Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00404984/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach (...) RPO WM na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670231597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 38 15 070
1.5.8.) Numer faksu: 48 38 15 070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@spradom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprradom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach (...) RPO WM na lata 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b285e164-512d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039808/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie form wsparcia dla Uczestników Projektu "Szansa dla Ciebie" współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WM 2014-2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404984/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CPR.RPMA.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 313898,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10960 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 9 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w wymiarze 3 godzin zegarowych dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;
b. przeprowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczestników treningu, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;
c. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
d. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach treningu i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;
e. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych.
3. Usługa zostanie zrealizowana w okresie 30 dni od dnia podpisania umowy, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, w następującym wymiarze godzin:
a. dla grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych – 9 godzin lekcyjnych (45 minut),
b. dla konsultacji indywidualnych – 3 godziny zegarowe (60 minut).
Zajęcia zostaną zrealizowane podczas 3 spotkań 4 godzinnych. Każde spotkanie będzie obejmowało 3 godziny lekcyjne zajęć grupowych i 1 godzinę zegarową konsultacji indywidualnych.
4. Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć i konsultacji zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 960 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez pedagoga grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej w łącznym wymiarze 27 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w łącznym wymiarze 9 godzin zegarowych dla 28 wychowanków rodzinnej - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym:a. grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej – 18 godzin lekcyjnych;
b. konsultacji indywidualnych dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej – 6 godzin zegarowych;
c. grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia – 9 godzin lekcyjnych;
d. konsultacji indywidualnych dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia – 3 godzin zegarowych.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej odrębnie dla grupy dziewcząt i chłopców - wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej oraz dla grupy 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej (dziewcząt i chłopców razem) w wieku poniżej 15 roku życia mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe przygotowanie się do życia w rodzinie w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: pełnienie ról społecznych (matki, ojca, żony, męża), znaczenie uczuć w życiu człowieka, budowanie relacji w związku, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja w związku dwojga ludzi, w rodzinie.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników zajęć;
b. przeprowadzenie przez pedagoga konsultacji indywidualnych dla uczestników warsztatów, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;
c. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
d. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach grupowych warsztatów i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;
e. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji warsztatów.
3. Poszczególne etapy zamówienia zostaną zrealizowane w następujących terminach i wymiarze godzin:
ETAP I zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 15.12.2022 roku i zawiera 18 godzin lekcyjnych (45 minut) grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej, w tym: I grupa – dziewczęta x 9 godzin lekcyjnych, II grupa – chłopcy x 9 godzin lekcyjnych oraz 6 godzin zegarowych (60 minut) konsultacji indywidualnych, w tym 3 godziny zegarowe dla dziewcząt i 3 godziny zegarowe dla chłopców.
ETAP II zostanie zrealizowany w terminie od dnia 01.01.2023 roku do 28.02.2023 roku i zawiera 9 godzin lekcyjnych (45 minut) grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej oraz 3 godziny zegarowe (60 minut) dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia.
Zajęcia dla każdej z trzech grup zostaną zrealizowane podczas 3 spotkań 4 godzinnych. Każde spotkanie będzie obejmowało 3 godziny lekcyjne zajęć grupowych i 1 godzinę zegarową konsultacji indywidualnych.
4. Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć i konsultacji zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 2880 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez pedagoga grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie w łącznym wymiarze 16 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w łącznym wymiarze 8 godzin zegarowych dla 28 opiekunów zastępczych Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym:a. grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej, w wymiarze 8 godzin lekcyjnych;
b. konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej, w wymiarze 4 godzin zegarowych;
c. grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 lat, w wymiarze 8 godzin lekcyjnych;
d. konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 lat, w wymiarze 4 godzin zegarowych.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej oraz dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 lat mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających przygotowanie dzieci do życia w rodzinie i właściwą komunikację z dziećmi w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: wspieranie dziecka w budowaniu relacji rówieśniczych, emocje w okresie dojrzewania, przygotowanie dziecka do pełnienia ról społecznych (matki, ojca, żony, męża), wspieranie dzieci w ważnych momentach rozwojowych i w realizowaniu ich potencjału, rozwiązywanie konfliktów w rodzinie, skuteczna komunikacja pomiędzy rodzicami a dziećmi.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników zajęć;
b. przeprowadzenie przez pedagoga konsultacji indywidualnych dla uczestników warsztatów, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;
c. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników zajęć, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
d. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach grupowych warsztatów i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;
e. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji warsztatów.
3. Poszczególne etapy zamówienia zostaną zrealizowane w następujących terminach i wymiarze godzin:
ETAP I – zajęcia dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 15.12.2022 roku i zawiera:
a. 4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej i 4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu komunikacji w rodzinie;
b. 2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej, 2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu komunikacji w rodzinie;
ETAP II – zajęcia dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 roku życia zostanie zrealizowany w terminie od dnia 01.01.2023 roku do 28.02.2023 roku i zawiera:
a. 4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej i 4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu komunikacji w rodzinie;
b. 2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej, 2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu komunikacji w rodzinie.
Zajęcia zostaną zrealizowane podczas 3 spotkań 4 godzinnych. Każde spotkanie będzie obejmowało 2 lub 3 godziny lekcyjne zajęć grupowych i 1 lub 2 godziny zegarowe konsultacji indywidualnych.
4. Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć i konsultacji zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 1920 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w łącznym wymiarze 45 godzin lekcyjnych dla 32 osób z niepełnosprawnościami - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym:a. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - 12 godzin lekcyjnych;
b. dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - 12 godzin lekcyjnych;
c. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - 12 godzin lekcyjnych;
d. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - 9 godzin lekcyjnych.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie przez psychologa treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla 4 grup Uczestników projektu (osób z niepełnosprawnościami) mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;
b. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
c. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dzienników zajęć (odrębny dziennik dla każdej grupy Uczestników projektu), list obecności Uczestników;
d. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych.
3. Usługa zostanie zrealizowana w okresie 30 dni od dnia podpisania umowy, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, w łącznym wymiarze 45 godzin lekcyjnych (45 minut), w tym:
a. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - 12 godzin lekcyjnych (45 minut);
b. dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - 12 godzin lekcyjnych (45 minut);
c. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - 12 godzin lekcyjnych (45 minut);
d. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - 9 godzin lekcyjnych (45 minut).
4. Świadczenie usług psychologicznych dla Uczestników Projektu będzie odbywało się w salach zapewnionych przez Partnerów i Zamawiającego:
a. sala do przeprowadzenia zajęć w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Jedlance, Jedlanka 10, 26-660 Jedlińsk – w odniesieniu do 8 Uczestników projektu będących mieszkańcami tego Domu;
b. sala do przeprowadzenia zajęć w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach, Krzyżanowice 219, 27-100 Iłża – w odniesieniu do 8 Uczestniczek projektu będących mieszkankami tego Domu;
c. sala do przeprowadzenia zajęć w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37, 26-680 Wierzbica – w odniesieniu do 8 Uczestników projektu będących mieszkańcami tego Domu;
d. sala do przeprowadzenia zajęć na terenie miasta Radomia – w odniesieniu do 8 Uczestników projektu będących mieszkańcami powiatu radomskiego (osoby ze środowiska).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć indywidualnych mających na celu aktywizację zawodową i pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru szkolenia zawodowego dla 8 Uczestników Projektu (osób z niepełnosprawnościami) w łącznym wymiarze 16 godzin zegarowych (2 godz. zegarowe na osobę);
b. przygotowanie materiałów szkoleniowych/narzędzi do pracy dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
c. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: kart zajęć indywidualnych z Uczestnikami projektu;
d. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, wnioski osoby prowadzącej nt. Propozycji wyboru szkolenia zawodowego.
3. Usługa zostanie zrealizowana w okresie 30 dni od dnia podpisania umowy, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, w łącznym wymiarze 16 godzin zegarowych (60 minut), tj. 2 godziny zegarowe na osobę.
4. Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć indywidualnych zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 1600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1428 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1428 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1428 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dejko Joanna Studium Doskonalenia Zdolności Poznawczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131776704
7.3.4) Miejscowość: Stoczek 9, Spiczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-077
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1428 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3199,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4482 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa CSW DELTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562334873
7.3.3) Ulica: Kopernika 17
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4482 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2133,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3042 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa CSW DELTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562334873
7.3.3) Ulica: Kopernika 17
7.3.4) Miejscowość: Jedrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3042 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5355 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10350 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5355 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dejko Joanna Studium Doskonalenia Zdolności Poznawczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131776704
7.3.4) Miejscowość: Stoczek 9, Spiczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-077
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5355 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1869,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2336 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1904 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dejko Joanna Studium Doskonalenia Zdolności Poznawczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131776704
7.3.4) Miejscowość: Stoczek 9, Spiczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-077
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1904 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu drukującego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego oprogramowania ArcGIS
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.