prawym w miejscu przy drzwiach lub trzy fotele pojedyncze (każde mocowane oddzielnie z możliwością szybkiego demontażu, skrajne lewe i prawe odchylane) lub siedzenia w układzie 2 + 1 (jeden fotel podwójny + jeden pojedynczy z możliwością szybkiego demontażu z pochylanymi oparciami)
18. III rząd siedzeń: siedzenia w układzie 2 + 1 (jeden fotel podwójny + jeden pojedynczy z możliwością szybkiego demontażu z pochylanymi oparciami) lub 3 fotele pojedyncze (każde mocowane oddzielnie z możliwością szybkiego demontażu)
19. Najazdy do wprowadzania wózka inwalidzkiego
20. Podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową
21. Mocowania dla wózka inwalidzkiego (listwy cargo w podłodze, pasy mocujące wózek, pasy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim).
22. Oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe)
23. Oznakowanie samochodu w uzgodnieniu z Zamawiającym (herb i nazwa gminy)
24. Dodatkowy stopień wejściowy przy drzwiach bocznych przesuwanych
25. Kompletna dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu
26. Poduszka powietrzna kierowcy
27. Poduszka powietrzna pasażera z możliwością dezaktywacji
28. Fabryczna instalacja radiowa + radio samochodowe, CD lub USB
29. Trójpunktowe pasy bezpieczeństwa ze zwijaczami (napinaczami) na wszystkie fotele pasażerów i kierowcy
30. Wspomaganie układu kierowniczego
31. System ABS (zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania)
32. System stabilizacji toru jazdy
33. Zamek centralny z pilotem
34. Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie i ogrzewane
35. Szyby w drzwiach przednich otwierane elektrycznie
36. Autoalarm z własnym zasilaniem honorowany przez firmy ubezpieczeniowe
37. Akustyczna sygnalizacja niezamkniętych drzwi przy zdalnym zaryglowaniu
38. Siedzenia wykończone tapicerką z tkaniny w kolorze ciemnym
39. Klimatyzacja przednia i dodatkowa w części tylnej
40. Oddzielne nawiewy na kabinę kierowcy i przestrzeń pasażerską
41. Światła przeciwmgielne
42. Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie
43. Czujniki parkowania
44. Oświetlenie przedziału pasażerskiego
45. Minimalna wielkość obręczy kół - 16"
46. Komplet opon zimowych wraz z felgami stalowymi i kołpakami, fabrycznie nowe, nie starsze niż 12 miesięcy
47. Komplet opon letnich wraz z felgami
48. Koło zapasowe pełnowymiarowe
49. Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, klucze do wymiany kół
50. Dywaniki gumowe w kabinie kierowcy
51. Gwarancja mechaniczna na samochód (tj. na wszystkie wskazane w fabrycznym dokumencie gwarancji zespoły i podzespoły samochodu, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne oraz mechanikę) oraz zabudowę samochodu służącą do przewozu osób niepełnosprawnych - minimum 36 miesięcy bez limitu kilometrów
52. Gwarancja na perforację nadwozia – minimalna 60 miesięcy, maksymalna 144 miesiące – stanowi kryterium oceny ofert
53. Gwarancja na wady lakiernicze – 36 miesięcy

4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Gminy Żmudź, ul. Kasztanowa 22,
22 – 114 Żmudź, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00. O planowanym terminie dostawy należy poinformować z wyprzedzeniem nie krótszym niż 2 dni robocze.
Wykonawca zobowiązany jest również przekazać Zamawiającemu:
1) książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu,
2) książkę serwisową z wykazem autoryzowanych stacji serwisowych,
3) dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu,
4) świadectwo zgodności WE,
5) oświadczenie o zapewnieniu sieci recyklingu w Polsce,
6) potwierdzenie zapłaty akcyzy w Polsce,
7) inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania, ubezpieczenia i użytkowania samochodu.
5. Wymagania dotyczące dostępności. Przedmiot zamówienia spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz szczególnymi potrzebami. Samochód zostanie wyposażony w atestowane stanowisko do mocowania 1 wózka inwalidzkiego wraz
z kompletem pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, komplet pasów biodrowych zabezpieczających osobę z niepełnosprawnościami na wózku.
6. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w SWZ lub załącznikach do niej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216972 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301104 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216972 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Car-Bud Konrad Karpiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121813674

7.3.3) Ulica: ul. Ogródkowa 1/30,

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-067

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216972 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.