Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00485176/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/1/2024 - Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z ich kompleksową obsługą serwisową i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla CEM w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Egzaminów Medycznych w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472912132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 573 794 996
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.wronka@cem.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cem.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cem.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/1/2024 - Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z ich kompleksową obsługą serwisową i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla CEM w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77de2a29-22b6-44d1-88cb-6ac5a1c06dd8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00262341/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z ich kompleksową obsługą serwisową i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla CEM w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 385791,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z ich kompleksową obsługą serwisową i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla CEM w Łodzi
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386795,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386795,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386795,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260204908
7.3.3) Ulica: Krakowiaków 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-255
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442450,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a. wyczerpania się liczby wydruków w ramach zamówienia podstawowego poprzez zwiększenie zakresu zamówienia o liczbę wskazaną w Formularzu Cenowym – Załączniku Nr 3 do SWZ,
b. podjęcia decyzji przez Zamawiającego o zamiarze dalszego używania urządzeń drukujących dzierżawionych w ramach zamówienia podstawowego po zakończeniu dzierżawy poprzez przeniesienie tych urządzeń na własność Zamawiającego.
Łączna wartość zamówienia podstawowego: 386 795,42 PLN brutto
Łączna wartość zamówienia w ramach prawa opcji: 55 655,04 PLN brutto
Łączna wartość zamówienia: 442 450,46 PLN brutto
2. Dot. pkt. 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 miesięcy
Dostawa wraz z instalacją, uruchomieniem i instruktażem stanowiskowym z obsługi urządzeń drukujących nastąpi w terminie ustalonym z Zamawiającym, nieprzekraczającym7 dni, od dnia zawarcia umowy.
Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z ich kompleksową obsługą serwisową i dostawą materiałów eksploatacyjnych będzie realizowana w terminie 46 miesięcy do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- "Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.